Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Kätevä emäntä kirjoitti:
Nyt loppu tällanen turhan päiväinen rivoilu! Eihän tää keskustelu muuten lähde skulaamaan!
Surkea sarja ei ansaitse kenenkään huomiota.
Ai, ai nyt sä sitten haluat viedä mun huomionkin niinkö? Et mä en saa huomioida sitä mitä mä itse haluan? Sitäkö sä haluat? Että mä olen muiden vietävissä? Hmph!
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit voisi muuttua samantyyliseksi kuin Kaunarit.
Yhdet surkeat Kaunarit riittää maapallolle. Fremantle pystyisi tuottamaan parempiakin sarjoja.
Mitäs ittoa ne uusintana tosi huonoa Karuselli sarjaa esittää>[
Kaunarit tyyliin tulisi kymmenen jaksoa putkeen, jossa Nella ja Eva riitelisi yhdessä huoneessa tai Sampo ja Kalle loikoilisi sängyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ittoa ne uusintana tosi huonoa Karuselli sarjaa esittää>[
Se oli niin huono että sitä pitää loputtamasti uusintana esittää että saadaan jotain voittoa siitäkin.
Karuselli on parempi sarja kuin Salkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Kaunarit tyyliin tulisi kymmenen jaksoa putkeen, jossa Nella ja Eva riitelisi yhdessä huoneessa tai Sampo ja Kalle loikoilisi sängyllä.
Hitaat zoomit joissa Jutta kyynelehtii Aaron edessä.
Mustavaara-sarja on parempi kuin Salkkarit vaikka sitä ei olla edes tehty.
Kaunareissa on muotitalo, Salkkareissa Mustavaara yhtiö.
Hyh hyh millainen sika mä oon!
Onkohan joku innosta soikeana siitä, että Karuselli alkaa tulla perjantaisin? Epäilen.
Marianne takaisin ja siitä Salkkareiden Sheila.
Vierailija kirjoitti:
Kaunareissa on muotitalo, Salkkareissa Mustavaara yhtiö.
Mustavaara-yhtiö on parempi kuin joku muotitalo.
Karuselli on kyllä huono ja outo. Pari parodiajaksoja ovat kyllä vähän parempia. Se Vain elämää-parodia taitaa olla paras jakso ja sitten se salaisen organisaation setämieskoulutusleiri.
Vierailija kirjoitti:
Karuselli on kyllä huono ja outo. Pari parodiajaksoja ovat kyllä vähän parempia. Se Vain elämää-parodia taitaa olla paras jakso ja sitten se salaisen organisaation setämieskoulutusleiri.
Sitten oli vielä se hipsterparodiakin.
Minna Laurikaisen pitää tehdä paluu Rantabaariin. Tappaa kaikki ja sarja päättyy siihen.
Salkkarit pitää ajaa alas ja sen tilalle Karuselli.
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit pitää ajaa alas ja sen tilalle Karuselli.
Uusi sarja illesurakilluk.
Painukoon Salatut elämät kuuseen. Ihan sama.
Salkkarit voisi muuttua samantyyliseksi kuin Kaunarit.