Miltä tämä yo-juhlan menu kuulostaa?
Aiemmasta inspiroituneena. Mitä pitäisit näistä tarjoiluista?
- kuohuviini ja alkoholiton kuohuviini
- marjainen juustokakku digestive-keksipohjalla
- vaniljajuustokakku kaakaotäytekeksipohjalla
- pullapitko
- macarons-leivoksia
- cocktail-piirakat ja munavoi
- tomaatti-mozzarella-piirakka
- päärynä-aurajuusto-piirakka
- pienet saaristolaisleipäpalaset skagen-täytteellä
- vettä ja kivennäisvettä
- kahvi, muutama teevaihtoehto
Kommentit (29)
Vaihtaisin toisen juustokakun johonkin muuhun täytekakkuun.
Söisin oikein mielelläni, erityisesti macaroneja ja päärynä-aurajuustopiirakkaa. Mutta miksi kahta juustokakkua? Lisäksi söisin mieluusti jotain tuoretta, kuten salaatin ja hedelmiä.
Toisen juustokakuista vaihtaisin täytekakkuun, ja ehdottomasti pitää olla voileipäkakku! Pienet leipäpalaset eivät korvaa oikeaa voileipäkakkua. Jättäisin vaikka toisen suolaisista piirakoista silloin pois.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa, tosin pullapitko on turha, mutta toki kauniin ja perinteisen näköinen. Ja toisaalta, onpahan sitten vaihtoehtona niille, jotka eivät juustokakuista välitä.
Mitä vikaa pullassa? Sehän on makeista syötävistä vähiten äklömakea, joten sen menekki voi ollakin suurin.
Ihan paskalta, miksi yrität päteä täällä?
Oikein hyvältä, mutta täytyy käydä syömässä ennen kuin teille tulee käymään. Ja toki teiltä lähtiessä myös. Tarjoilut on lähinnä pelkkää jälkkäriä, joka ei uppoa. Olen kriittinen siksi, että meidän koko perhe vihaa makeita tarjoiluja. Teidän omat juhlat, tarjotkaa mitä haluatte. :D
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvältä, mutta täytyy käydä syömässä ennen kuin teille tulee käymään. Ja toki teiltä lähtiessä myös. Tarjoilut on lähinnä pelkkää jälkkäriä, joka ei uppoa. Olen kriittinen siksi, että meidän koko perhe vihaa makeita tarjoiluja. Teidän omat juhlat, tarjotkaa mitä haluatte. :D
Yhtä paljonhan tuossa oli sekä suolaista, että makeaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä paljonhan tuossa oli sekä suolaista, että makeaa .
Joo, ja kuinka kauan siellä juhlissa on tarkoitus oleskella, jos täytyy syödä mennen tullen -- aamusta iltaanko?
Yleensä kaksi tuntia riittää.
Tulee kaunis ja juhlava pöytä, ap. Olisinpa kutsuttuna teille.
Hyvältä muuten, mutta pullan ehkä vaihtaisin.
Jaksatko tehdä ja maksaa noin paljon tarjottavaa. Olisin itse vieraana oikein tyytyväinen vähempäänkin. Sinulla on varmasti paljon muutakin hoidettavaa ylioppilasjuhlien alla.
Onnea uudelle Ylioppilaalle ja vanhemmillekin tietysti.
Vaihtaisin toisen juustokakun täytekakkuun.
Menun laatinut selvästi mielenterveyspotilas. Kieroutunut menu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa, tosin pullapitko on turha, mutta toki kauniin ja perinteisen näköinen. Ja toisaalta, onpahan sitten vaihtoehtona niille, jotka eivät juustokakuista välitä.
Mitä vikaa pullassa? Sehän on makeista syötävistä vähiten äklömakea, joten sen menekki voi ollakin suurin.
Pulla jää lähes aina syömättä. Jos juhliin tulee paljon vanhuksia niin sitten saattaa sekin kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko tehdä ja maksaa noin paljon tarjottavaa. Olisin itse vieraana oikein tyytyväinen vähempäänkin. Sinulla on varmasti paljon muutakin hoidettavaa ylioppilasjuhlien alla.
Onnea uudelle Ylioppilaalle ja vanhemmillekin tietysti.
Ei nuo nyt niin älyttömiä maksa. Paljon enemmän menee rahaa juhlavaatteisiin ym. Ja kyllä sitä ylioppilasjuhliin täytyykin nähdä vaivaa.
Kuulostaa täydelliseltä! Nam, tuli ihan nälkä. Vaniljajuustokakun saattaisin itse vaihtaa suklaakakuksi, mutta tarjoilu maistuisi noinkin oikein hyvin.
Britakakku juustokakun tilalle ja voileipäkakku