Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (60755)

Vierailija
38161/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Dahlia on noin laiha? Kaikki eivät ilmeisesti sitten edes iän myötä lihoa.

Syö terveellisesti ja varmasti liikkuu paljon.

Vierailija
38162/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Dahlia pitää kehostaan huolta? Tuskin missään lenkillä hieno rouva käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38163/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Rajala kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa törkyä ketjussa. Mä ilmoitan asiattomaksi. Teen myös ilmoituksen poliisiin.

Meillä ei ole aikaa tällaiseen!

No kyllä tuntuu olevan kun katsoo teidän toimintaa. Voi luoja teillä partiot vahtaa vaan mopopoikia kun olisi oikeaakin työtä tehtävänä!!!!

Vierailija
38164/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa voitaisi edes kerran kuvata alkoholismia tai narkomaniaa sen karuimmalla puolella. Unohdetaan että on ihmisiä, jotka ovat kierteessä vuosia. Mahdollisesti suurimman osan elämästään eivätkä koskaan muutu tai halua hakea apua. Kallekin voisi ajautua pois Pihlajakadulta johonkin sivuraiteille, kun totuus rahoista tulee ilmi. Sen verran on vihjailtu että varmasti Laitelan perheelle käy sama ja hetkellisesti Kalle irtaantuu ihan kaikista rahahuijauksen tultua ilmi. Kalle johonkin paikalliseen ryyppyjenkiin vierailemaan.

Vierailija
38165/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leave me alone, please!

Vierailija
38166/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heilutan mun pyllyä ylös alas, sivuille ja eteen! Konepellit vaan paukkuu kun tää pylly vatkaa ees taas. Sallapa ei tätä liikettä osaa, eli menen kykkyyn ja twerkkaan! Hei, tuu vaan mukaan! Mä korjaan sun autos ihan pian, nyt heilutetaan sitä peppua!!!

Vierailija
38167/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

You what the lady said!

Vierailija
38168/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Taalasmaa kirjoitti:

Mä heilutan mun pyllyä ylös alas, sivuille ja eteen! Konepellit vaan paukkuu kun tää pylly vatkaa ees taas. Sallapa ei tätä liikettä osaa, eli menen kykkyyn ja twerkkaan! Hei, tuu vaan mukaan! Mä korjaan sun autos ihan pian, nyt heilutetaan sitä peppua!!!

Nyt kuvataan uus musiikkivideo Kari And The Taalasbiili.

Vierailija
38169/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Dahlia pitää kehostaan huolta? Tuskin missään lenkillä hieno rouva käy.

Dahlia varmaan juo enemmän viiniä kuin syö :D Eikä Taalasmaan Karikaan oikeasti olisi tuollaisessa kunnossa jos olisi oikea ihminen. Juo kaljaa joka päivä ja vetää makkaraa paketista. 

Vierailija
38170/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Isola kirjoitti:

Joko kamera rullaa?

Vierailija
38171/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa, mä oon edelleen täällä Ruotsissa kaapattuna!

Vierailija
38172/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Isola kirjoitti:

Joko kamera rullaa?

Ap sanoo että kyllä! Antaa palaa vaan!!

Vierailija
38173/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly vasten vaneria pum pum! Lavasteet pierrään kumoon, pierrään kumoon!!

Vierailija
38174/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin uudelleen tuon Rinna Paatson haastattelun. Tehnyt viimeisimpänä äänitöitä. Kuulemma ei ole nirsoilusta kyse vaan kaikki työt kelpaavat. Eli saattaisi hyvinkin suostua jos Eskola soittaa että lähdetkö mukaan.

Vierailija
38175/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin uudelleen tuon Rinna Paatson haastattelun. Tehnyt viimeisimpänä äänitöitä. Kuulemma ei ole nirsoilusta kyse vaan kaikki työt kelpaavat. Eli saattaisi hyvinkin suostua jos Eskola soittaa että lähdetkö mukaan.

Salkkareihin ei varmasti ole kovaa tunkua ammattinäyttelijöiden keskuudessa. Niin negatiivisena nähdään sarjan laatu ja Salkkarit-tähti otsikointi.

Vierailija
38176/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pylly vasten vaneria pum pum! Lavasteet pierrään kumoon, pierrään kumoon!!

Haista paska.

Vierailija
38177/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Ritvaa täysin ole unohdettu. Ismohan taisi soittaa sille vaikka ääntä ei tietenkään kuultu, kun ihmettelivät ennen perunkirjoitusta kuka Hanne Laitela on. Ritvallakaan ei ollut mitään tietoa Hannesta.

Vierailija
38178/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari on ollut vähän tanssitunneillani. Hyvin on otttanut opit vastaan. Täytyy kyllä myöntää että hänellä on seksikäs pylly! Noh, totta kai Akilla on pikkusen parempi, hih!

Vierailija
38179/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismohan on lähdössä käymään Enossa ensi viikon jälkeen. Kalervon haudalle ainakin menee. Kohtaakohan siellä Hanin, jolta onkin mennyt kämppä alta tms. ja Ismo on silleen että totta kai voit palata meille asumaan. Olisi niin sarjalle ominaista mutta kuvassa näkyy pelkästään Ismo. Muu on pelkkää pohdintaa.

Vierailija
38180/60755 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tolla Sallalla talvitakki vaikka tuolla on jo täys kevät alkamassa. Toinen juttu, näkeekö sen silmillä kuinka paljon purkin kyljestä saa kaavittua dna:ta johonkin Petri maljaan?

Kalle se vaan ihan lonkalta toimii lainvastaisesti isyystestin suhteen joka vaatii myös isyyden selvityksen kohteena olevien allekirjoituksen, eli kumpi sen väärensi, Kalle vai Salla?

Ketju on lukittu.