Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
42641/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4493. Sinä lähdit pois 13.11.2023

4494. Minä katselin parvekkeelle 14.11.2023

4495. Sinun hyppäävää hahmoosi 15.11.2023

Vierailija
42642/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkealla ei ole mikään studioilla. Kaikki on matalalla, kun huonekorkeus ei riitä tekemään isompia.

Ulkokuvien perusteella Moose on rakennuksen yläkerrassa, ja kestäähän se hissillä nousukin hvetin kauan. Missä muuten Moosen varaulospoistumistiet on? Ikkunat?

Eikös siinä takahuoneessa ole se ovi mistä pääsee toista kautta. Peliluolaankin tullut sieltä porukkaa sisään.

Ensin tälläistä kulkureittiä ei ollut. Se keksittiin jossain vaiheessa. Ja miksi nämä pelaajat kulkee sinne huomiota herättävästi baarin kautta ei sieltä takakautta?

Sehän oli ihan Damdamissa jo. Sergei tuli sieltä ovesta, kun oli sitä omppusekoiluakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42643/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sievisen Jere ei Aku oli tällä viikolla Puoli Seiskassa vieraana. Olinkin jo unohtanut miten ihanan matala ääni hänellä on.

Jere ei ollut niin kummoinen hahmo vaikka muissa on ihan hyvin Aku näytellyt.

Jere oli aluksi hyvä hahmo mutta sen Severin putoomishomman jälkeen hahmo tunaroitiin.

Vierailija
42644/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu sekoaa, mutta Eva ja Kristian pelastavat Nellan, Nella antaa anteeksi...?

Vierailija
42645/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iloinen ettei Cindy kuollut, vaikka onkin nykyääm heikompi hahmo. En ymmärrä mikä hinku on aina tappaa kaikki hahmot.

Vierailija
42646/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen iloinen ettei Cindy kuollut, vaikka onkin nykyääm heikompi hahmo. En ymmärrä mikä hinku on aina tappaa kaikki hahmot.

Jos joku saisi kuolla, niin Eva.

Vierailija
42647/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkealla ei ole mikään studioilla. Kaikki on matalalla, kun huonekorkeus ei riitä tekemään isompia.

Ulkokuvien perusteella Moose on rakennuksen yläkerrassa, ja kestäähän se hissillä nousukin hvetin kauan. Missä muuten Moosen varaulospoistumistiet on? Ikkunat?

Eikös siinä takahuoneessa ole se ovi mistä pääsee toista kautta. Peliluolaankin tullut sieltä porukkaa sisään.

Ei riitä paloviranomaisille. Vai onko vihreävaloinen opaste ovensuulla😁

Vierailija
42648/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämättömän oudolta kuulostaa, että osa ehtii/viitsii/haluaa seurata lavasteita, takapihoja yms. ? Ihan tarpeeksi kun seuraa, mitä kukin sanoo. MIten siinä ehtii kiinnittää tällaisiin huomiota.  Sarjaa olen seurannut vuosikausia, enkä IKINÄ katellut mitään muuta kuin näyttelijöiden tekemistä... Jokainen saa katella vaikka seiniä, mutta niin hauska täällä lukea, että tällainenkin tulee jollekin mieleen, millä ei ole juonen kannalta mitään merkitystä.

Vierailija
42649/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Kikkis ? Joka päivä seuraan jaksot, mutta tällaista nimeä ei ole kyllä näkynyt ??

Vierailija
42650/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti huonosti näytellyltä se kohtaus, jossa Aki ja Henrik saapuvat juoksujalkaa sairaalalle kyselemän ensin laitoshuoltaja-Evalta Cindystä. Sitten onneksi Aki tajusi kysyä Kikkikseltä (jonka tiski näytti siltä, että on vaarassa mennä hetkenä minä hyvänsä kosketuksesta palasiksi). Mutta siis se juoksukohtaus ja hengästyneisyys ei näyttänyt järin uskottavalta. Juoksu aloitettiin liian lyhyeltä matkalta, vain n. 1 m ennen sitä sairaalan tiskiä. Olisivat juosseet edes vähän kauempaa :D

Olin yllättynyt (tai en muistanut), että sairaalassa on vastaanottotiski, sillä yleensä kaikki menevät suoraan Kallen huoneeseen. Se, että vastaanottotiskillä työskentee sairaalan ainoa hoitsu, Kikkis, ei tullut yllätyksenä.

Kallelta kysyttiin, voiko joku muu lääkäri hoitaa Cindyä. Eipä ollut Kallella pokkaa sanoa, että sairaalassa ei ole muita lääkäreitä. Tulisi nyt Susu takaisin tai joku muu. Täysin kohtuutonta, että Kalle on vastuussa kaikista Helsingin (lue: Pihliksen) potilaista ;)

Vierailija
42651/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ymmärtänyt, että ne dramaattiset kuolemat ikään kuin kuuluu tähän formaattin ja saippuasarjan genreen. Eikös joka kaudella kuole joku/jotkut? Siksi toivon, että se olisi joku sellainen, joka ei ole itselleni niin kiinnostava hahmo.

