Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mikä on Sampon ja Kallen sukunimet nyt?
Vierailija kirjoitti:
Kuka Violan isä on?
Pauli Axelsson
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Sampon ja Kallen sukunimet nyt?
Taisivat pitää omat sukunimet
Jännä nähdä miten tuo Aaron ja Rajalan treffijuttu etenee. Meinaan et miten asia tulee esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutan, Akin ja Henrikin näyttelijät myös kuvauksissa.
Hauskaa näyttää olevan. Sarja itsessään onkin sitten kaikkea muuta.
Ainakaan näyttelijöitä ei masenna tulla töihin, se on hyvä se. Mutta meitä katsojia meinaa masentaa aika-ajoin paljonkin tämä sarjan nykymeno.
Joonatanin totuuksien laukomisen jälkeen ja jaksonimen perusteella epäilen, että Evan ja Nadjan uusi majapaikka sijaitsee Lindan ja Violan valtakunnassa. Ensin ottavat yhteen ja lopulta Linda tarjoaa heille katon pään päälle. Samalla voi olla varma siitä, ettei Eva vamppaa Joonatania. Nadja sentään on Lindan siskopuoli. Jaksonimi mikä tähän liittyi oli "Kaikenlaiset äidit 5: Tuparit", koska liittyy aina Lindaan ja Evaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutan, Akin ja Henrikin näyttelijät myös kuvauksissa.
Hauskaa näyttää olevan. Sarja itsessään onkin sitten kaikkea muuta.
Kyllä välillä on hauskoja juttuja tai mulla on täysin paska huumori 😂
Jälkimmäinen jos sarja on mielestäs edelleen hyvä.
Ei tässä kai laadusta ollut tarkoitus puhua vaan totesin, että esimerkiksi Karilta tulee ihan hyviä letkautuksia välillä joille tulee hymähdeltyä yksin. Ettei sarja nyt täysin aneeminen ole, ellei mulla ole samantasoinen huumori tekijoiden kanssa ja kaikki muut istuu tuppisuina ja on vain kuinka paskaa tämä sarja onkaan, mutta katsompa silti joka ikisen jakson, koska mitä sitä muutakaan tekemään, vai miten tämä menee?
Konstan ja Peten Instakuvan alla näytti olleen ainakin yksi kommentti, jossa todettiin että homot pois Salkkareista ja sitä kompattiin. Tämä on syy miksi niitä pitää olla sarjassa. Edelleen on ihmisiä, joilla ongelmana on seksuaalivähemmistöt. Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa, mutta olisihan se typerää jos Salkkareissa ei olisi yhtään erilaisia ihmisiä. Kaikki olisi valkoisia ja heteroita. En edes halua tietää kuinka paljon näyttelijät saavat kuulla vastaavia ällöttelyjä. Saati sitten jos on niitä jotka sotkee tai luulee näyttelijöidenkin olevan homoja. Sitä ainakin kysytään jokaisessa livessä kiihkeästi, että onko oikeasti homo.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000343087.html
Huhhuh!!
Kuinka monta Marko Äijöä on Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Eetu eli Otto Mäkelä ei taida enää olla sarjassa. Harmi.
Harmi. Happy Homesista olisi voinut tulla uusi lavaste. Nyt vaan samaa tylsää menoa. Lari ja Niinakin olisi voinut palata sen merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Konstan ja Peten Instakuvan alla näytti olleen ainakin yksi kommentti, jossa todettiin että homot pois Salkkareista ja sitä kompattiin. Tämä on syy miksi niitä pitää olla sarjassa. Edelleen on ihmisiä, joilla ongelmana on seksuaalivähemmistöt. Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa, mutta olisihan se typerää jos Salkkareissa ei olisi yhtään erilaisia ihmisiä. Kaikki olisi valkoisia ja heteroita. En edes halua tietää kuinka paljon näyttelijät saavat kuulla vastaavia ällöttelyjä. Saati sitten jos on niitä jotka sotkee tai luulee näyttelijöidenkin olevan homoja. Sitä ainakin kysytään jokaisessa livessä kiihkeästi, että onko oikeasti homo.
