Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61131)
Veikkauksia kuinka monta viikkoa Noel itkee Toivon perään vai käykö niin, että parin viikon päästä Toivo on historiaa ja ajatukset ovat jossain ihan muualla. En yhtään ihmettelisi kun Toivo ei ole tulossa takaisin.
Kallen sairaalassa on sitäpaitsi ollut pilleri millä alzheimer on parannettu, kyllä siellä on kaikki mahdollista.
Samaan aikaan woke-Nella kädet puskassa jo suunnittelee treffejä Eetun kanssa, kun on häätänyt mutsinja ja siskonsa kadulle,
Palaakohan Elina sitten takaisin äitiysloman jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäljijunassa kun jaksoja katsellut niin tulivatko nyt tärkeimmät seuraavassa:
Elina lääkitsee Noelin ns.vatsasyöpää jollain ns. pillereillä ja Noel käy kuuntelemassa diagnoosit Elinan sohvalla? Tämä on todella vastenmielinen kuvio ja aihe jonka kanssa leikitään.
Eva asuu tyttärensä kanssa autossa? Mitään muita ratkaisuja ei siis ole?
Kari veti ripulin jälkeen housut jalkaansa saman tien ja jatkoi kohtausta kurat housussa?
Leikitään? Kyseessä on fiktiivinen sarja. Sairaita asioita tapahtuu myös tosielämässä. Mene katsomaan pikku kakkosta niin et järkyty.
Onks tää sarja nykykielen termein kohtuullista tekemistä?
Mitä helvettiä on kohtuullinen tekeminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäljijunassa kun jaksoja katsellut niin tulivatko nyt tärkeimmät seuraavassa:
Elina lääkitsee Noelin ns.vatsasyöpää jollain ns. pillereillä ja Noel käy kuuntelemassa diagnoosit Elinan sohvalla? Tämä on todella vastenmielinen kuvio ja aihe jonka kanssa leikitään.
Eva asuu tyttärensä kanssa autossa? Mitään muita ratkaisuja ei siis ole?
Kari veti ripulin jälkeen housut jalkaansa saman tien ja jatkoi kohtausta kurat housussa?
Leikitään? Kyseessä on fiktiivinen sarja. Sairaita asioita tapahtuu myös tosielämässä. Mene katsomaan pikku kakkosta niin et järkyty.
Tää tuo rehellisesti jo okennuksen aromin kitalakeen.
Jotkut tapahtumat tosiaan tuo. Ei kaikki ole aina ruusuilla tanssimista.
Millaista Noelin tekeminen on ollut verrattuna Kristianin ja Henrikin suorittamiseen? Kalle lääkärinä on ainakin toiminut hyvin ja sanoisin sitä kohtuulliseksi tekemiseksi. Ismon tekeminen kaupalla ei pärjää Aaron tekemiselle. Nellan ja Violan suorittaminen toi aika lyhyen linnatuomion. Istuivat jotain 2kk eli kohtuullista tekemistä.
Mikä juttu on Hani? Kuka itseäänkunnioittava ihminen käyttäö itsestään etunimeä Hani. Ss ei ole vakuuttavaa suorittamista tai tekemistä?
Onko Nella woke?
Voisiko Kallelle kirjoittaa raskaus joka olisikin vain Sampon unta?
Eero Kovero esiintyi Koskisessa. Lipsautti pari kertaa salkkarit Ismo maneerin. :)
Tuo Noelin sairaus on nyt vähän liian iso pala purtavaksi nokkelille käsikirjoittajille. Kannattaa pysyä ihan vaan niissä juonissa missä voimaantunut nainen ei saa otettua puhelinta pois stripparilta etc etc.
Millä tavalla Nella on woke? Tai eikö sen pointti enemmän ole rasismiin liittyvää. Oisko Nellan sitten pitänyt katsella äitiä joka paino monta kuukautta poikaystävää seläntakana ja antaa Krisitanillekin anteeksi.
Woke Nella jeesustelee vähän joka asiasta vaikka itse on istunut linnassa.
Pappa sitä ja pappa tätä ja ne typerät dialogit Violan kanssa. Erittäin väsyneet hahmot. Ei nuoriso samaistu noihin. Tuokaa uimari-Niko takaisin opiskelemaan vektoriavaruutta.
Vierailija kirjoitti:
Pappa sitä ja pappa tätä ja ne typerät dialogit Violan kanssa. Erittäin väsyneet hahmot. Ei nuoriso samaistu noihin. Tuokaa uimari-Niko takaisin opiskelemaan vektoriavaruutta.
Voitko kertoa millä tavalla on woke? Vai käytetäänkö tässä termiä ajattelematta ollenkaan. Enemmän woke tuntuu olevan joku Viola tai Jutta.
Enemmän mua huvitti, että Kallen jättämässä vastaajaviestissä sanottiin "voitko soittaa mulle asap?"
Tuota olen tänä päivänä nähnyt ja kuullut pääasiassa nuoriso-osaston suusta.
Mitä ihmettä Miki teki tuolla Lindalla, mikä sai sen sinne?
Vierailija kirjoitti:
Nellan "ajatukset" ovat usein kuin 15-16 vuotiaan kuin 19-20 ikäsen.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua huvitti, että Kallen jättämässä vastaajaviestissä sanottiin "voitko soittaa mulle asap?"
Säälittävintä ja surkuhupaisinta elävässä elämässä on kun aikuiset yrittää puhua kuin teinit käyttäen näitä teinien tiktok terminologiaa, tokkarislangia.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä teeman mukaisesti kuin Whamin Woke me Up Before You Go-Go?
Voiko Elina edes koskaan palata kun Noel tajusi, että Elina lavasti sen?
Kyllä se on enemmänkin Joanna, joka on hahmona todella woke. Pidän Joannasta muuten, mutta en jaksa kun tuntunut monta kertaa lähes tahallaan käsittävän Lassen jutut väärin. Kääntää ja vääntää aina kuinka Lasse väheksyisi naisia tai jotain muuta sellaista. Jokainen tajuaa, ettei Lasse niitä sillä tavalla tarkoita vaikka onkin vähän vanhanaikainen jörrikkä. Entistä enemmän tuntuu että Joanna on olemassa taustallaan jonkinlaisia traumoja, joiden takia on helposti helisemässä. Tuntui että Lindakin vähän ihmetteli Joannaa.
Tää tuo rehellisesti jo okennuksen aromin kitalakeen.