Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Margareta Strömberg kirjoitti:
Aki Nikkinen kirjoitti:
Margareta Strömberg kirjoitti:
Hei vaan Aki, pitkästä aikaa!
Mitä ihmettä sä täällä oikein teet, susta on ollut aina vaan ongelmia!!?
Alissa on meidän tytär. Mun oli pakko nähdä hänet! Meidänkin ois hyvä selvittää menneisyyden yhteentörmäykset!
Äiti, ihana nähdä! Mitä ne timantit oikein oli?
Miksi oletatte aina että kiusattu on haukkuja? Onhan täällä joskus lainattu spekulointeja ja alettu haukkumaan tyhmäksi ja tapa ittes.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletatte aina että kiusattu on haukkuja? Onhan täällä joskus lainattu spekulointeja ja alettu haukkumaan tyhmäksi ja tapa ittes.
Yhtälailla kiusaajia kaikki jotka tuollaista tekee.
Määräilijät taas vauhdissa. Ne ei vaan kestä jos muut ei kommentoi niiden mielen mukaisesti.
Mä kuulin pikkasen huhuja että se Snowteamin entinen omistaja myi ne osakkeensa mulle vaan joidenkin hämäräjuttujen takia! Jotain velkojia oli senkin perässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh tarkotin vaan että ei voi tietää onko niiden viestien takana oikeasti sama. Täällä on paljon eri kirjoittajia.
Voi hyvät Huohvanaiset sentään! Tämmöistäkö kakkahuumoria pitää telkkariin tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh tarkotin vaan että ei voi tietää onko niiden viestien takana oikeasti sama. Täällä on paljon eri kirjoittajia.
Ai, eikö täällä olekaan yhtä yksinäistä masentunutta spekuloijaa sekä mielisairasta roolipelaajaa?
Mä rakastan Joonatania mutta voinhan mä vähän Jirinkin kanssa panna.
Haluamme kartanon, emme pierujuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Haluamme kartanon, emme pierujuttuja.
Näin juuri! Näitä rahvaiden settejä olen tarpeeksi nähnytkin!
Ruskeaan cliffhangeriin olisi voinut viimeinen jakso päättyä.
Heidi Aaltonen kirjoitti:
Mä rakastan Joonatania mutta voinhan mä vähän Jirinkin kanssa panna.
Kumman sä meistä oikein haluat?
Mä löysin Salin Median toimitukselle oikein hyvät tilat!
Uusi Salkkarit-spin-off: Boksereita ja rubiineita!
Seksikkäät bokserit näkyviin!
Amanda 2023 elokuvateattereissa loppuvuodesta. Koskettava rakkaustarina järkyttävän räjähdyksen keskellä!
Alissa on meidän tytär. Mun oli pakko nähdä hänet! Meidänkin ois hyvä selvittää menneisyyden yhteentörmäykset!