Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
28321/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avausjaksossa Nella yrittää katkaista Kristianin siittimen.

Vierailija
28322/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan ainut joka on ajatellut, että Elina voisi yrittää hurmata Noelin uudelleen? Mietin voisiko seksiviittaus olla Elinaan ja Noeliin. Mulla on jäänyt välillä sellainen tunne mutta ehkä olen täysin hakoteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28323/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan ainut joka on ajatellut, että Elina voisi yrittää hurmata Noelin uudelleen? Mietin voisiko seksiviittaus olla Elinaan ja Noeliin. Mulla on jäänyt välillä sellainen tunne mutta ehkä olen täysin hakoteillä.

Elina tekee mitä tahansa, joten hyvin mahdollista. Sitten heittää sen säällittävän runkkarijohtajan meneen ja hehehe Aki voittaa pelin.

Vierailija
28324/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä en ehdi nyt vastata, tämä on vakava tilanne!

Vierailija
28325/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Laitela kirjoitti:

Auts, oi oi oi, juma lauta mun penikseen sattuuuuu!!

Vierailija
28326/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel Axelsson kirjoitti:

Kalle Laitela kirjoitti:

Auts, oi oi oi, juma lauta mun penikseen sattuuuuu!!

Pitäiskö sedän tulla puhaltaa sitä!? Hahaha!

Vierailija
28327/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää oletella että kuka kirjoittaa mitäkin. Sitten ollaan niin pyhimyksiä vaikka haukutaan toisia sekopäiksi. Jos sarjassa on paljon seksiä niin minkä sille mahtaa? Ihme hyssyttelyä.

Vierailija
28328/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää oletella että kuka kirjoittaa mitäkin. Sitten ollaan niin pyhimyksiä vaikka haukutaan toisia sekopäiksi. Jos sarjassa on paljon seksiä niin minkä sille mahtaa? Ihme hyssyttelyä.

Jos sarjassa on paljon seksiä, niin totta kai se näkyy roolipelaamisessa ja kaikessa kommentoinnissa. Mitä väliä kuka kirjoittaa milloin mitäkin?

Vierailija
28329/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei sitä Noelia, mä voin hoidella sen asiakkaat!!

Vierailija
28330/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh mä en ainakaan tarkottanut että ei saisi puhua. Vastasin vain että tuntuu aiheiden takia että yksi ja sama. Pätee pariin muuhunkin aiheeseen. Mitä väliä? Kyllä me mahdutaan kaikki tänne kunhan kukaan ei vedä yli ja ala sivutolkulla sotkemaan keskusteluita. Sellaiset pienet roolipelit väleihin ei haittaa ketään. Tai lavasteet tai panojutut. Kyllä niistä keskustellaan tosiaan ihan monessa muodossa ihan spekuloinneissakin.

Vierailija
28331/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida sanoi että rakastuu ihmiseen eikä sukupuoleen eli on pan, mutta se kuitenkin väännettään biseksuaaliksi. Kesäuusintoja tässä katselen kun Viola ja Mira tahallaan ärsytti Miraa ja sen poikaystävää.

Vierailija
28332/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iida sanoi että rakastuu ihmiseen eikä sukupuoleen eli on pan, mutta se kuitenkin väännettään biseksuaaliksi. Kesäuusintoja tässä katselen kun Viola ja Mira tahallaan ärsytti Miraa ja sen poikaystävää.

Sekin oli tämän uuden Iidan sanomana, eli kuinka tosissaan voi ottaa uudempiakaan juttuja, kun vanhojakaan ei oteta huomioon. Olisiko alkuperäinen Iida sanonut olevansa pan? Kunhan keksittiin tuollainen juttu siihen kohtaukseen. Sitten voisi taas joskus sanoa olevansa hetero.

