Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61131)
Vierailija kirjoitti:
Heittäkää jo toi Inka Liina mäkeen mä en jaksa tota rääkymistä
Eikä kukaan jaksa sun valittamista ja määräilyä. Painu itse vit tuun täältä.
Vierailija kirjoitti:
Heittäkää jo toi Inka Liina mäkeen mä en jaksa tota rääkymistä
Häivy jos et kestä.
Ilmeisesti Elinan lisäksi sarjasta lähtee Mira, Cindy ja JP. Siltä vaikuttaa hyvin vahvasti. Tuleekohan uusia vakkarina sarjaan. Karin vierailee mitä ilmeisemmin. Susu palaa (?) mutta entä se huhu Ossi Puolakasta?
Palaako Laila ja Olli vielä yhteen?
Tyhmää jos Cindy lähtee samalla kun Ossi palaa.
Dahlian tapettien valinta tai ostaminen olisi mielenkiintoinen juonikuvio. Siitä puhuttiin viime vuonna. Tuskin mikään K-raudan valikoima riittäisi. Jotain Versacen tyylisiä tapetteja pitäisi olla :D
Onko Lailalla päihdeongelma
Ensin pelästyin, olin suunniltain
Mä luulin etten elää voi jos haukkuja käy rinnallain
Ja kun valvoin monet yöt
Ilkeydet nuo vain seuranain
Voimaa sain
Nyt tulen toimeen kanssa niiden
Ja aina vain
Se haukkuu noin
Mä törmään valitukseen kamalaan
Ja sitä anteeks tuskin antaa voin
Kun ketjuun uuden laulun saan
Niin sivuun jää hän marisemaan
Ja ilon laulusta saa joku toinen
Jonka kanssa huumorin jaan
Siis itke vain
Ketjussa ain
Sua tottele en koskaan
En tahdo nähdä mielessäin
Sä etkö tiedä että täällä määrä et
Ja mä takiasi itkin
Enää itke vuokses mä en
Saat nähdä sen
Mä vahva oon
Löydän uuden laulun
Ja jälleen katson aurinkoon
Uuden syntymän mä koin
Antaa paljon vielä voin
Oon voimissain
Oon voimissain, heeeiheeei...
Laila on holtiton ja päihteidenväärinkäytyäjä!!!!
https://assets.wfcdn.com/im/41999623/resize-h755-w755%5Ecompr-r85/1647/…
Dahlian uusi kultainen puhelin.
Eihän Karinkaan ehdi näkemään taaskaan poikansa entistä vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Inka Liinalla ei ole muuta elämää, ei kavereita eikä töitä. Joutuu täällä päivät pitkät olemaan.
Harmi, että valittajalla ei ole muuta elämää, ei kavereita eikä töitä. Joutuu täällä pitkät päivät olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Inka Liinalla ei ole muuta elämää, ei kavereita eikä töitä. Joutuu täällä päivät pitkät olemaan.
Mene hoitoon sairas kiusaaja. Täällä aina vaan olettelet asioita muiden elämästä ja haukut. Säälittävä ihminen olet.
Rupesko yksinäistä spekuloijaa vituttamaan? Hyvin tietää milloin Inka on paikalla kun täällä aina tarkkailee.
Vierailija kirjoitti:
Ei se täällä aina ole, oletko vähän harhainen? Vai tiedätkö muka aina kuka on minkäkin viestin takana pelle?
Antaaka ton yksinäisen spekuloijan valittaa. Masentunut se on ja täällä seuraa muiden tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Laila on holtiton ja päihteidenväärinkäytyäjä!!!!
Laila on huumehuuli. Laila oli heti valmis kaman vetoon mutta Leo rupes maitoon.
Anteeksi mutta minä joskus kauan sitten kerroin että tuntuu, että spekuloin joskus yksinään kun kukaan ei vastaa. Viime päivinä en edes ole ehtinyt tänne mutta edelleen syytetään yksinäistä spekuloijaa valituksista. Ei mulla muuta jatkakaa ihmeessä. Hämmentävää ja samalla ehkä vähän tuntuu pahaltakin, että tässä kai epäsuorasti edelleen viitataan mun viestin aika päivää sitten ja koitetaan pistää aina mun niskaan kaikki.
Kartanon remonttia voisi nopeuttaa tai edes saada näkyviin.