Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ulla valehteli mulle! Elina ei oo mun tytär vaan Martin!
Onko noi Dahlian housut samat, jotka oli joskus Camillalla?
Siinä mielentilassa Paula lähti ajamaan? Sillehän on voinut sattua mitä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Onko noi Dahlian housut samat, jotka oli joskus Camillalla?
Olen miettinyt samaa. Sellainen musta vyö. Ilmeisesti tytär ja äiti ostanut samanlaiset 😂
Tanjalla hyvät boobsit. Sen muistan.
Tänään meillä olis tarjolla sitten oikein luomulihaa.
Dahlia on niin raivostuttava. Siis ai että mä vihaan sitä naista. Nyt mä otan mallia Aarosta ja lyön sitä oikein kunnolla turpaan. Loppuu se saatananmoinen vittuilu viimeinkin.
Jutta Korhonen kirjoitti:
Dahlia on niin raivostuttava. Siis ai että mä vihaan sitä naista. Nyt mä otan mallia Aarosta ja lyön sitä oikein kunnolla turpaan. Loppuu se saatananmoinen vittuilu viimeinkin.
Jos sen teet niin saat saman opetuksen kuin Ulla Taalasmaa.
Woke-Nellalta kyllä holtitonta oman itsesäälinsä keskellä unohtaa Nadia.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Jutta Korhonen kirjoitti:
Jos sen teet niin saat saman opetuksen kuin Ulla Taalasmaa.
NYT SÄ AKKA SAA TA NA KUOLET! AAAAARRRRGGGGHHHH!!!!!!!
Eva voisi pitää kunnon puolustuspuheenvuoron. Käynyt läpi aikamoista kuraa. Oli kuitenkin Aaron vankina pitkään ja kaikki sekin painettiin villaisella. Ei suuri Ritari-Lassekaan kauan jaksanut asiasta paasata.
Lisäksi aikoinaan Lasse lähenteli häntä tai puhumattakaan Helistä joka kovasti halusi suudella. Aikamoisia MeToo-tarinoita olisi iskeä pöytään Sievisten tekopyhää klaania vastaan.
Jotenkin säälitti Nadja kun Linda puhui sille käytävällä. 😥
Vierailija kirjoitti:
Se on aina tosi pelokkaan näkönen. Taitaa jännittää kun äitinsä Instagramissa iloinen tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Linda voisi Nadjan siskona saada tämän huoltajuuden.
Ilmeisesti sarjan maailmassa on pula lääkäreistä, kun rouva itsekin kävi vanerisen käytävän potilashuoneessa.