Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61131)
Mutta minne katosi Aino? Päästi miehensä päiviltä ja asustelee yksin talossaan?
Pääsikö Elina pakenemaan!!!
Mustavaarojen sisarsarjaa voisi tehdä Rantabaarin sijasta ensi vuonna.
Saga Korkiakosken pitää tehdä paluu.
Elinan ja Noelin panemista ei näytetty siksi koska ne ovat yli-ikäisiä. Kallen ja Sampon panemisella olisi oikein hekumoitu, ehkä myös Evan ja Kristianin.
Olisipa Jarkko kertonut Tanjan kuulumisia vierailullaan. Vieläkö Tanjalla on se viinitila?
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö Elina pakenemaan!!!
Kyllä pääsi.
Nyt joku kertoo että kuka toi ne sultsinat ja kukat minun kauppaani!
Täällä on aika monta kertaa käyty läpi tuo Ainon hahmon homma. En jaksa enää kerrata sitä uudelleen muuta kuin reilun kolmen viikon päästä näkyy viimeistään seuraavan kerran Aino Forssia.
Akin ja Cindyn seksi on pakko näyttää ennen järkyttävää tapaturmaa. Parien onnea ei korosteta muuten kuin tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Elinan ja Noelin panemista ei näytetty siksi koska ne ovat yli-ikäisiä. Kallen ja Sampon panemisella olisi oikein hekumoitu, ehkä myös Evan ja Kristianin.
Törkeää. Eikö ne tajua että Noel on kaikkein seksikkäin?
Mikäli Cindylle tapahtuu jotain pahaa niin Ainoa saattaa näkyä aikaisemmin. Seuraavissa ennakoissa käy jotain... Onkohan se huhu Kallen juomisesta totta? Jos Cindy kuolisi murtuisiko Kalle siitä sitten?
4479. Aino näyttää leskisormea 18.10.
Koska muistellaan Jasminia?
Vierailija kirjoitti:
Koska Henrik panee?
Sitten kun JP tulee kaapista.
Mä olen kyllästynyt Danielan kanssa huopaamiseen. Taas kerran en kelpaa sille. Turha tulla enää multa pyytämään mitään. Tänä iltana mä antaudun JP:lle. Tuntuu varmasti paljon ihanammalta!
Minä tiedän että Aaro ajattelee vain minua sen Rajalan seurassa!
Voi hyvät kalkkunat sentään! Minä näin kun Lasse marinoi oikein kunnolla sitä Karinia!
Olis mielenkiintoista jos Tanja palais Happy Homesin myötä jos Ossikin tulis takaisin.