Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61079)
Ahtaalle käytävälle, mutta sen yli ei koskaan nähdä.
Ärsyttävä sarja, mutta pitää katsoa kartanoa odottaen!
Liikaa paskoja hahmoja, paskoja lavasteita ja kuvauksia Munkkiniemessä. Sitä on Salkkarit vuonna 2023.
Mä olen tän sarjan paras hahmo!
Sitten vielä ihmetellään kun valitetaan kaikesta. Ei mikään ihme kun Eva ja Nella on töissä ahtaalla käytävällä!
Melkoiset tatuoinnit Krisulle oli laitettu sairaalassa.
Jos Rantabaarista on voitu tehdä kohtuu hyvä sarja niin miten tämä on sitten näin paska ollut jo vuosia?
Eiköhän tämä surkeus ala riittää hei! Surkea sarja on näyttänyt parhautensa, joten lopettakaa tämä!
Mä voin yrittää tukehduttaa sen rasittavan Evan toisenkin kerran!
Vierailija kirjoitti:
Onko mennyt ohi vai mihin se Valtterin kuolinsyyn tutkiminen jäi? Jotain loogisuuttaa pitää olla, että tätä voi edes jotenkin seurata. Miki takaisin poliisin, JP kuulusteluihin ja poliisitutkinta päälle. Please.
Edelleen Jasminin kuoleman takia tässä himmaillaan. Haluttu antaa sururauha tai jotain muuta. Voi olla että Ainon piti olla murhaaja, mutta ajateltu ettei se olekaan hyvä. Joka tapauksessa Aino tulee takaisin kyllä taas.
Nyt mä sen keksin. Mä työnnän sen moppiin liimatun hiustenpidennyksen likaämpäriin!! Hahaha!
Ja ennen kuin tullaan Tiian puolesta loukkaantumaan, niin Tiia ja Jasmin seurasivat toisia somessa. Kenties saattaneet vaihtaa joitakin viestejä. On se voinut tuntua todella pahalta Tiiastakin, kun on kuullut menehtymisestä. Lisäksi Tiia opiskeli koko kevään. Valmistui kesäkuussa. Ei voida tietää onko senkin takia joutunut olemaan poissa. Syitä voi olla monia. Ei kannata vetää mitään päätelmiä suoraan ilman todisteita.
Miten sen saamarin pesutornin kävi?
Vierailija kirjoitti:
Miten sen saamarin pesutornin kävi?
Se unohdettiin kuin Taalasbissen panimo.
Hemmetti. Miksi Sampo ei pane Kallea? Voi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti. Miksi Sampo ei pane Kallea? Voi helvetti!
Katsojat haluavat nähdä muutakin kuin panoja, huoh.
Typerää olisi jos Karin tulisi sarjaan kuolemaan ja luulisi, että Henrik itkisi enemmän kuin joku Aki. Pidän enemmän todennäköisenä, että mahdollinen Cindyn kuolema tai onnettomuus tavoittaa Karinin ja päättää tulla katsomaan mikä meininki Henrikillä ja Akilla onkaan Helsingissä. Lasse ja Joanna ilmeisesti miettivät häitä. Ovat kirkossa fiilistelemässä. Sopivasti Lassea sekottaisi vanhan heilan ilmaantumine ja Joanna mustis. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mennyt ohi vai mihin se Valtterin kuolinsyyn tutkiminen jäi? Jotain loogisuuttaa pitää olla, että tätä voi edes jotenkin seurata. Miki takaisin poliisin, JP kuulusteluihin ja poliisitutkinta päälle. Please.
Edelleen Jasminin kuoleman takia tässä himmaillaan. Haluttu antaa sururauha tai jotain muuta. Voi olla että Ainon piti olla murhaaja, mutta ajateltu ettei se olekaan hyvä. Joka tapauksessa Aino tulee takaisin kyllä taas.
Mihinkä Valtteri kuoli? Miks sitä ei tutkittu? Ei edes hautajaisia näytetty. Veikkaan, että Aino poistettiin sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Typerää olisi jos Karin tulisi sarjaan kuolemaan ja luulisi, että Henrik itkisi enemmän kuin joku Aki. Pidän enemmän todennäköisenä, että mahdollinen Cindyn kuolema tai onnettomuus tavoittaa Karinin ja päättää tulla katsomaan mikä meininki Henrikillä ja Akilla onkaan Helsingissä. Lasse ja Joanna ilmeisesti miettivät häitä. Ovat kirkossa fiilistelemässä. Sopivasti Lassea sekottaisi vanhan heilan ilmaantumine ja Joanna mustis. :D
Ei olisi mitään järkeä tappaa hyvää sivuhahmoa. Saa olla Naantalin auringossa tai ulkomailla jos näyttelijä tai käsikirjoittajat ei halua pidemmäksi aikaa.