Vierailija
28333/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanut kiinnittää huomiota enemmän siihen Amandan rappusten kulmaan jossa on pelkkää vaneria edessä. Jossain vanhemmassa jaksossa näkyi sitä rappusten yläosaa ja että alakerta päättyy siihen :D

Vierailija
28334/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vajaa kolmekymppisenä naisena voin allekirjoittaa omien kokemuksien kautta, ettei seksuaalisuus välttämättä ole niin kiveen hakattua. Esimerkiksi Sampon seksuaalisuutta on pidetty epärealistisena sarjassa. Mulla meni toisten päin. Yläasteella oikeastaan kukaan poika tai tyttö ei ollut kiinnostava. Ajattelin lähinnä mikä mussa on vikana, kun mikään ei kiinnosta. Lukiossa tapasin kaapissa olevan lesbon ja ihastuin. Sitä kautta sain ensimmäiset seksikokemukset. Seurusteltiin jopa vuosi mutta ei oltu julkisesti perheille kaapista ulkona. Ajattelin että olen lesbo, koska naiset tuntui siinä kohtaa oikealta. Erottiin ja muutaman vuoden päästä siitä tapasin aivan ihanan miehen ja oltiin pidempään yhdessä. Tässä kohtaa mulla oli ekat seksikokemukset miehen kanssa. Tajusin että molempien kanssa on kivaa. Nykyään olen sinkku, mutta avoimesti deittailut molempia sukupuolia. Oikeastaan en halua lokeroida itseäni, kun periaatteessa en voi tietää kuka kiinnostaa. Mulla on välillä kausia jolloin naiset kiinnostaa enemmän ja toisena kautena miehet. Sen takia ajattelen, että ehkä Sampolla on ollut enemmän kiinnostusta miehiin sen Alexinkin suhteen koska vasta uskalsi myöntää asian itselleen. Sampolla voi tulla vielä naisihastuksia jonoksi asti.

Vierailija
28335/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4h panoviikkoon!!!

Vierailija
28336/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me operoitiin Noelin penis, mutta siinä saattaa esiintyä erektiovaikeuksia.

Vierailija
28337/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta tunnaria tuskin on. Mahdollista tietenkin, että esimerkiksi Hani olisi lisätty mukaan. Ainoat asiat jotka tunnarista päivittyy on sukunimet. Jos häiden myötä vaihtuu nimet niin se ainakin päivittyy.

Vierailija
28338/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän möllykät alkutunnarissa. Näkyyhän!!?

Vierailija
28339/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon näyttelijät saavat vaikuttaa esim. käsikirjoitukseen ja hahmojensa luonteenpiirteisiin? Käsittääkseni kaikki valta on käsikirjoittajilla, mutta esimerkiksi Sabrinan näyttelijä Ilona muistaakseni kertoi pyytäneensä käsikirjoittajia viemään hahmoaan mukavampaan suuntaan. Samoin Aku Sipola kertoi Iltalehden haastattelussa ehdottaneensa käsikirjoittajille ideoitaan Jeren hahmoon liittyen, joihin he olivat kuulemma tarttuneet. Myös Alissan luonteen muuttuminen Rantabaarissa ihmetyttää. Oliko kyseessä kenties Johannan oma toive vai halusivatko käsikirjoittajat puolestaan viedä Alissan hahmoa pidettävämpään suuntaan. Camillan luonteen muuttuminen ei sen sijaan niin ihmetytä, koska kyllähän kuka tahansa oikeassakin elämässä muuttuisi kahden vuoden kooman jälkeen, mutta oliko tässä taustalla Noran oma pyyntö vai käsikirjoittajien itsenäinen päätös? Entä kuinka paljon on tilaa improvisaatiolle? Teemu Lehtilä ja Pete Lattu ovat myös kertoneet kehitelleensä hahmoilleen tietynlaisia piirteitä, kuten Aaron "kolme toistoa" sekä Kallen "lintubongailu".

Vierailija
28340/59931 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristian on Sallan lapsen isä

Ketju on lukittu.