Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58106)
Joanna voisi poistua sarjasta. Karin maksaa lentoliput.
Dahlia ja Karin aloittavat kilpailun että kumman kopissa naidaan rajummin.
Vierailija kirjoitti:
Kumman vaneriseinät saa enemmän niittiä 😆
No niin mä tulin tänne töihin! Missä se keittiö on?
Vierailija kirjoitti:
Jos näin oikein niin sen uuden tyypin nimi alkaa E:llä. Voin olla väärässä. Jos on sisko se varmasti rimmaa Henrikiin.
Erika. Onks meillä ennustaja palstalla vai mistä tämä tuli?
Vierailija kirjoitti:
Kalle "ylibottom" Laitela lähettää potilaita Sveitsiin ja jynkyttelee vessassa .
Haistele sä vaan sun hikisiä varpaanvälejä, Kalle on hyvä lääkäri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle "ylibottom" Laitela lähettää potilaita Sveitsiin ja jynkyttelee vessassa .
Haistele sä vaan sun hikisiä varpaanvälejä, Kalle on hyvä lääkäri!
Se on powerbottom.
Vierailija kirjoitti:
Dahlialla on Gunssi ja ehkä Aarokin, jos saa sen vielä mukaan petupuuhiin. Mutta Lasse on aina kova vastus.
Roosa Kemppainen kirjoitti:
Sinne mennään takahuoneen kautta. Siellä ne soossit kiehuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlialla on Gunssi ja ehkä Aarokin, jos saa sen vielä mukaan petupuuhiin. Mutta Lasse on aina kova vastus.
Gunnarhan kuulemma pamahtelee sängyssä, että eiköhän Dahlia vie voiton.
Mestari Patio kirjoitti:
Ootko sinä ollut koko ajan Amandan kokki!? Mä muistan kun sä arvostelit mun viinikastiketta, "vähänlaisesti suolaa".
Maanantain jaksossa kävi selväksi että Cindyn tulevaisuuden kannata parempi tarjota sellaisia hoitomenetelmiä, joita Suomessa ei ole. Ja raha tietysti näkyy Sveitsin hoidossa eikä siltikään voi luvata, että Cindy koskaan paranisi ja tulisi takaisin kotiin. Ei välttämättä koskaan....
Valkoviini kuuluu risottoon!
Jotenkin omalla tavallaan hupaisaa, kun Ismo ja Joonatan kovisteli JP:tä. Eivät tiedä millaisen ihmisen kanssa ovat tekemisissä. Eivät nähneet ollenkaan asetta, mutta pilasivat JP:n hetken ampua Kajanderia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän toi Lindan ja Joonatanin jatkuva sekoilu vaan kerro, ettei sovi yhteen.
Miks Roinatan höylää vanhaa lautaa?
Eihän Linda ole vanha? Sehän tuli alaikäisenä raskaaksi. Violaa vähän vanhempana. Alle 40v Lindakin on.
Älä höpötä. Vanha mikä vanha.
Ei kyllä mielestäni Linda ole vanha? Ulla ja Dahlia ovat vanhoja, eikä siinäkään mitään negatiivista ole.
Eikö Seilis voisi pirauttaa Rainer Kaunistollekin että nyt tarvitaan Amandaan kokkia?
Inga Sulin on kyllä ihan saakelin upea nainen. Upea kroppa ja kävelee korkeilla koroilla noin vaan, vaikka on oikeasti jo 78-vuotias. Ei todellakaan uskoisi. Sopii todella hyvin edelleen Karinin hienostorouvan rooliin.
Vierailija kirjoitti:
Inga Sulin on kyllä ihan saakelin upea nainen. Upea kroppa ja kävelee korkeilla koroilla noin vaan, vaikka on oikeasti jo 78-vuotias. Ei todellakaan uskoisi. Sopii todella hyvin edelleen Karinin hienostorouvan rooliin.
Eipä ne todelliset tähdet muutu 20 vuodessa juuri mihinkään.
Oikea Lellu kirjoitti:
Mestari Patio kirjoitti:
Ootko sinä ollut koko ajan Amandan kokki!? Mä muistan kun sä arvostelit mun viinikastiketta, "vähänlaisesti suolaa".
On hienoa että naisella on temperamenttia. MUTTA MINUN KEITTIÖSSÄNI EI HUUDA KUKAAN MUU KUIN MINÄ! ONKO SELVÄ?
Eikai Lasse työaikana käy panemassa? No huhhuh!