Vaikka olen homo niin Kalle ja Sampo ärsyttää. En ole pitkään aikaan tykännyt Kallen juonikuvioista. Homofobiset kommentit on syvältä. Kallen ja Sampon poistuminen ei haittaisi, mutta jotain uusia vähemmistöhahmoja kaivataan.
Millä perusteella Otto ei enää jatkaisi sarjassa? Keväällä päivitteli harvakseen ja oli karonkassa. Roolinsa luultavasti kohtalaisen pieni. Syksyn toinen kuvauspäivä vasta. Ensi viikollakin voi vasta alkaa. Tällä hetkellä ei ole mitään tietoa Inkeristä, Eskosta, Raimosta, Tommista, Teemusta, Maija-Liisasta, Timosta, Olgasta, Hannasta, Miasta... paljon puuttuu vielä. Itse kyllä veikkaan, että Esko on ainakin jatkanut sekä Raimo ja Tommi. Noilla vanhemmilla ei ole someja joten on lähinnä tuurista kiinni jos sattuvat näkyvään jonkun somessa.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella Otto ei enää jatkaisi sarjassa? Keväällä päivitteli harvakseen ja oli karonkassa. Roolinsa luultavasti kohtalaisen pieni. Syksyn toinen kuvauspäivä vasta. Ensi viikollakin voi vasta alkaa. Tällä hetkellä ei ole mitään tietoa Inkeristä, Eskosta, Raimosta, Tommista, Teemusta, Maija-Liisasta, Timosta, Olgasta, Hannasta, Miasta... paljon puuttuu vielä. Itse kyllä veikkaan, että Esko on ainakin jatkanut sekä Raimo ja Tommi. Noilla vanhemmilla ei ole someja joten on lähinnä tuurista kiinni jos sattuvat näkyvään jonkun somessa.
Raimolla ja Inkerillä julkiset sometilit, mutta Raimo ei kauheasti päivittele ilmeisesti stoorin puolelle ja Inkerillä ei ole vielä mitään. Teemulla taas kokonaan yksityinen tili. Kiva että joskus tulisi jotain, mutta ymmärrän ettei ole heidän ikäisille luontevaa tehdä somea.
Vierailija kirjoitti:
Hannalla oli joku stooripätkä eilen että laittautunut kuvauksia varten. Ei ole mikään täysin varma että on juuri tästä kyse, mutta suurella todennäköisyydellä kuitenkin koska ensimmäinen kuvausviikko ja muillakin vastaavaa.
Itse pidän että on vanhempia vähemmistöläisiä. Kalle etenkin jo 44-vuotias vaikka ei sillä tavalla vanha vielä, mutta yksi vanhemmista vakiohahmoista. Iiris taitaa olla vanhin silleen vakituisena ollut tai ei mulla ole mitään tarkkaa tilastotietoa minkä ikäinen hahmo sarjassa ollessaan oli, mutta vaikutti lähes viisikymppiseltä. Toki aina voitaisi korvata mutta uskon, että tulevaisuudessa tulee lisää teinipareja vaan...
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän että on vanhempia vähemmistöläisiä. Kalle etenkin jo 44-vuotias vaikka ei sillä tavalla vanha vielä, mutta yksi vanhemmista vakiohahmoista. Iiris taitaa olla vanhin silleen vakituisena ollut tai ei mulla ole mitään tarkkaa tilastotietoa minkä ikäinen hahmo sarjassa ollessaan oli, mutta vaikutti lähes viisikymppiseltä. Toki aina voitaisi korvata mutta uskon, että tulevaisuudessa tulee lisää teinipareja vaan...
Uudet roolihautkin koskeneet Lailan ja Matiaksen ikäluokkaa, eli heidän porukka ilmesesti kasvaa Ollin lisäksi. Siinä saatetaan viritellä jotain uutta vähemmistökuviotakin.
Ketähän Salla aikoo ehdottaa lapsensa isäksi? Jos kerta Cindy ja Aki epäilevät väitettä. Sampoa ei mainittu vaikka kohtauksessa on mukana. Cindy tosin ei tunnu luottavan Sallaan tai Akiin, kun Kari alkoi meuhkaamaan että ootko sä Nikkinen pannu Sallaa ja Cindykin alkoi jotain "ette kai te vaan" sanomaan.
Eetu eli Otto Mäkelä ei taida enää olla sarjassa. Harmi.