Muistellaan 80-lukua?
Kommentit (16)
80-luvulla ei paskottu ydinperheitä ja avioliittoja sen takia että somessa jonkun toisen elämä vaikutti paremmalta
Voi v@#&* EI MUISTELLA! Jos tänne tulee enää yksikään kasarimuisteluketju hirtän aloittajan elimistään.
Nyt helvetti eteen päin!
1980-luvulla Suomessa ei ollut nek kejä eikä vihervassuja.
Hesarikin oli vielä melko oikeistolainen julkaisu...
Joo kävin ET:n leffassa katsomassa, olisiko ollut vuosi 1982 tai 1983.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Kommareilla oli silloin ihan omat julkaisut.
Joko taas muistellaan samaa aikaa?
Minä olen niin old school-ihminen, että nykyajasta en juuri muuta kuin netin ja kannettavan ja paremmat telkut yms. ottaisi. No on vaatteet ja huonekalutkin kyllä paljon paremman näköisiä nykyään, kodit on viihtyisämpiä ja ihmiset kauniimmin pukeutuneita. Jotain samantyylistäkin kyllä nykyään näkee, kuten ne ylisuuret silmälasit ja leveät vyötäröfarkut, joita monilla nuorlla on nykyään. Itse en enää laittaisi semmoisia, vaikka maksettaisiin. 🤓
80-luvulla oli myös elämä yksinkertaisempaa, ei vaadittu kaikenlaista itselle, eikä kyllä montaalaista olisi kyllä ollut tarjollakaan. Sen on sekä hyvä että huono asia. Hyvä, että saa oman maun mukaista, mutta huonoa on se, että valikoimaa on liiallisuuksiin asti ja aina tulee parempaa ja enemmän. Houkutuksia on paljon.
Jotenkin murehduttaa, etten ennen tuli tyydyttyä simppeliin kotiruokaan, kuten perunoihin ja kastikkeisiin ja perinteisiin keittoihin ja laatikoihin, mutta nyt pitää olla vaikka ja mitä lautasella, eikä aina tyydytä sittenkään ruoka. Makuaistit on syöty pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Viherasiaa oli ainakin. Greenpeacekin taisi oikein kultakauttaan elää silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Kommareilla oli silloin ihan omat julkaisut.
Oli Kansan Tahto, Vihreä Lanka ja Pravda: nyt ne kaikki yhdistyvät Hesarissa.
Näitä kettinkejä on jo miljoona täällä. Ei siinä, kyllähän siinä ajassa muisteltavaa riittää,