Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Pervoileeko Kalle ensi viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anskun näyttelijä on Betolvexin mainoksessa. Itse asiassa aika moni sarjassa ollut pää- tai sivuhahmon näyttelijä on pyörinyt monissa mainoksissa. Tällä hetkellä taitaa eniten pyöriä Citymarketin mainos, jossa on Miikan näyttelijä sekä Instrumentariumin mainoksessa Veeran näyttelijä. Muita lähiaikoina pyörineitä on ollut K-Marketin, jossa on ollut Antin näyttelijä. Leon näyttelijää on näkynyt sekä Matiaksen taisi olla Tacobellin mainoksessa. Tuo taitaa näkyä vain pk-seudulla. Ja Benjaaminin, mutta sitä mainosta en ole nähnyt itse.
Aaron näkyi jossain vaiheessa siinä Subwayn mainoksessa ainakin.
Esko Eerikäinen on ainakin hammaskruunu mainoksessa täällä vauvalla 🦷😄 yksityinen firma. Vilahtaa joka kerta mulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anskun näyttelijä on Betolvexin mainoksessa. Itse asiassa aika moni sarjassa ollut pää- tai sivuhahmon näyttelijä on pyörinyt monissa mainoksissa. Tällä hetkellä taitaa eniten pyöriä Citymarketin mainos, jossa on Miikan näyttelijä sekä Instrumentariumin mainoksessa Veeran näyttelijä. Muita lähiaikoina pyörineitä on ollut K-Marketin, jossa on ollut Antin näyttelijä. Leon näyttelijää on näkynyt sekä Matiaksen taisi olla Tacobellin mainoksessa. Tuo taitaa näkyä vain pk-seudulla. Ja Benjaaminin, mutta sitä mainosta en ole nähnyt itse.
Aaron näkyi jossain vaiheessa siinä Subwayn mainoksessa ainakin.
Esko Eerikäinen on ainakin hammaskruunu mainoksessa täällä vauvalla 🦷😄 yksityinen firma. Vilahtaa joka kerta mulla
Totta muuten. Tulee näkymään hahmossa myös hopea/kultahammas edessä 😅
Kalle varmaan runkkaa itsesäälissä ensi viikolla. Ei yllättäisi.
Katson viidakon tähtösiä, tuolla on vissiin se Joni Hesselgren.
Vierailija kirjoitti:
Katson viidakon tähtösiä, tuolla on vissiin se Joni Hesselgren.
Kaiken maailman törkyä ja tyrkkyjä sitä televisiosta tuleekin!
Hemulib kirjoitti:
Epäsuosittu mielipide: Aki pois sarjasta. Aki on hyvä hahmo, mutta minusta Akille ainut oikea on Camilla. Hahmo kulutetaan loppuun ilman häntä. Henrik voisi jäädä kämppään asumaan ja Daniela muuttaa hänen kanssaan vaikka yhteen.
Akille oikea nainen on eläväinen Jenni eikä mikään tympeä Camilla. Sekin sitten lopulta pilattiin.
Kallen haiseva likainen iso muna.
Vierailija kirjoitti:
Hemulib kirjoitti:
Epäsuosittu mielipide: Aki pois sarjasta. Aki on hyvä hahmo, mutta minusta Akille ainut oikea on Camilla. Hahmo kulutetaan loppuun ilman häntä. Henrik voisi jäädä kämppään asumaan ja Daniela muuttaa hänen kanssaan vaikka yhteen.
Akille oikea nainen on eläväinen Jenni eikä mikään tympeä Camilla. Sekin sitten lopulta pilattiin.
Tykkäsin molemmista. En halua laittaa niitä vastakkain tai että toinen olisi parempi pari. Jenni ehti kuollakin, ennen kuin Aki tuli takaisin.
Taalasmaan remontoitu olohuone 🤮
Sievisten keittiön kaakelit 🤮
Vierailija kirjoitti:
Pervoileeko Kalle ensi viikolla?
Hyvä että edes näkyy ensi viikolla 😅
Muistatteko kun Kalle ja avaltteri oli intohimoisina nauttivat .
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun Kalle ja avaltteri oli intohimoisina nauttivat .
Niin siihen asti kunnes Katariinan kaulakoru tökkäs selkään 🤣
Joni Hesselgren tai Tuure Boelius olisivat olleet Kallelle paljon parempia miehiä kuin joku... Sampo! Tai sitten sieltä maajussille morsian ohjelman se outo tyttöilijä.
Mitkä työvälineet tuolla laitoshuoltajalla oli? Narumoppi ja vesisanko, niin joo, vain salkkareissa
Vierailija kirjoitti:
Mitkä työvälineet tuolla laitoshuoltajalla oli? Narumoppi ja vesisanko, niin joo, vain salkkareissa
Työpaikkakin on ahdas parin metrin käytävä 😆
Vierailija kirjoitti:
Sepä se :D Aika jännä kun Tero kulki sen kärrynsä kanssa.
Itse jätin paljon koronan ajalta jaksoja katsomatta kokonaan, koska Dahlia on ollut se nykyinen kivijalkahahmo itselleni. Hauskat sutkautukset ja hahmon luonne pitää yllä sitä että edes vähäisen silmäilen sarjaa.