Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Matias mahtoi ajatella kun oli maanantain jaksossa omissa ajatuksissa?
Mikin pakaroita.
Ken Ojala kirjoitti:
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Oletteko valmiita vaihtoehtoiseen todellisuuteen?
Mä haluan nähdä Madden uudestaan!
Katso syvälle palloon!
Daniela Honkanen kirjoitti:
Toivo, miten ois tälläne laulu että "Piippolaan vaarilla oli talo, hiiola hiiola hei!"
Kuules tyttö, se on hiiala hiiala hei. Ei mikään hiiola. Voi tätä nykynuorisoa kun ne ei lastenlaulujakaan tiedä... hyh!
Miki varmaan osaa masturboida ilman käsiä. Siksi huokailee koko ajan kun laukeaa salaa.
Toivo, miten ois tälläne laulu että "Piippolaan vaarilla oli talo, hiiola hiiola hei!"
Kuules tyttö, se on hiiala hiiala hei. Ei mikään hiiola. Voi tätä nykynuorisoa kun ne ei lastenlaulujakaan tiedä... hyh!
Mä pyytäisin että sä et sotkeutuisi meidän asioihin. Hyvää illanjatkoa.
No kerropas Ulla, osaatko Pimppiinkin ulkoa?
Joni Hesselgren kirjoitti:
Iida Palosaari kirjoitti:
Nyt ne puhelinlinjat kuummennee! Täällä ollaan toimmistossa odottamaasa!
Miks mua ei ikinä yhdistetä sinne? Mä pääsin alkukarsinnan läpi! Äääähhh!!!
Sulla ei oo tarpeeks nopeet nakit.
Sampo ei ole tarpeeksi homo Kallen mieheksi.
Voi hyvät hyssykät sentään!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009786386.html
Antti Polvijärvi on kokenut aika epämiellyttävän yllätyksen kotonaan!
Roni Bäck kirjoitti:
Joni Hesselgren kirjoitti:
Iida Palosaari kirjoitti:
Nyt ne puhelinlinjat kuummennee! Täällä ollaan toimmistossa odottamaasa!
Miks mua ei ikinä yhdistetä sinne? Mä pääsin alkukarsinnan läpi! Äääähhh!!!
Sulla ei oo tarpeeks nopeet nakit.
Fuck you Roni!
Mä runkkasin faijaa. Se tykkäsi.
Kalle olisi saannut ihanan miehen tästä https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e49f3f0c-e8d4-4497-9b30-b8a12a5…
Sssshhhäää ssshhhaaattt ssshhheeekkksssiiiäää jjjhhhoossshhh hhhaaannnkkkhhhiiitt mmmhhhuuullleee lllhhhäääkkkeeeiiittthhhäää
Hellurei! On tämä Ismon kauppa sitten kallis. Viisi euroa maksoi pieni pikkuleipäpaketti.
Eva Tamminen kirjoitti:
En, mutta uskon että sinä osaat sen vaikka unissasi! Noh, menes nyt siitä miehiesi luo. Vai muistatko edes enää kenen luo sitä tänä iltana pitikään mennä. Hyh hyh!
Matias Kajander kirjoitti:
Mä runkkasin faijaa. Se tykkäsi.
Meillä tulee olemaan ihanat daddy-son fantasiat. Lailalle ei sitten sanaakaan tästä. Kyllä tekee hyvää Evan jälkeen.
Eva Tamminen kirjoitti:
En, mutta uskon että sinä osaat sen vaikka unissasi! Noh, menes nyt siitä miehiesi luo. Vai muistatko edes enää kenen luo sitä tänä iltana pitikään mennä. Hyh hyh!
Joonatan antaa mulle kuule tänä iltana sellaset kyydit että sä et pysty nukkumaan!
Mä haluan nähdä Madden uudestaan!