Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (60755)

Vierailija
38841/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda oli Salatuissa elämissä oleva majatalo, joka räjähti tuntemattomasta syystä vuoden 2023 loppupuolella. Se on sarjan sisäisen maailman suurin rauhanajan onnettomuus. Räjähdyksessä kuoli melkein kaikki sarjan sen hetken hahmot, mikä sai monia vanhoja hahmoja palaamaan. Räjähdys kosketti syvästi monia. Kuolleille henkilöille pidettiin suuret yhteishautajaiset. Myöhemmin Amandan paikalle valmistui Mustavaaran kartano.

Vierailija
38842/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat touhuta ihan mitä vaan näiden sun hutsujes kanssa, mutta älä vie Rakkavaaraa perikatoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38843/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja Jääskeläinen kirjoitti:

Sä saat touhuta ihan mitä vaan näiden sun hutsujes kanssa, mutta älä vie Rakkavaaraa perikatoon!

Mä saan tehdä mun omaisuudellani mitä mä haluan!

Vierailija
38844/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mun pitää sitten vain lopettaa palstailu. Tulee järjettömän paha olla ja mieli jatkuvasta negatiivisesta arvostelusta. Kun kiusaajaksikin syytellään kun olen sitä toista ketjua yrittänyt tehdä. Ilmeisesti salainen ketju on olemassa tällä palstalla mutta muulla nimellä, ettei löytäisi tyypit sinne. Siksi täällä on hiljaista jo. 

Miten niin on hiljaista? Aika paljon tänne tulee viestejä päivittäin. Spekulaatiota, roolipeliä ja kaikenlaista muuta viestiä.

Tarkotin ettei ennakoista kauheesti. Pelkkää paskanjauhantaa kirjaimellisesti.

Ja taas kiusaaja aloitti haukkumisen.

Vierailija
38845/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa ja Marika, Marika ja Sirpa, Sirpa ja Marika, Marika ja Sirpa, ihan miten vaan. Terve!

Vierailija
38846/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Jääskeläinen kirjoitti:

Tanja Jääskeläinen kirjoitti:

Mä saan tehdä mun omaisuudellani mitä mä haluan!

Siinä tapauksessa on varmaan parempi että sä ostat sitten mun osakkeeni pois tästä, sanonko panokeskuksesta!!

Vierailija
38847/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se kammottava päivä kun Amanda räjähti. Ihan tänne kotiin asti se räjähdys kuului ja tuntui. Onneks Dahlia oli just sillon täällä juomassa teetä mun kanssa.

Vierailija
38848/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on uusittu kartano! Ei tarvitse niitä kumahtavia portaita enää kävellä ylös!!

Vierailija
38849/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palasin just sillon räjähdyksen aikoihin ja kuulin, että mun ex-mies, lapset ja siskontyttö olivat siellä. Eihän mulla ollu sitten mitään syytä jäädä Helsinkiin.

Vierailija
38850/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mun pitää sitten vain lopettaa palstailu. Tulee järjettömän paha olla ja mieli jatkuvasta negatiivisesta arvostelusta. Kun kiusaajaksikin syytellään kun olen sitä toista ketjua yrittänyt tehdä. Ilmeisesti salainen ketju on olemassa tällä palstalla mutta muulla nimellä, ettei löytäisi tyypit sinne. Siksi täällä on hiljaista jo. 

Miten niin on hiljaista? Aika paljon tänne tulee viestejä päivittäin. Spekulaatiota, roolipeliä ja kaikenlaista muuta viestiä.

Mua tässä on kiusattu. Oon aamuyöllä miettinyt näitä ilkeitä sanoja monta kertaa.

Vierailija
38851/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepähän Kari paskansi sarjassa. Miksi siitä ei saisi puhua?

Vierailija
38852/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua tässä on kiusattu. Oon aamuyöllä miettinyt näitä ilkeitä sanoja monta kertaa.

Sä olet aivan ihan itse täällä arvostellut ja kyseenalaistanut muiden kommentteja. Ja pidät itseäs jonain uhrina? Just joo.

Vierailija
38853/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo pieraisee seuraavaksi, sitten Dahlia ja Jutta.

Vierailija
38854/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtiö on vaakalaudalla Noelin vuoksi! Minä ehdotan että syrjäytetään hänet hallituksesta ja pakkolunastetaan hänen osakkeet!! Meillä on suuri todistusaineisto häntä vastaan.

Vierailija
38855/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien oikeuksien puolustaminen ei ole kiusaamista.

Vierailija
38856/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkavaara se on oikein Kakkavaara!!

Vierailija
38857/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierutut elämät on syytä loppua. Pieruista ei pitkälle pihahdeta.

Vierailija
38858/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Mansikka on uusi Mustavaarayhtiöiden johtaja. Nimeksi tulee Mansikat. Ismosta tulee Mansikoiden maskotti, hänet puetaan isoon mansikka-pehmoasuun.

Vierailija
38859/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan Aki, pitkästä aikaa!

Vierailija
38860/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margareta Strömberg kirjoitti:

Hei vaan Aki, pitkästä aikaa!

Mitä ihmettä sä täällä oikein teet, susta on ollut aina vaan ongelmia!!?

Ketju on lukittu.