Vierailija
42652/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallelta kysyttiin, voiko joku muu lääkäri hoitaa Cindyä. Eipä ollut Kallella pokkaa sanoa, että sairaalassa ei ole muita lääkäreitä. Tulisi nyt Susu takaisin tai joku muu. Täysin kohtuutonta, että Kalle on vastuussa kaikista Helsingin (lue: Pihliksen) potilaista ;)

Outoa kyllä, jos Susu laitetaan Helsinkiin palatessaankin töihin Mooseen eikä takaisin sairaalalle. Etenkin kun sinne juuri jäi Elinan jättämä aukko. Mutta ehkä käsikirjoittajat koki, ettei enää enempää jengiä sairaalalle kun nyt siellä on jo Kallen ja Jutan lisäksi uusina Nella ja Eva. Noista tosin vain Kalle hoitotyössä.

Vierailija
42653/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on ilmeisesti pelkästään sairaalan toimitusjohtaja eikä tee enää ollenkaan puheterapeutin töitä? Eikä toimi tietenkään enää työsuojeluvaltuutettunakaan.

Harmi vähän, ettei Salkkareissa taidettu koskaan kirjottaa mitään juonikuviota, jossa olisi päästy hyödyntämään Jutan puheterapeutin osaamista. Monenaisia onnettomuuksia (päävammoja), traumoja ja koomasta herämisiä olisi kyllä ollut, mutta ei. Kaikki vaan hallitsi puhetaidot heti silmät avattuaan.

Vierailija
42654/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Eva ja Nadja mennyt sinne Kristianin autoon yöksi silloin kun se oli parkkihallissa? Ja myöhemmin auto olikin kadulla parkissa?

Kannattaisi oikeasti seurata sarjaa.

Eva ajoi autolla kauppaan.

Vierailija
42655/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva meni kylläkin kävellen ruokakauppaan ja jätti Nadjan siksi aikaa autoon. Sen jälkeen Krisu löysi auton ja lähti nukkuva Nadja takapennkillään kohti tukkua.

Vierailija
42656/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytti huonosti näytellyltä se kohtaus, jossa Aki ja Henrik saapuvat juoksujalkaa sairaalalle kyselemän ensin laitoshuoltaja-Evalta Cindystä. Sitten onneksi Aki tajusi kysyä Kikkikseltä (jonka tiski näytti siltä, että on vaarassa mennä hetkenä minä hyvänsä kosketuksesta palasiksi). Mutta siis se juoksukohtaus ja hengästyneisyys ei näyttänyt järin uskottavalta. Juoksu aloitettiin liian lyhyeltä matkalta, vain n. 1 m ennen sitä sairaalan tiskiä. Olisivat juosseet edes vähän kauempaa :D

Olin yllättynyt (tai en muistanut), että sairaalassa on vastaanottotiski, sillä yleensä kaikki menevät suoraan Kallen huoneeseen. Se, että vastaanottotiskillä työskentee sairaalan ainoa hoitsu, Kikkis, ei tullut yllätyksenä.

Koska Kalle ei ole ainoa. Vai miksi Kalle otti vastaan potilaita, Elinan piti mennä avustamaan päivystykseen ja radiologikin laittoi lausuntonsa. Se on lähinnä vitsi vaik siksi, koska aina samalle lääkärille osuu.

Vierailija
42657/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Kikkis ? Joka päivä seuraan jaksot, mutta tällaista nimeä ei ole kyllä näkynyt ??

Sairaalassa oleva hoitaja, joka näkyy silloin tällöin, on ollut jo monta vuotta.

Vierailija
42658/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämättömän oudolta kuulostaa, että osa ehtii/viitsii/haluaa seurata lavasteita, takapihoja yms. ? Ihan tarpeeksi kun seuraa, mitä kukin sanoo. MIten siinä ehtii kiinnittää tällaisiin huomiota.  Sarjaa olen seurannut vuosikausia, enkä IKINÄ katellut mitään muuta kuin näyttelijöiden tekemistä... Jokainen saa katella vaikka seiniä, mutta niin hauska täällä lukea, että tällainenkin tulee jollekin mieleen, millä ei ole juonen kannalta mitään merkitystä.

Ahtaat lavasteet vaikuttaa kaikkeen.

Vierailija
42659/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ideaa on jahkata tota Sallan lapsen isyyttä. Ihan tylsä idea.

Vierailija
42660/59931 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Eva ja Nadja mennyt sinne Kristianin autoon yöksi silloin kun se oli parkkihallissa? Ja myöhemmin auto olikin kadulla parkissa?

Ei ajanut eikä mitään parkkihalliakaan ollut.

Ketju on lukittu.