Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Aah, juma lauta nyt pannaan miesten kesken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/miks-salkkareissa.2644963/
Kaksplussan ketjuun voi tulla pohtijat. Mua ainaki taas ärsyttää siihen malliin roolipelit.
Kiusaajan suusta taas tulee alentavaa puhetta. Onko hyvä mieli?
Ei ole kiusaamista jos mua ei kiinnosta jatkuva roolipeli ja nämä daddy panemiset. Ei sunkaan tarvi pitää spekuloinnista. Antaisitte vaan olla ja jatkaisitte. Ihmiset puhuu missä puhuu. Kaikkeen ei tarvitse takertua.
Mitä helvettiä täällä oikein tapahtuu?
Aki Nikkinen kirjoitti:
Kuule, mitäs jos antaisit sitä persettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/miks-salkkareissa.2644963/
Kaksplussan ketjuun voi tulla pohtijat. Mua ainaki taas ärsyttää siihen malliin roolipelit.
Kiusaajan suusta taas tulee alentavaa puhetta. Onko hyvä mieli?
Ei ole kiusaamista jos mua ei kiinnosta jatkuva roolipeli ja nämä daddy panemiset. Ei sunkaan tarvi pitää spekuloinnista. Antaisitte vaan olla ja jatkaisitte. Ihmiset puhuu missä puhuu. Kaikkeen ei tarvitse takertua.
On kiusaamista kun pitää oikein tuoda esille että muiden kommentointi on huonompaa. Juuri itse siis takerrut siihet. Jokaisella on oikeus kirjoittaa mitä haluaa. Mene sinne toiseen ketjuun, toivottavasti sun ei tarvi siellä alkaa valittamaan muiden oikeuksista. Ihan kun täällä ei olisi tilaa kaikille.
Sebastian Vuorela kirjoitti:
Aki Nikkinen kirjoitti:
Kuule, mitäs jos antaisit sitä persettä?
Osaatko sä panna kunnolla? Mä en pidä mistään gentle meiningistä.
Mä olen kyllä nyt niin syvästi järkyttynyt tästä!
Benjamin, mä voin ottaa sut!
Severi Sievinen kirjoitti:
Benjamin, mä voin ottaa sut!
Bro, ala työstää oikein kunnolla mua!
Jos sarjassa on vain seksiä, niin mikäs ihme se on jos ketjussakin on?
Sisaret apuun! Katsokaa että nämä sodomiitit saavat rangaistuksen!
Mikä tässä nyt on ongelmana? Jos tarjoan muutamalla speluloijalle mahdollisuutta jatkaa muualla niin eihän se ole muilta pois? Mua ei haittaisi roolipeli jos se ei aina valtaisi koko ketjua. Eilenkin viimeiset kolme sivua oli pelkkää peliä. Vai onko pelaajat oikeasti trollaajia joita pelottaa että trollaus menee pieleen jos muut häipyvät muualle? Huom en sanonut ketään trolliksi. Mietin vain mikä tässä toisessa ketjussa nyt muka nyppii. Tässähän tehdään teille palvelus. Saatte ketjun eikä kukaan valita. Tuskin kaikki tuonne toiseen ketjuun ees tulisi.
Oih, oih, nyt ollaan pantu!
Nouseekohan Katsomon plussapalvelun hinnat joskus enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä nyt on ongelmana? Jos tarjoan muutamalla speluloijalle mahdollisuutta jatkaa muualla niin eihän se ole muilta pois? Mua ei haittaisi roolipeli jos se ei aina valtaisi koko ketjua. Eilenkin viimeiset kolme sivua oli pelkkää peliä. Vai onko pelaajat oikeasti trollaajia joita pelottaa että trollaus menee pieleen jos muut häipyvät muualle? Huom en sanonut ketään trolliksi. Mietin vain mikä tässä toisessa ketjussa nyt muka nyppii. Tässähän tehdään teille palvelus. Saatte ketjun eikä kukaan valita. Tuskin kaikki tuonne toiseen ketjuun ees tulisi.
Ongelmana on muita alentava asenteesi.
Ilmeisesti Miran äidin korua ei käsitellä ensi viikolla? Huomenna on vain yksi kohtaus jossa se löytyy. Mira varmaan poistuu sen myötä, kun koko hahmo sivuroolissa. Violalla sentään muita juttuja.
Ai että Sebastian otti mut kunnolla!
Jos Danielalla on samankaltainen koru kuin Miran äidillä, niin mitä jos se on Marikan koru jonka Marika on antanut Danielalle?
Tuu ihmeessä, tummaihoset on seksikkäitä!