Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Tuo lasi parasta valkoviiniä mitä löytyy!
Risottoa, eikö tuoksukin herkulliselta?
Mä lupaan, yhdellä ehdolla! Otatte karjalanpiirakoita munavoilla!
Vierailija kirjoitti:
Ihme kyllä sarjassa ei ole yhtään vegaania tai edes kasvissyöjää. Henrik toki piilotteli hirvipaistia lautasliinoihin. Näyttelijöistä onkin sitten useampi tähän kategoriaan kuuluva. Mm. Tuuli, Markku ja Pete.
Salkkarit on todellisuudessa aika perinteisiä arvoja noudattava. En laske tähän rikoksia nyt ollenkaan. On vain homo, heteroita tai lesboja. Kaikki syö lihaa tai sitä mitä tarjotaan. Kaikki on kauniisti laitettuja ja miehet pukeutuvat hyvin. Kukaan ei ole perinteinen pieruverkkarimies. Yllättävää että ollaan edes saatu Sampo biseksuaalina sarjaan. Sitä on kammottu ja vieroksuttu vuosia. Vähän voisi monimuotoisempaa olla.
Toni, olisitsä mielettömän mielettömän kiva? Tohon lähistölle on avattu uus kiinalainen ja mua himottais päästä maistaan sitä! Se saat valita, sulla on niin hyvä maku!
Mä olen Orvokki, syötävä sellainen!
Lyököhän Henrik maanantain jaksossa Akia pataan, kun on väkivaltamerkintä?
Ootko sä maistanut läskisoossia, sellasesta vanhanaikasesta rasvasesta possunlihasta tehtyä?
Lihaa ja perunaa, miten mieltä ylentävää!
Käykö sulle Coca Cola? Eiks sen pitäis olla joku kasviuutejuoma?
Mä oon lakto-ovo-vegetaristi! Se tarkottaa sitä että mä en syö lihaa enkä kalaa!
Mä suosittelen Helenan uunikalaa!
Mielelläni minä niitä leivon!
Viola ja Nella oli saunassa ja Viola löysi pukkarin lattialta kaulakorun. Näytti olevan se Miran äidin vaikka Viola ei sitä tajunnut. Alkaa vaikuttamaan entistä selkeämmältä, että olisi äiti se Joanna. Joku rapusta, ellei Aaro ole roudannut Rajalaa saunaan.
Matleena Rintala kirjoitti:
Vielä Cindy mainitsee mut. Oonakin mainittiin viimein. Saattepa nähdä!
Kappas! Matukka, vanha sotaratsu. Ootko saanu munnoo viime aikoina?
Ootko maistanut niitä samppanjadrinkkejä?