Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Sopan ja soossin täyteinen päivä!
Hahmojen paljous on tänä päivänä ongelma. Kenenkään persoona ei pääse kasvamaan. Kaikki käsitellään parissa jaksossa ja sitten uudet hahmot. Enää ei ole töitä ja parisuhdetta. Se on joko vain töitä tai suhdetta. Milloin Joannan ja Lassen, Kallen ja Sampon tai Noelin ja Danielan suhdetta on näytetty? Niinpä. Pelkästään keskitytään muihin asioihin joissa parit ovat osana, mutta privaelämää ei näytetä tai kerrota miten suhde voi.
Hyhhyh kun Onni pojalla on ollut paha lunssa!
Mä oon kattonut Titanicin ainakin sata kertaa!
Koska Kalle pääsisi yllättämään talon pukkarissa, kun Joonatanin penis soutaa eres takas Sampon suolessa?
Mä kävin ihka oikealla poliisiasemalla. Ei ollut pelkkää ahdasta kuulusteluhuonetta!
Hei kultaseni!... Ai sinä!? Mikäs sinulle on tullut kun soitat jo toista kertaa vähän ajan sisään?
Tää näyttää siltä että tää on ostettu Keravan Maxista!
Teemu Korhonen kirjoitti:
Tää näyttää siltä että tää on ostettu Keravan Maxista!
Hei, se on!
Me ei voida sille mitään että me rakastetaan toisiamme Elinan kanssa!
Hei, hei, otetaan nyt iisisti, jooko!?
Vierailija kirjoitti:
Koska Kalle pääsisi yllättämään talon pukkarissa, kun Joonatanin penis soutaa eres takas Sampon suolessa?
Ei kai kaikki ihan vallattomasti ala painamaan ketä tahansa vai käykö Kalle kostoksi tuikkaamassa Aaroa?
Oho, oho, menikö homolta Pupu pöksyyn?... Tappo melkee!
Ismo Laitela kirjoitti:
Oletko sinä niin ahdasmielinen ettet hyväksy poikaasi sellaisena kuin hän on?
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Ismo Laitela kirjoitti:
Oletko sinä niin ahdasmielinen ettet hyväksy poikaasi sellaisena kuin hän on?
Ota luutas ja lennä tiehes!
Dicksaber combat with Henkka.
Maanantain jakson lopun käsikirjoittajat voisivat olla suoraan täältä. Salla ei päässyt Taalasmailta pois. Kari ja Gunnar jäivät kahville ja Dahliakin saapui paikalle. Jopa Cindy yritti auttaa. Karilla väänsi mahaa. Meni vessaan vääntämään löysän tortun äänitehosteiden kera. Salla oli suihkuverhon takana ja tuli pois sieltä. Pytyllä istunut Kari järkytty ja pieraisi vielä. Onpahan ainakin yksi hahmo joka on käynyt vessassa 💩😂
Sun poikas on saastanen homo!!