Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60796)
Sä et mun pojasta mitään hinuria tee!
Jutan on turha ylpeillä sillä että joku Rimi oli yleisön suosikki!
Se Maire on ihan hirveä ketku! Niin oli Kalervokin!!
Ilkka Väänänen kirjoitti:
Sä et mun pojasta mitään hinuria tee!
Ei mun tarvi tehdä mitään. Lari ottaa mut aina väkisin. Ja ihanasti ottaakin!
Huono voittaja! Kaikki ihan "hik" huonoja!
Ihanaa tämä homoseksi! Aaahhh!
Kalle ja Sampo ei varmaan mitään muuta teekkään kuin muhinoi huoneessa kaiket vapaa-ajat. Eihän Laiteloilla muuta tekemistä ole. Jos ei halua istua katsomassa Ismon ja Aaron kanssa telkkaria tai tekemässä palapeliä.
Maisa on ll perintöprinsessa.
Nyt sitä kartanoa pystyyn! Ei tässä koko syksyä odotella.
Ennakkojaksoissa ei ollut ollenkaan Ismoa, Kallea eikä Sampoa! Ihanaa edes muutama jakso ilman niitä.
Sen sijaan tympi Joonatanin paasaus. Syytti Eevan tilanteesta ja kodittomuudesta Lassea ja Lindaa. Haloo Eeva on aikuinen ihminen ja saa sossun kautta kämpän. Miksi Eevan asuminen ja päätökset asua autossa olisi kenenkään muun syy. Ja jakson lopussa Eeva ja Joonatan hieman lähentyvät. Varmasti panee jossain vaiheessa.
Karjala takaisin, ei kun kartano takaisin!!
Vierailija kirjoitti:
Kalle ja Sampo ei varmaan mitään muuta teekkään kuin muhinoi huoneessa kaiket vapaa-ajat. Eihän Laiteloilla muuta tekemistä ole. Jos ei halua istua katsomassa Ismon ja Aaron kanssa telkkaria tai tekemässä palapeliä.
Elämä Laiteloilla on uskomattoman tylsää. Ismo ei omista edes teeveetä. Ei ainakaan kukaan koskaan sitä katso. Itse asiassa koko sarjassa ei kukaan koskaan katso telsua tai sellainen ei ole koskaan päällä. Joku Miki joka pelaa pleikkaa Matiaksen kanssa niin telsua ei koskaan näytetä. Onko joku nähnyt töllön sarjassa?
Minulla on paljon naisia! Ulla, Dahlia, Salla, Tamara ja kohta myös Karin! Olen minä aikamoinen naistemies ja adonis!
Ojaloiden, Viljasten/Taalasmaiden, Vainioiden/Veijalaisten, Ekholmien Pihlajasatuja.
Lasse katsoi chattia. Kari varasti videonauhurit. Linda, Viola ja Noel katsoi jotain elokuvaa. Nuo tuli mieleen.
Nelli Voittopotissa kuului joskus Taalasmaiden telkkarista. Ulla kommentoi jotain mitä en yhtään muista.
Wiitä pelattiin aikoinaan paljon.
Lartsu tykkäs Ellun pyllystä.