Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akihahmo on niin tylsä. Mahtaako näyttelijä olla yhtään innoissaan tästä roolista
Säännöllinen palkka riittää Uotilalle, vaikka käsikirjoitus on täysin paska.
Hyvä työpaikka ja mukavat työkaverit. Oikeasti näyttelijät tekevät niin monipuolisesti kaikenlaisia hommia lasten tuotannoista komedioihin, että Salkkarit on vähän kaikkea samaan aikaan. Eihän tuollainen työ enää kauheasti vie eteenpäin, mutta pääsee tekemään sitä mitä rakastaa. Kyllä Uotilakin haluaisi päästä muihin rooleihin Akin ohelle, mutta niitä ei ole tarjossa. Tietysti teatterissa varmasti olisi, sinnehän voisi aina palata.
Salkkarit tarjoaa ainakin näyttelijän työhön rutiinia eniten. Muualla et voi olla varma seuraavasta roolista.
Laura Kiviranta voisi palata sarjaan (ainakin joksikin aikaa?)
Katja Vainio voisi myös vierailla sarjassa, kun siellä on tuttuja Aki, Kari...
Kenen muun hahmon toivoisit palaavan sarjaan/vierailemaan?
Ihan ku Salkkarit tuotanto ei enää yrittäisi tarpeeksi.
Joskus oli ihan hyväkin sarja.
Itse olen ajatellut, että Seppoa voisi näkyä jos Elina palaa. Tai pikemminkin paljastuisi Elinan menneen vähän myöhemmin Toivon kanssa Kittilään. Ei kai ole koskaan kerrottu asuuko Seppo tavallisessa kerrostalossa vai jossain tunturin juurella mökissä. Tuskin poliisit pitäisi Seppoa missään tarkkailussa.
Epäsuosittu mielipide: Aki pois sarjasta. Aki on hyvä hahmo, mutta minusta Akille ainut oikea on Camilla. Hahmo kulutetaan loppuun ilman häntä. Henrik voisi jäädä kämppään asumaan ja Daniela muuttaa hänen kanssaan vaikka yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vielähän tuota Sallan lapsen isyyttä voidaan joskus muuttaa keksimällä, että sairaalan tietäjärjestelmä meni päivityksestä sekaisin ja nimet väärille paikoille :D Käsittääkseni Kalle kävi tulostamassa uuden lapun, koska kirjekuori jonka toi poliisilaitoksella oli täysin koskematon. Rummukaisetkin ehtivät avaamaan omansa.
Minkä takia Rummukaisen Raisa on tehnyt isyystestin kun asuu ilmeisessä parisuhteessa. Rekisteröidyssä parisuhteessa suhteen miespuolinen lisätään automaattisesti lapsen isäksi ilman mitää testejä, ellei äidillä ole muuta ilmoitettavaa. Eli mistä Raisa Rummukaisen tarve isyysselvitykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Pihlajakadun saunan pukuhuoneesta löytynyt koru päätyy Nellan kaulaan? Antaako Viola sen Nellalle ja korun omistaja selviää kun Joanna näkee sen Nellan kaulassa? Jos koru on Joannan ja se on niin tunnearvokas kun näytetyt kohtaukset viestivät, miksi niin arvokas koru on Joannan kaulassa kun menee saunaa ja ei huomaa niin arvokkaan korun katoamista, ei etsi sitä eikä kysele siitä keneltäkään?
Olet oikeassa. Paitsi Joanna sanoi kyllä etsineensä korua. Ehkä ei vain kysellyt sitä muilta, koska ei halunnut kenenkään tietävän. Sitä tuskin koskaan saadaan tietää kaulastako vai taskusta koru tippui saunan lattialle.
Yhä edelleen ihmettelen, miksi Joanna ottaa niin arvokkaan korun mukaa saunaan eikä jätä sitä Sieviselle. En ole ikinä nähnyt ko. korua Joannan kaulassa. Oletteko nähneet ylipäänsä mitään korua Joannalla?
Hemulib kirjoitti:
Epäsuosittu mielipide: Aki pois sarjasta. Aki on hyvä hahmo, mutta minusta Akille ainut oikea on Camilla. Hahmo kulutetaan loppuun ilman häntä. Henrik voisi jäädä kämppään asumaan ja Daniela muuttaa hänen kanssaan vaikka yhteen.
Ihailen teitä, jotka uskaltavat ajatella näin. Mulle sarjassa lähinnä enää Salkkareista muistuttaa alkuperäishahmot. Jos nekin pistetään pihalla olisi tämä varmasti mulla sarjan loppu. Se ei olisi enää mulle Salatut elämät vaan joku muu sarja, jossa sattuu olemaan sama rappu mutta tuntemattomat hahmot.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Ansku jäi. Olisi saanut tulla sarjaan. Oli niin kuuma.
Sama harmittaa myös mua! Anskulle ois voinu kirjoittaa mehevän juonikuvion, mutta ilmeisesti vaan vieraili sarjassa. Tai sillä on muita kiireitä/ käsikirjoittajat laiskoja (niinkun muutenkin,joten veikkaan jälkimmäistä)
Ps. Kuuma näyttelijä oli kyllä, näytti mallilta melkein 😉 nimeä en kyllä muista
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaa ja ahdistavaa Akin, Mikin, JP.n touhut. Liian pitkään jatkunut teema ;(
Samaa mieltä. Pitkitetty turhaan koko kuvio.
Aki ja JP on mun mielestä hyviä näyttelijöitä, mutta Miki on nykyään täys lapanen & k*usipää sääliö että joutaisi pois.
