Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Edes Eva ei ansaitse valtavaa kärsimystä. Hänelle suotakoon anteeksianto.
Vierailija kirjoitti:
Sarjan olemassaolon syy on vain aivopestä lapsia kaiken maailman hinaaja, trãnšu ym. sairaaseen ideologiaan ja toimintaan. Sairasta menoa.
Miksi puhut pahaa ihmisistä, jotka ovat sairaita mutta pystyvät elämään sen kanssa ilman ongelmia?
Sairasta kiusata sairaita ihmisiä. Ihmiset ovat pahoja!
Hyvä että sarjan opetus siihen, että oman tyttären kumppania voi panna tai että jonkun kahvikuppiin voi laittaa myrkkyä ei häiritse ketään. Ne ovat ihan normaaleja asioita.
Saatanan kylmä täällä parvekkeen kaiteen reunalla!
Mäkin menin ihan sekaisin kun mua kohdeltiin huonosti! Heidillä oli sentään ihana Jiri jonka munaa saatto vähän lutkuttaa välillä.
Saatan tehdä itselleni jotain jos joku vielä haukkuu. Uskon, että täällä on joku, joka voi silti nukkua yönsä hyvin vaikka olisi vastuussa toisen kuolemasta.
Puksuta puksuta Kari! Lutkuta lutkuta Salla!
Miksei sitten suurin osa suomalaisista ole homoja ja psykopaatteja jos Salkkarit vaikuttaa siihen? Olihan näitä teemoja ollut jo yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Sarjan olemassaolon syy on vain aivopestä lapsia kaiken maailman hinaaja, trãnšu ym. sairaaseen ideologiaan ja toimintaan. Sairasta menoa.
Mene hoitoon. Sulla on vakavia ongelmia identiteettisi kanssa.
No niin mä teen sen kun kerran olen niin paha ihminen. Hyvästi.
Joillakin on pakkomielle kiusata ja haukkua ihmisiä jotka eivät voi synnynäisille ominaisuuksilleen mitään. Niin sairasta, itsekästä ja surullista. Ollaan olevinaan itse niin kunnollisia ja parempia.
Minusta siinä on jotain hyvin kiihottavaa kun kaksi komeaa miestä ovat lemmentouhuissa. Minunhan ei tarvitse sitä anteeksi pyytää jos joku loukkaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs lasten hyväksikäyttäjät mahtavat toiminnalleen? Hekin ovat tekojensa uhreja eivätkä mahda mitään.
Typerä vertaus. Tuossa on kyse vahingollisesta toiminnasta. Jos on pedofiili niin silloin pitää hakea apua. Omaa käyttäytymistään pitää hillitä tuossa tilanteessa. Jos muuttuu hyväksikäyttäjäksi niin sitten on rangaistuksensa ansainnut. Kahden aikuisen ihmisen suhteessa ei ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs lasten hyväksikäyttäjät mahtavat toiminnalleen? Hekin ovat tekojensa uhreja eivätkä mahda mitään.
Kyllä Salme tiesi mikä omalle pojalleen oli parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se homohaukkujakin piti normaalina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolustatte pedofiliaa homojen kustannuksella?
Taas kiusataan ja haukutaan. Parempi tehdä Jasminit jotta haukkujille tulee parempi mieli.