Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Surkean sarjan muutokset on saatava voimaan että siitä tulee taas parempi sarja.
Sillä Henkalla on niin hyvät pakarat!
Amanda, ei enää kannata.
Voi ja ei, rakennus pitää myydä pois.
Amanda, jää pelkkiin muistoihin,
Kun se pitää nyt sulkea ja saada myytyä.
Pakeniko spekuloijat? Oliko muiden vapaus heille liikaa?
Älkää kommentoiko niin nopeasti. Mä en pysy perässä! Vois vähän miettiä muita täällä. 😡
Nyt tämä ketju on roolipelejä ja arvostelua varten. Se on ihan oikein.
Ihan en ymmärrä miksi ketju käytännössä aina räjähtää kun sanoo roolipeleistä? Tässähän spekuloijat sanoivat, että voivat tehdä oman ketjun. Miksi se pitäisi kääntää haukkumiseksi? Jos kerta roolipelaajia on paljon niin eihän tämän pitäisi hetkauttaa tippaakaan. En vain ymmärrä muiden haukkumista. Poikkeuksia on, kun aina joku dissaa suoriltaan mutta turhan iso haloo. Kukaan ei käske teitä olemaan hiljaa tai vaihtamaan maisenaa vaan ovat valmiita tekemään sen itse. Olisitte onnellisia ettekä tarkertuisi kaikkeen.
Oih, Laria eheytysleirillä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan en ymmärrä miksi ketju käytännössä aina räjähtää kun sanoo roolipeleistä? Tässähän spekuloijat sanoivat, että voivat tehdä oman ketjun. Miksi se pitäisi kääntää haukkumiseksi? Jos kerta roolipelaajia on paljon niin eihän tämän pitäisi hetkauttaa tippaakaan. En vain ymmärrä muiden haukkumista. Poikkeuksia on, kun aina joku dissaa suoriltaan mutta turhan iso haloo. Kukaan ei käske teitä olemaan hiljaa tai vaihtamaan maisenaa vaan ovat valmiita tekemään sen itse. Olisitte onnellisia ettekä tarkertuisi kaikkeen.
Eikö se ole sinusta haukkumista, kun sanotaan tyyliin "voisiko tämä yksi mielisairas roolipelaaja häirikkö lopettaa kirjoittelun?"
Siksi juuri roolipeli on mulle trollausta kun tarttuvat kaikkeen. Jos oikeasti pelaavat niin pelatkaa. Älkää heti suuttuko uuden ketjun aloittamisideoista. Se ketju kuitenkin olisi tosi pieni eli ihan sama teille.
Mä oon sitä mieltä että jokainen saa tehdä mitä haluaa! Niinhän se Camillakin teki kun jätti Kenin alttarille.
Spekuloija haukutaan vain kun roolipelaajia haukutaan. Muuten on rauha maassa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi juuri roolipeli on mulle trollausta kun tarttuvat kaikkeen. Jos oikeasti pelaavat niin pelatkaa. Älkää heti suuttuko uuden ketjun aloittamisideoista. Se ketju kuitenkin olisi tosi pieni eli ihan sama teille.
Voi kun puhuttaisi vain uuden ketjun aloittamisesta. Mutta aina sinne väliin tulee sanat "häiriköinti", "asiattomuudet" yms.
Kyllä spekuloijatkin jaksaa takertua ties mihin.
Elias Vikstedt kirjoitti:
Oih, Laria eheytysleirillä!
On kyllä kiihottavaa panna sua täällä! Aaahhh!
Joko se uusi ketju on luotu?
Miks porukan homon tunnistaa heti. Tosin ensin mietin, onko tämä nainen vai mies. Kun paljastu mieheksi, arvasin heti että homo. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009432205.html
On niillä roolipelaajillakin halunsa.
Ei se Ossin paluukaan ole riittää jos Joanna tai Kajanderit jatkaa.