Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60993)
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Joonatanit saarnaaminen on. Keuhkoo Lasselle ja Lindalle, että ne ois jotenkin vastuussa Evan ja Nadjan asumisesta. Joonatan on ihan pelle nykyään.
..
Olisko kuitenkin rakastunut pelle. Ei Linda ole alusta alkaenkaan ollut unelmien naisystävä hänelle. (Sorry, katsojan mielipide)
Säästötoimet ovat valtavat! Meitä on enää neljä työntekijää täällä!
Tiina Rajala kirjoitti:
Säästötoimet ovat valtavat! Meitä on enää neljä työntekijää täällä!
Olihan se, melkoisen ahdas koppi kun tuli tarjoamaan Lindalle rahaa Pupun vapauttamiseen. Mokama poliisin retale ei suostunut 😡
Poliisilaitos on varmasti joku pieni liiketila vain jossain isommassa toimistorakennuksessa :D arkistohuone siellä mistä tullaan sisään kuulusteluhuoneeseen?
Maarit Salin kirjoitti:
Sairaalan käytävä on vähän niinku mun raitistuminen. Tiukkaa tekee!
XD
Pakkohan meidän oli ottaa Linda ja Miki takaisin. Eihän me Joannan kanssa kahdestaan selvitä, kun Samikin kuoli ja Antti häippäs.
Ehkä vähän ihmettelen miksi ihmiset käyttää aikaansa niin intohimoisesti valittamaan lavasteista? Eikö sarjan seuraaminen olisi mielekkäämpää ilman jatkuvaa painolastia? Tai sitten puhtaasti lopettaa sen katsominen. En ainakaan jaksaisi itse olla niin negis. Tulee vaan ite masentuneeksi siitä.
Karin pieru ja Karin pieru! Odottakaas kun mä näytän, kuinka mä käytän pesäpallomailaa! Sillä mä poikanikin kasvatin!
Mä jo säikähdin että me jäädään Jutan, Kikkiksen ja Kallen kanssa neljästään tänne, mutta onneksi Susu tulee korvaamaan Elinan!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän ihmettelen miksi ihmiset käyttää aikaansa niin intohimoisesti valittamaan lavasteista? Eikö sarjan seuraaminen olisi mielekkäämpää ilman jatkuvaa painolastia? Tai sitten puhtaasti lopettaa sen katsominen. En ainakaan jaksaisi itse olla niin negis. Tulee vaan ite masentuneeksi siitä.
Sarjan seuraamisesta turhautuneena juuri valitankin 😖
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Kallunki?
Aake on tässä Kallunki https://www.valokammi.fi/image-cache/sivujen-albumit/180/TT-valokammi-_…
Rompp kirjoitti:
Mä jo säikähdin että me jäädään Jutan, Kikkiksen ja Kallen kanssa neljästään tänne, mutta onneksi Susu tulee korvaamaan Elinan!
Täällä Helsingissä on sitten suuri lääkäripula. No, onneksi minä pääsen ainakin melkein jonon ohi, koska olenhan vielä hallituksen jäsen, siis leikilläni vaan!
Mun ja Lassen salasuhde oli vähän kuten Aaron tippuminen parvekkeelta. Hengissä selvittiin!
Turhaan sitä Kallunkia tänne sotkette :D Taivaan Tulien hahmo. Siinä ekalla kaudella on Harrin näyttelijä. Oisko ollu vitosjaksossa ensihoitajana jonka kanssa se poliisipomo lanssissa juttelee. Tosin sekin on jo 15 vuotta vanha. Sillä on kyllä todella mielyttävä ääni. Siis se kuntosali Harri Salkkareista.
Jos ne kirjoittajat ovat viisaita, niin muistaa mun oikean menneisyyden, että mun molemmat veljet ovat olleet kuolleena jo pitkään!
Salkkarit vuonna 2023 😖