Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Siis vau, sähän imet paremmin ku Linda! Näin ku teet jatkossakin niin saat kyllä asua täällä.
Oli kamalaa olla siinä roskasäkissä.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Jutta Korhonen kirjoitti:
Mä voisin tehdä roskasarjasta valituksen korkeimpaan oikeuteen, mutta minä olen tämän kerran niin jalomielinen että suon toisen mahdollisuuden! Tuo uusi ja parempi sarja!!
Lakkaa valittamasta kotka! Siis mä niin vihaan sua!
Sinä et sitten pysty millään pitämään hermojasi kurissa. Miten vulgääriä käytöstä!!
Mä en kestä enää. Nyt saat opetuksen!
Joonatan Sievinen kirjoitti:
Siis vau, sähän imet paremmin ku Linda! Näin ku teet jatkossakin niin saat kyllä asua täällä.
Mitäs helvttiä te täällä touhuutte!?
Juma lauta sitä Anneli Mansikkaa. Ei pidä sopimuksista huolta!
Mä voisin tehdä roskasarjasta valituksen korkeimpaan oikeuteen, mutta minä olen tämän kerran niin jalomielinen että suon toisen mahdollisuuden! Tuo uusi ja parempi sarja!!
Sinä et sitten pysty millään pitämään hermojasi kurissa. Miten vulgääriä käytöstä!!
Älä tule lähemmäksi, tai minä ammun tällä 24 karaatin revolverilla!
Linda Eerikäinen kirjoitti:
Joonatan Sievinen kirjoitti:
Mitäs helvttiä te täällä touhuutte!?
Joonatanilla oli vaan vähän paikat jumissa, niin mä hieroin sitä. Pitäähän mun jotenkin hyvittää sitä että saan asua täällä.
Tää todistaa millanen mielipuoli sä olet. Mutta mä en todellakaan pelkää sua.
Faija, osta mulle se uus Telian puhelin pliiiiiis.
En jaksaisi odottaa enää Pipsan paluuta.
Tää todistaa millanen mielipuoli sä olet. Mutta mä en todellakaan pelkää sua.
On täysin luonnollista puolustaa itseään tuollaista amazonia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi odottaa enää Pipsan paluuta.
En jaksaisi enää odottaa mitään parempaa kuten Merjan ja Petunian saapumista sarjaan.
Jännä ettei sarjassa koskaan kukaan tajua jos tulee huumatuksi. Itse ainakin tajuaisin tai vähintään luulisin pyörtyneeni jos yhtäkkiä heräisin työpöydältä. Sen kyllä huomaa jos on etukäteen ollut todella väsynyt.
Sampon ja Kallen kiehnääminen hieman kummastutti. Kuin kaksi teiniä jotka ovat liimautuneita toisiinsa. Amandan asiakaskin katsoi niitä. Varmaan kotona aina ovat vain Kallen huoneessa jatkamassa pussailua.
Koska tulee majatalon ja nahkahameen palaminen?
Delismon valikoimiin oli tullut oikein ranskalaisia juustoja 😂
Miki on tekemisissä HÄIKÄILETTÖMIEN rikollisten kanssa! 😂
Tylsät kurkistukset. Nyt Ismo siis kusettaa Kallea yhdessä Sampon kanssa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari sanoi että Sampo on nykyisin homo. Siis se seksuaalinen suuntautuminen vain vaihtuu pysyvästi 😆
Musta Sampo oli ihan "homo" jo ennen kun rupesi homoksi. Mutta sanoko Kari todellakin, että Sampo on homopetteri?
Kari ja Gunnar meni ristiäisiin kuokkimaan. Tosin ei ollut vielä alkanut tilaisuus. Kari aloitti sanomalla, että "Tää Sampo on nykyään homo eikä täällä oo muitakaan miehiä." Ja alkoivat Gunnarin kanssa ahdistelemaan pappia. Mikähän sai miehet ajattelemaan että ristiäisissä pappi liperit kaulassa olisi vauvan biologinen isä.
Hellurei! Lidlissä on ale! Hah!