Konsta Hietanen on liian hyvä näyttelijä Mikin rooliin. Ei varmaan helpoin mahdollinen rooli, ei toki Konstan vika 🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaa ja ahdistavaa Akin, Mikin, JP.n touhut. Liian pitkään jatkunut teema ;(
Aki ja JP on mun mielestä hyviä näyttelijöitä, mutta Miki on nykyään täys lapanen & k*usipää sääliö että joutaisi pois.
Konsta Hietanen on liian hyvä näyttelijä Mikin rooliin. Ei varmaan helpoin mahdollinen rooli, ei toki Konstan vika 🙁
Salkkareissa on varmaan kaikki paremmat ja koulutettu sellaisia, jotka pystyisivät muuhun kuin tähän samaan suhdedraamaan. Siksi osalle käykin tylsäksi saman toistä. Nytkin Akilla toinen nainen koomassa. Kallella on aina sama miesongelma menossa. Mikillä vaihtelee, koska nyt on taas enemmän pahismainen Miki.
Unohtui mainita, että Aarohan näistä pahin on. Monta vuotta pelkkä lässy ja kaikkien kaveri Aaro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt pidä Konsta Hietasta mitenkään ultimaattisen hyvänä näyttelijänä. Pikemminkin Inkerin, Peten, Eskon, Maijan, Raimon potentiaali menee hukkaa huonon käsikirjoituksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Laura Kiviranta voisi palata sarjaan (ainakin joksikin aikaa?)
Katja Vainio voisi myös vierailla sarjassa, kun siellä on tuttuja Aki, Kari...
Kenen muun hahmon toivoisit palaavan sarjaan/vierailemaan?
Kentsun, etenkin jos Camillakin saataisi vähintään vierailulle
Aamun, joka voisi rempata Dahlian kartanoa
Inka voisi tulla tapaamaan Taalasmaita.
Oona ja Miro sopisi hyvin tuomaan uutta kiinnostavuutta Sallan ja Karin säätöön.
Anskun näyttelijä on Betolvexin mainoksessa. Itse asiassa aika moni sarjassa ollut pää- tai sivuhahmon näyttelijä on pyörinyt monissa mainoksissa. Tällä hetkellä taitaa eniten pyöriä Citymarketin mainos, jossa on Miikan näyttelijä sekä Instrumentariumin mainoksessa Veeran näyttelijä. Muita lähiaikoina pyörineitä on ollut K-Marketin, jossa on ollut Antin näyttelijä. Leon näyttelijää on näkynyt sekä Matiaksen taisi olla Tacobellin mainoksessa. Tuo taitaa näkyä vain pk-seudulla. Ja Benjaaminin, mutta sitä mainosta en ole nähnyt itse.
Vierailija kirjoitti:
Anskun näyttelijä on Betolvexin mainoksessa. Itse asiassa aika moni sarjassa ollut pää- tai sivuhahmon näyttelijä on pyörinyt monissa mainoksissa. Tällä hetkellä taitaa eniten pyöriä Citymarketin mainos, jossa on Miikan näyttelijä sekä Instrumentariumin mainoksessa Veeran näyttelijä. Muita lähiaikoina pyörineitä on ollut K-Marketin, jossa on ollut Antin näyttelijä. Leon näyttelijää on näkynyt sekä Matiaksen taisi olla Tacobellin mainoksessa. Tuo taitaa näkyä vain pk-seudulla. Ja Benjaaminin, mutta sitä mainosta en ole nähnyt itse.
Aaron näkyi jossain vaiheessa siinä Subwayn mainoksessa ainakin.
Laatu laskee kirjoitti:
Ihan ku Salkkarit tuotanto ei enää yrittäisi tarpeeksi.
Joskus oli ihan hyväkin sarja.
Dahlian kartanon remontti tai Beigen edistyminen voisi nostaa ainakin tasoa jossain määrin. Turhissa suhdekiemuroissa, rikolliskuviossa ja isyyskuviossa ei ole mitään kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hemulib kirjoitti:
Ihailen teitä, jotka uskaltavat ajatella näin. Mulle sarjassa lähinnä enää Salkkareista muistuttaa alkuperäishahmot. Jos nekin pistetään pihalla olisi tämä varmasti mulla sarjan loppu. Se ei olisi enää mulle Salatut elämät vaan joku muu sarja, jossa sattuu olemaan sama rappu mutta tuntemattomat hahmot.
Minulle ei edes nämä alkuperäishahmot niin. Jos Dahlia poistuisi niin siihen loppuisi katselu luultavasti kokonaan. Nykyiset juonikuviot on ihan väkisin tehtyjä.
Huomasin itse silloin, kun Kalle oli 1,5kk poissa jaksoista ettei jotenkin jaksanut kiinnostaa. En kunnolla muista mitä tapahtui vaikka kaikki jaksot tuli katsottua. Se tavallaan näytti mullekin sen, mitä tarkottaa jos katsoo sarjaa lähinnä jonkun tietyn hahmon juonikuvioiden takia. Jokaisella on varmasti oma suosikki joukossa.
Hyvä työpaikka ja mukavat työkaverit. Oikeasti näyttelijät tekevät niin monipuolisesti kaikenlaisia hommia lasten tuotannoista komedioihin, että Salkkarit on vähän kaikkea samaan aikaan. Eihän tuollainen työ enää kauheasti vie eteenpäin, mutta pääsee tekemään sitä mitä rakastaa. Kyllä Uotilakin haluaisi päästä muihin rooleihin Akin ohelle, mutta niitä ei ole tarjossa. Tietysti teatterissa varmasti olisi, sinnehän voisi aina palata.