Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Tamara kirjoitti:
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Se olin minä joka sanoin nyt!
Turha yrittää, se olin minä!
Tadaa, solin mä!
Dahlia Mustavaara muutti vauvan dna-testiin jonkun muun ihmisen dna:ta, kun ei halunnut että Gunnar tai Kari olisi lapsen isä.
Salla Mattila kirjoitti:
Näin se Tuomo mua puksuttaa
Kohta on mun vuoroni hänen kulliaan lutkuttaa
Marjaanan persikka hyvänä kakkosena perästä päin!
Näen jo miten Nellan ja Joonatanin katseet kohtaavat Lassen hirvipatapöydässä ensimmäistä kertaa sillä tavalla, että kouraisee sisältä! Ja sitten se on menoa, kuumaa kiihkeää, salaista rakastelua vaarallisissa julkisissa paikoissa Joonatanin ja Nellan välillä. Kiinnijäämisen riski on valtava ja se lisää kiihotusta entisestään! Tästä säpinää Salkkareiden syksyyn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva on kokenut tarpeeksi kärsimystä. Hänelle suotakoon rauha ja anteeksianto.
Miltä tuntuu olla samanlainen pettäjä kuin Eva?
Behmini tietää, häneltä voi tiedustella tätäkin asiaa.
Gemini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön hatullisen hevosen lantaa jos JP paljastuu homoksi.
Hyvää ruokahalua! Haluatko ateriasi ketsupilla vai sinapilla?
Ismo Laitela vuoroin raivoaa ja vuoroin itkee, että saa pidettyä Kallen luonaan asumassa.
Mies 32 kirjoitti:
Näen jo miten Nellan ja Joonatanin katseet kohtaavat Lassen hirvipatapöydässä ensimmäistä kertaa sillä tavalla, että kouraisee sisältä! Ja sitten se on menoa, kuumaa kiihkeää, salaista rakastelua vaarallisissa julkisissa paikoissa Joonatanin ja Nellan välillä. Kiinnijäämisen riski on valtava ja se lisää kiihotusta entisestään! Tästä säpinää Salkkareiden syksyyn!
Vauva.fi on mukana hommissanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panoja ja panoja. Aina vaan panoja!
Tuulia kuljettaa eteenpäin.
Kuka Tuulia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt vedettiin taas mutka suoraksi. Ei sitten näytetty kuinka Eva päätyi joonatanin asuntoon. Eihän sitä päätä pelkästään Joonatan. Siellä asuu vielä Cindy ja vielä nimellisesti Sampo. Jo hetken luulin, että Eva luuhaa itsensä jonnekin Pihliksellä mutta mitä, siellähän se oli kimppakämpässä.
Mutta mistä se Nadja pierastiin sinne? Nadja ei ole näkynyt viimeksi kuin ennen kun Eva ja Kristian kärähti. Ärsyttää tälläise t mustat aukot käsikirjoituksessa. No maanantain jaksossa Linda tekee selväksi, mitä se ajattelee Evasta ja Evan asumisesta Joonatanin kanssa. Joonatan puolustelee Evaa tietysti.
Itseäni arkarruttaa mitä tarkoittaa jakso Kristianin matkakohde on hissisippi. Toinen niistä karpaaseista näyttää poliisilta. Käräyttääkö Nella Kristianin osuuden tapaukseen Matti Virtanen? Eli Kristian poistuu sarjasta vankilaan?
Jaha, Jutasta tehdään sairaalan johtajaa...
Eli Eva alkaa seuraavaksi seurustella Joonatanin kanssa, kun tämän ja Lindan sukset menevät ristiin. Ja Lindallehan on jo valmiina uus-vanha parisuhde Karin kanssa.
Hyvä, jos Jutasta tulee sairaalan uusi johtaja. On ollutkin niin epäloogista monen muun asian ohella, että vain pihlajakatulaisten käyttämä sairaala tarvitsee puheterapeutin.
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila kirjoitti:
Näin se Tuomo mua puksuttaa
Kohta on mun vuoroni hänen kulliaan lutkuttaaMarjaanan persikka hyvänä kakkosena perästä päin!
Behmis Marjaanainen Behmis maistuisi hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Tuulia
Hahmo tietenkin.
Miks Sampolla ei ole tulitikkuja
Vierailija kirjoitti:
Moilanen teki oikein kaapatessaan Iljan. Jos Ilja olisi vielä Moilasen kanssa, hän ei olisi kuollut. Moilanen osasi pitää huolta.
Behmin Behmis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moilanen teki oikein kaapatessaan Iljan. Jos Ilja olisi vielä Moilasen kanssa, hän ei olisi kuollut. Moilanen osasi pitää huolta.
Behmin Behmis
Myöskin Iida, Niina, Tuulia, Marjaana, Joel, Joni ja Jose ovat maistelemassa samaa behmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän siirtää vastuunsa automaattisesti telepatiaa hyväksi käyttäen hänen modeillensa.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia tarvitsee taas seksikkään pupun rinnalleen. Saadaan hauskoja kommelluksia.
Niinpä! On ihme että Dahlia on ollut näin kauan ilman omaa pupua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän siirtää vastuunsa automaattisesti telepatiaa hyväksi käyttäen hänen modeillensa.
Ismo ja Joel liikuttavat esineitä ajatuksen voimalla. Telepatia korvaa handsfreen ja vapaa maa on valmis uuteen nousuun. Pirkkalasta lähtee matkustajakone, eikä Behmini pelkää lentämistä yhtään minkään vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia tarvitsee taas seksikkään pupun rinnalleen. Saadaan hauskoja kommelluksia.
Niinpä! On ihme että Dahlia on ollut näin kauan ilman omaa pupua.
Kaikki jännärimiehet ovat hänen kimpussaan, sillä Marjaanan persereikää ei jaksa enään kukaan ikinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Tuulia
Mysteerinen, eihän sarjassakaan ole ollut Tuulia nimistä hahmoa :D
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole kuin yksi spekuloija, joka valittaa kun ei saa vastausta.
Se on Behminin matkustajakoneen oma henkilökohtainen kuljettaja. Lahti on määränpää.
Krister myös.