Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Onko ne lavasteet kaadettu!? En minä ikuisuutta vois istuskella vain sviitissä tai Taalasmaiden keittiössä!!
Surkea sarja seilaa niin kun Tallinnan laiva.
Mike, Sande ja Timppa vois tuikata lavasteet nyt oikeasti tuleen!
Nyt tän surkean sarjan on loputtava!
Tätä surkeaa sarjaa ei pelasta enää edes pussilastillinen lakimiehiä.
Oikean Pihlajakadun muistolle! 🕯
Surkeita käänteitä minä olen joutunut sietämään vaikka kuinka kauan. Ei jää epäselväksi missä on se vika.
Vierailija kirjoitti:
Rikolliskuvio on naurettavuuden huippu, jossain tyhjässä hallissa JP tapaa Akia tai Mikiä naama nykien 🤣
Tämä koko "rikosliiga" on ihan naurettava. Emme edes tiedä mitä rikoksia nämä hoitelee ja mistä ja miten sitä rahaa tulee. Huumeet, veropetokset, varastettu tavara, prostituutio, raha lainaus, kiristäminen... Ei mitään viitettä.
Aki laitettu pomoksi jotta Akille saataisiin taas hieman "badboy" imogoa takaisin että ei ole ihan pelkkää puku päällä tepastelua ja skumban litkimistä.
Tämä JP. Oikea babyface homoviiksineen esittää lyhytpinnaista kaveria jonka poskilihakset nykii sen puhuessa. Just just. Armanipuvussa esiintyvä pelle.
Miki. Miki on muka joku kovaotteinen rikosliigan toimeksipanija mutta ihan anteeksipyytelevän alakynnessä 15v koulupojan edessä. Täysi pussy!
Yön ennakot keinuu tahtiin surkeuden, haisevat pierut röpöttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikolliskuvio on naurettavuuden huippu, jossain tyhjässä hallissa JP tapaa Akia tai Mikiä naama nykien 🤣
Tämä koko "rikosliiga" on ihan naurettava. Emme edes tiedä mitä rikoksia nämä hoitelee ja mistä ja miten sitä rahaa tulee. Huumeet, veropetokset, varastettu tavara, prostituutio, raha lainaus, kiristäminen... Ei mitään viitettä.
Aki laitettu pomoksi jotta Akille saataisiin taas hieman "badboy" imogoa takaisin että ei ole ihan pelkkää puku päällä tepastelua ja skumban litkimistä.Tämä JP. Oikea babyface homoviiksineen esittää lyhytpinnaista kaveria jonka poskilihakset nykii sen puhuessa. Just just. Armanipuvussa esiintyvä pelle.
Miki. Miki on muka joku kovaotteinen rikosliigan toimeksipanija mutta ihan anteeksipyytelevän alakynnessä 15v koulupojan edessä. Täysi pussy!
JP sopisi vain käyttämään nahkapiiskaa ja remmejä. Vois lopettaa surkeat rikolliskohtaukset.
Juonikuviot jää kesken tässä sarjassa. Miksi Miran äitiä haettiin niin kauan kun sekin keskeytettiin. Siinä vaan yks esimerkki.Älykäs Axelsson menis oikeesti kalliille yksityiselle klinikalle selvittämään terveydentilansa. Vaan kaunarit on tätäkin hölmempi sarja.
Surkeisiin ennakoihin petyttiin, loppua odotan. Mä hiljaa haukuin, raivosin, ei tuotanto tätä tajua, ei ei, ei ei, ei!
Käsikirjoitus lentää roskikseen, se menee suoraan paperisilppuriin, pimeän laatikon synkkyyteen se katoaa, aa!
Lavasteet puretaan, ne menee kuumaan polttouuniin, aivan kuin ihminenkin lopulta tuhkataan, aa-aa-aa-aa-aaaa!
Vierailija kirjoitti:
Juonikuviot jää kesken tässä sarjassa. Miksi Miran äitiä haettiin niin kauan kun sekin keskeytettiin. Siinä vaan yks esimerkki.Älykäs Axelsson menis oikeesti kalliille yksityiselle klinikalle selvittämään terveydentilansa. Vaan kaunarit on tätäkin hölmempi sarja.
Surkean sarjan pierukohtaukset korvaa kaikki järjellisemmät kesken jääneet juonikuviot.
Paskat ennakot. Mä nukahdin. No ei yllätä paska laadun takia.
Luulis teidänkin välittävät jos roskasarja ei ikinä lopu!
Sarja olisi pitänyt lopettaa jaksoon 3797: Romuna. Sarja tomuuntui siinä.
Sarja on hullu, sarja on hullu!!