Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Sä saat touhuta ihan mitä vaan näiden sun hutsujes kanssa, mutta älä vie Rakkavaaraa perikatoon!
Tanja Jääskeläinen kirjoitti:
Sä saat touhuta ihan mitä vaan näiden sun hutsujes kanssa, mutta älä vie Rakkavaaraa perikatoon!
Mä saan tehdä mun omaisuudellani mitä mä haluan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun pitää sitten vain lopettaa palstailu. Tulee järjettömän paha olla ja mieli jatkuvasta negatiivisesta arvostelusta. Kun kiusaajaksikin syytellään kun olen sitä toista ketjua yrittänyt tehdä. Ilmeisesti salainen ketju on olemassa tällä palstalla mutta muulla nimellä, ettei löytäisi tyypit sinne. Siksi täällä on hiljaista jo.
Miten niin on hiljaista? Aika paljon tänne tulee viestejä päivittäin. Spekulaatiota, roolipeliä ja kaikenlaista muuta viestiä.
Tarkotin ettei ennakoista kauheesti. Pelkkää paskanjauhantaa kirjaimellisesti.
Ja taas kiusaaja aloitti haukkumisen.
Sirpa ja Marika, Marika ja Sirpa, Sirpa ja Marika, Marika ja Sirpa, ihan miten vaan. Terve!
Antti Jääskeläinen kirjoitti:
Tanja Jääskeläinen kirjoitti:
Mä saan tehdä mun omaisuudellani mitä mä haluan!
Siinä tapauksessa on varmaan parempi että sä ostat sitten mun osakkeeni pois tästä, sanonko panokeskuksesta!!
Oli se kammottava päivä kun Amanda räjähti. Ihan tänne kotiin asti se räjähdys kuului ja tuntui. Onneks Dahlia oli just sillon täällä juomassa teetä mun kanssa.
Onneksi minulla on uusittu kartano! Ei tarvitse niitä kumahtavia portaita enää kävellä ylös!!
Mä palasin just sillon räjähdyksen aikoihin ja kuulin, että mun ex-mies, lapset ja siskontyttö olivat siellä. Eihän mulla ollu sitten mitään syytä jäädä Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun pitää sitten vain lopettaa palstailu. Tulee järjettömän paha olla ja mieli jatkuvasta negatiivisesta arvostelusta. Kun kiusaajaksikin syytellään kun olen sitä toista ketjua yrittänyt tehdä. Ilmeisesti salainen ketju on olemassa tällä palstalla mutta muulla nimellä, ettei löytäisi tyypit sinne. Siksi täällä on hiljaista jo.
Miten niin on hiljaista? Aika paljon tänne tulee viestejä päivittäin. Spekulaatiota, roolipeliä ja kaikenlaista muuta viestiä.
Mua tässä on kiusattu. Oon aamuyöllä miettinyt näitä ilkeitä sanoja monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepähän Kari paskansi sarjassa. Miksi siitä ei saisi puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tässä on kiusattu. Oon aamuyöllä miettinyt näitä ilkeitä sanoja monta kertaa.
Sä olet aivan ihan itse täällä arvostellut ja kyseenalaistanut muiden kommentteja. Ja pidät itseäs jonain uhrina? Just joo.
Ismo pieraisee seuraavaksi, sitten Dahlia ja Jutta.
Yhtiö on vaakalaudalla Noelin vuoksi! Minä ehdotan että syrjäytetään hänet hallituksesta ja pakkolunastetaan hänen osakkeet!! Meillä on suuri todistusaineisto häntä vastaan.
Omien oikeuksien puolustaminen ei ole kiusaamista.
Rakkavaara se on oikein Kakkavaara!!
Pierutut elämät on syytä loppua. Pieruista ei pitkälle pihahdeta.
Anneli Mansikka on uusi Mustavaarayhtiöiden johtaja. Nimeksi tulee Mansikat. Ismosta tulee Mansikoiden maskotti, hänet puetaan isoon mansikka-pehmoasuun.
Hei vaan Aki, pitkästä aikaa!
Margareta Strömberg kirjoitti:
Hei vaan Aki, pitkästä aikaa!
Mitä ihmettä sä täällä oikein teet, susta on ollut aina vaan ongelmia!!?
Amanda oli Salatuissa elämissä oleva majatalo, joka räjähti tuntemattomasta syystä vuoden 2023 loppupuolella. Se on sarjan sisäisen maailman suurin rauhanajan onnettomuus. Räjähdyksessä kuoli melkein kaikki sarjan sen hetken hahmot, mikä sai monia vanhoja hahmoja palaamaan. Räjähdys kosketti syvästi monia. Kuolleille henkilöille pidettiin suuret yhteishautajaiset. Myöhemmin Amandan paikalle valmistui Mustavaaran kartano.