Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (60755)

Vierailija
38821/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Mansikka on nykyään Ismon paras kaveri. Yhdessä he perustavat naurujoogan Pihlajakadun kellariin (tilaajan siellä on, kun ei ole enää edes niitä kuntolaitteita siellä). Henrik alkaa innostua tästä ja liittyy mukaan naurujoogaamaan. Pian kaikki Pihlajakadun asukkaat (Lassea lukuun ottamatta) on mukana naurujoogassa. Elina alkaa piereskellä myös, kun on tullut sukuunsa. Kaikki nauravat hullun lailla joogassa tästä Elinan töräyksestä.

Vierailija
38822/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mun pitää sitten vain lopettaa palstailu. Tulee järjettömän paha olla ja mieli jatkuvasta negatiivisesta arvostelusta. Kun kiusaajaksikin syytellään kun olen sitä toista ketjua yrittänyt tehdä. Ilmeisesti salainen ketju on olemassa tällä palstalla mutta muulla nimellä, ettei löytäisi tyypit sinne. Siksi täällä on hiljaista jo. 

Se toinen ketju ei ole ongelma, vaan se että muiden harmittomia kommentteja pidetään vähempi arvoisina ja omaa kommentointia nostetaan toisten yläpuolelle.

Siis onko se toinen ketju oikeasti olemassa vai onko tuo vaan spekulaatiota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38823/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu katsoo kaikenlaista soopaa! Sellaistakin saippuasarjaa kuin Salatut elämät!

Vierailija
38824/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miran poistuminen harmittaisi lähinnä kansainvälisten fanien puolesta. Niitä on jonkun verran jäljellä. Kirjoittelevat omissa ryhmissään ja suomalaiset auttavat kertomaan, mitä sarjassa tapahtuu parhaillaan. Kovasti toivoisivat Miraa ja Violaa yhteen. Tuskin kukaan osaa ajatellakaan, että Mira voisi olla lähdössä. Lempihahmo ei ole mutta kyllä toivoisin, että Miralle jätetään kuitenkin ovi auki. Jos Viola joskus on poistumassa niin voisi tulla takaisin ja muodostaa perheen. Kuolemaan päättyneitä tosirakkauksia on tarpeeksi. Alkaa mennä usko, kun viime vuosien hyvä seksuaalivähemmistön parin aina erotetaan kuolemalla.

Vierailija
38825/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlialle ja Mustavaaroillekin olisi varmasti kansainvälisiä faneja jos niitä olisi tekstitettyinä.

Vierailija
38826/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mun pitää sitten vain lopettaa palstailu. Tulee järjettömän paha olla ja mieli jatkuvasta negatiivisesta arvostelusta. Kun kiusaajaksikin syytellään kun olen sitä toista ketjua yrittänyt tehdä. Ilmeisesti salainen ketju on olemassa tällä palstalla mutta muulla nimellä, ettei löytäisi tyypit sinne. Siksi täällä on hiljaista jo. 

Se toinen ketju ei ole ongelma, vaan se että muiden harmittomia kommentteja pidetään vähempi arvoisina ja omaa kommentointia nostetaan toisten yläpuolelle.

Siis onko se toinen ketju oikeasti olemassa vai onko tuo vaan spekulaatiota?

Kyllä ne spekuloijat ovat edelleen tässä ketjussa.

Vierailija
38827/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan sinne ahtaaseen majataloon toista kertaa majoitu!

Vierailija
38828/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kohu Karin vessakäynnistä on täällä. Tv on täynnä sarjoja missä ollaan paskannettu. Joissakin roiskunut pitkin seiniä. Ketään ei kiinnosta paitsi täällä mikään ei käy. Ensin levy soi kuinka rappu haisee paskalta, lavasteet valellaan paskalla jne. Nyt kun toiveesta on kuulta niin eipä mitään kuin valitusta. 

Miten niin toiveesta? Ei sitä paskaa nyt enempää haluta!

Vierailija
38829/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kohu Karin vessakäynnistä on täällä. Tv on täynnä sarjoja missä ollaan paskannettu. Joissakin roiskunut pitkin seiniä. Ketään ei kiinnosta paitsi täällä mikään ei käy. Ensin levy soi kuinka rappu haisee paskalta, lavasteet valellaan paskalla jne. Nyt kun toiveesta on kuulta niin eipä mitään kuin valitusta. 

Miten niin toiveesta? Ei sitä paskaa nyt enempää haluta!

Paskaa ollaan koko kevätkin katseltu! Eikä kartanon remontistakaan ole mitään tietoa!

Vierailija
38830/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anneli Mansikka on nykyään Ismon paras kaveri. Yhdessä he perustavat naurujoogan Pihlajakadun kellariin (tilaajan siellä on, kun ei ole enää edes niitä kuntolaitteita siellä). Henrik alkaa innostua tästä ja liittyy mukaan naurujoogaamaan. Pian kaikki Pihlajakadun asukkaat (Lassea lukuun ottamatta) on mukana naurujoogassa. Elina alkaa piereskellä myös, kun on tullut sukuunsa. Kaikki nauravat hullun lailla joogassa tästä Elinan töräyksestä.

Lassea lukuun ottamatta? Miksi? 😁

Vierailija
38831/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, täällä Amandassa on aikapommi! Äkkiä pakoon!

Vierailija
38832/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAHHHHH!!!!!

Vierailija
38833/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila kirjoitti:

Apua, täällä Amandassa on aikapommi! Äkkiä pakoon!

💥 Seinät lentää 💥

Vierailija
38834/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää te ulos, mä koitan purkaa tän pommin. Juma lauta nyt!

Noin, kaikki on poissa, nyt voin pitää huolta että tämä rakennus todella räjähtää!

Vierailija
38835/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin sopivan talon viimeksi siitä Pihlajakadun lähettyviltä ja nyt siitä olisi asunto myynnissä!

Vierailija
38836/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, kävin laittamassa esteen sviitin oven eteen! Yrittäkööt Dahlia vaikka parvekkeen kautta ulos jos sellaista edes on. Hah hah! :D

Vierailija
38837/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapua 1976 - Amanda 2023

Vierailija
38838/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentauri 2009.

Vierailija
38839/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on hiljaista? Aika paljon tänne tulee viestejä päivittäin. Spekulaatiota, roolipeliä ja kaikenlaista muuta viestiä.

Vierailija
38840/60755 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä Rikun faijaa enää kestä! Pakko päästä täältä Rakkavaarasta pois!!... Soitetaas Cindylle ja kysellään missä päin maailmaa se vaikuttaa nykyisin!

Ketju on lukittu.