Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ei kannata antaa sitä huomiota noille kommenteille. Varmasti jokainen tajuaa että samat tyypit kirjoittavat joka päivä sitä. Kunhan haluavat provoilla ja saada meidät täällä ärsyyntymään. Ihan perus homma.
Taas tuli kiusaaja olettamaan asioita muista ja alentamaan. Monetko olet saanut jo tekemään Jasminit?
Saako olla Camillaa anteeksi kamomillaa?
Mitä luulette järjestääkö JP myös Evalle jotain?
No jos sä voisit raivo panna sitä Krisua niin se riittää.
Niin juuri. Häpeä Dahlia! Vanha kotka!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ainakin ihan älytöntä, että vuosia hyvässä hengessä toiminut Salkkareiden kommentointi ketju on mennyt siihen, että kaikkian suunilleen pitäisi vihata sarjaa ja olla samaa mieltä. Minkä takia nämä henkilöt pyörivät edes täällä? Ymmärrän asiallisen kommentoinnin ja kritisoinnin. Se on asia erikseen ja ihan terveellistäkin tarkastella monelta kantilta. Mutta ei semmoinen jatkuva paskuuden kommentointi ole kivaa.
Siinä yksi parempi ihminen kiusaa. Toivottavasti nautit, jos jotkut tappavat itsensä.
Minun paikastani johtokunnassa tiedettiin jo 2016.
JP kidnappaa Nadjan hämäriin puuhiin.
Onko Amandassa muuten parvekkeellista huonetta?
Mä ainakin tapan itseni parvekkeen kautta. Suuri kunnianosoitus.
Ei voi olla totta. Sukka. Olen vapaa!
Itse ajattelin lainata Sepon hirttoköyttä. Tämän ketjun kiusaajat saavat nähdä itsemurhani netin kautta livenä.
Amandassa ei yleensä ole ketään. Tietenkin juuri aina silloin tulee asiakkaita ja erittäin töykeitä sellaisia kun on joku hässäkkä. Miksi Cindy ylipäänsä tekee töitä Amandassa josta omistaa 20 pinnaa ja on Beigen toimari ja Sadin suunnittelija eli Art director.
4482: Kukkivat siskot kohtaavat Mustavaaran puutarhassa
4483: Pihlajakatu korjattu on
4484: Noedi häviää lähtien sodan
4485: Axelsson Company on kukitettu
4486: Sallaa harmittaa majatalon lamanda
4487: Tie Taalasmaan kotiin käy Kankaanpään kautta
4488: Aki ja Beigen sävyjä
4489: Kotiinpaluu!
Olen pahoillani jos loukkasin jotain. En tarkoittanut sitä pahalla. Kaipaisin vain vanhoja aikoja. Niitä kun puhuttiin sarjasta eikä koko aika ollut vain negatiivista haukkumista ja kaikki on huonosti. Muakin ollaan haukuttu tyhmäksi jos olen jotain kirjoitellut spekulointeja. Ja sanottu etten saisi niitä enää tänne tehdä.
Ehkäpä ei kannata välittää spekuloijista. He yrittävät vain tuoda omaa täydellisyyttään esille. Perus homma.
henrik antaa hyviä vinkkejä mikille, yllätyin miehenä miten kelvollisia vinkkejä tuollainen mies voi toiselle antaa tuollaisessa hätätilanteessa!
"Suuntana laadukas draama!" - Salkkarit korvataan sisarsarjoilla