Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Lavastajat varmaan saaneet potkut, kun ei koskaan rakenneta uusia.
Mä lopetan Delismon ja siirryn eläkkeelle.
https://scontent-ams4-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/383061049_913360…
https://scontent-ams2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/383619165_179141…
https://scontent-ams4-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/383908680_162058…
Vieläkö Axelsson Company on pystyssä? Mikään ei siis muutu.
Saga Korkiakoski pistämään nyt se Noel ojennukseen 😡
Vierailija kirjoitti:
Cindy on turhaakin turhempi hahmo salkkareissa. Joku räväkkä hahmo tilalle!
Eva, Joanna, Nella, Susu, Kajanderit on vielä turhempia. Niidenkin tilalle voisi tulla Dahlian sukulaisia ja palveluskuntaa.
Samettikurkku Pekka Toroppa kirjoitti:
Aina vaan muita kaipaillaan, muttei minua :( Eikö kenelläkään ole ikävä rauhoittavan samettista ääntäni? Voisin ottaa morsiameksi.
Voisit tulla minun hovikuskiksi. Ei minua haittaa hieman räiskyvä menneisyys. Minun edellinenkin palvelijani uhkasi minua ase ohimollani.
Ismo Laitela kirjoitti:
Mä lopetan Delismon ja siirryn eläkkeelle.
Voi Ismo, et kai vaan!? Mistä minä sitten ostan ruokani jos lähdet näiltä kulmilta?
Vierailija kirjoitti:
Oon iloinen etenkin Ullan puolesta, jos lapsi on Karin. Ullalle tekee hyvää saada iloa elämään, kun on menettänyt jo Talen, Iljan ja nyt Toivonkin tavallaan.
Puhumattakaan erosta Gunnarin kanssa. Tosin luulen että Ullan ja Gunnarin välit alkavat jossain vaiheessa pikkuhiljaa taas lämmetä, varsinkin jos Kari tosiaan on Sallan lapsen isä. Luojan kiitos tämä isyyden vatvominen saadaan (toivon mukaan) vihdoin ja viimein päätökseen ensi yön ennakkojaksoissa. Toivottavasti seuraavassa raskaudessa isän henkilöllisyys olisi selvä tapaus alun alkaen.
Kartanon remonttia ei kuitenkaan saada koskaan valmiiksi 😖
Heittäkää se Noel ulos sieltä! Minä olen yhtiön uusi johtaja, eikä se ole mikään Axelsson Company vaan Mustavaara 😡
Dahlia pistää käyrän nousuun, kun mä en enää voi olla siellä alzheimerini takia.
Ihana ja laadukas sarja, joka toivon mukaan ilahduttaa meitä vielä pitkään.
Noel vois taas vähän rummuttaa mua.
Vaikka Joanna ja Lasse menisi naimisiin, niin heidät vihittäisiin Amandassa eikä todellakaan missään kirkossa. Ja hädin tuskin saisi paria ensimmäistä penkkiriviäkään täytettyä, niin olisi todella surkean ja ankean näköistä. Amanda on niin ahdas että muutama vieras tuntuu paljolta.
Ihan selvästi Evan ja Eetun juttu on sellainen, että Nellalla ja Eetulla tulee jotain riitaa. "Eva kuuntelee erotrippiä" eli Eetun tilitystä. Molemmat puhuvat kumppaneista tai tyttöystävä/miesystävä. Tällä kertaa Eva ei tarkoituksella oli liikenteessä. Tietenkin tuo tulee uudelleen viilentämään Nellan ja Evan huonoja välejä.
Oma veikkaus:
Aki pelastaa ensin Cindyn, ettei tämä jää jonkun randomin alle ja tämän jälkeen Aki ja Cindy alkavat puhumaan yhteenmuutosta. Cindy lähtee ulos kadulle kävelemään ja JP ajaa tämän päälle Hani kyydissään. Hani pakenee paikalta ja jää miettimään tapahtunutta, Cindy vaipuu koomaan tai kuolee, minkä takia Aki itkee sairaalassa.
Toi muuten voi mennä juurikin niin, että JP näkee Mikin ja kiihdyttää kohti mutta Cindy juoksee Mikiä kiinni ja auto osuu Cindyyn eikä Mikiin. Sitä on tässä tarpeeksi monta kertaa toitotettu, että operaatio loppuu jos ulkopuoliset ovat vaarassa. Jos näin käy, näkeekö Miki kuka kuski oli? Tajuaako Aki että se on JP?
Cindyn näyttelijä ei taida olla kuvauksissa. Joka tapauksessa poistuisi sarjasta. Joko sitten kuolemalla tai muulla tavalla. Ensi viikolla julkaistavissa ennakoissa on jakso jonka nimi on "Elämästä ei selviä hengissä"
Onko olli tosiaan smoke skin? 😳
Hävytöntä! Heittäkää ulkolavaste ulos täältä!