Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Pöydän ilmestyminen ja katoaminen tarkoittaa, että Valtter on kuollut vaihtoehtoisessa todellisuudessa!
Ei tästä kartanon remontista tuu mitään. Pilalla koko rakennus. Homettakin näyttäs alkavan olee! Mä lähden tästä projektista.
Kevään viimeiset Maikkarin juonipaljastukset:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-juonipaljastukset-julki-k…
Eipä noissa ollutkaan mitään erityistä. Paljastuu, että Sallan lapsen isä on joku kolmas, se mistä Ismo järkyttyy saattaa ollakin kyse siitä että Aino on tappanut Valtterin ja Aino tunnustaa tämän Sampolle. Tämän takia Ismo on raivona häissä, koska ei halua että hänen poikansa nai rikollisperheen lapsen. Kalle ja Sampo ovat sanomassa tahdon, mutta Ismo keskeyttää häätoimituksen kiukkupuuskallaan.
En halua spekuloida enempää. Perjantaina kaikki selviää..
Aamu Korhonen kirjoitti:
Ei tästä kartanon remontista tuu mitään. Pilalla koko rakennus. Homettakin näyttäs alkavan olee! Mä lähden tästä projektista.
Mitä helvettiä sinä siellä teet???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen varma, että vuoden 2021 päätösjakso on parempi kuin 2023.
Niin no jos sun mielestä Mikin ja Marikan kaatuminen takkatulen ääreen ja loppukuvana takkatuli oli parempi kuin mahdollisien salaisuuksien paljastuminen niin mikäs siinä. Musta toi oli vain umpisurkea jakso.
Siinä näytettiin, että Noel ajoi Matiaksen yli. Mikä onnettomuus tapahtuu tulevassa päätösjaksossa? Lasse kaatuu portaikkoon? Onpas todella jännä tapahtuma.
Mä niin tiesin enkä oikeastaan yllättänyt mitäänsanomattomista paljastuksista.
Lyhyesti illan jaksosta.
Erojuhlat. Olen kuullut tälläisestä hömpästä mm. ns. naistenlehdistä. Mutta eronnut pari viettää yhdessä erojuhlaa ja vielä suutelevat. Just ja joo. Ei kyllä perisuomalaista.
Minne se pöytä katosi Amandan huoneesta jossa Valtterin kellon piti olla. Siinä lähellä oleva nojatuoli myös katosi, johon Valtteri heitti takkinsa. Valtterin takki oli siististi aamulla naulakossa.
Eihän näillä merkitystä mutta typeriä kämmiä kuvausryhmältä jonka useat katsojat varmasti huomaa.
Tuollaisessa kuolemantapauksessa paikalle tulee ensin ihan tavallinen poliisin partio, ei rikospoliisit koska jos paikalla ollut lääkäri, Kalle antanut häkeen lausunnon, ei ulkoisia rikoksen merkkejä. Vasta myöhemmin rikospoliisi, jos rikosviitteeitä. Mihin se Linda jäi?
Valtterin ostamasta talosta käytetään kuvauspaikkana kahta eri taloa. Ainakin. Se ulkokuva ja sitten tämä takkakohtaus. Ihan eri talo on se ullakko. Katon harjan jyrkkyys paljastaa, että eri talo.
Aino oli saannut pöhnässä meikit pois kasvoiltaan aamuksi.
Evan ei tarvitse jäädä kiinni petoksistaan. Hän on kärsinyt jo tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmestyyköhän Kallen biologinen lapsi Amandaan, joka paljastaa Sampon rahahuijaukset yms. hämärähommat?
Mutsilles ilmestyy biologinen lapsi.
Ai, olemme sitten sisaruksia.
Mira ärsyyntyy Violan tsemppauksesta äitinsä selvittämisen suhteen. Samaan aikaan toisaalla nainen hivelee Miran vauvaranneketta.
- Miran vauvaranneketta hivelevä nainen, olisiko enempää kuin Miran äiti. Kuinka tämä Mira olisi juuri nyt aktuelli Miran äidille ja just juuri nyt. Jollei se sitten ole joku joka tietää, että Mira etsii häntä. Entä jos se onkin se nainen joka sanoi että Miran äiti on elossa. Tai sitten Joanna. Asia jää syksyyn.
Henrik saa suostuteltua Danielan mukaansa nuuskimaan Ainon touhuja.
- hommalla liene muuta merkitystä kuin saada Daniela ja Henrik yhteen.
Aki käskee JP:tä järjestämään tapaamisen työntekijän kanssa, joka pilasi osan rahoista.
- tästä lienee yksi clifhanger syksylle. Kummatkin varmaan esittää, etteivät tunne toisiaan ja kun JP poistuu paikalta, ovat että "mitä helvettiä".
Ismo järkyttyy, kun kuulee mitä Aino sanoo Sampolle.
- asia tuskin liittyy Valtterin kuolemaan, se mitä Ismo kuulee vaan nimenomaan se Sampon rahahuijaus. Aino ehkä syyttää Sampoa että se on tyytyväinen kun Valtteri kuoli ja nyt on itse onnen kukkuloilla kun menee itse naimisiin Kallen kanssa vaikka on luurankoja kaapissa.
Kari kyseenalaistaa Elinan kehittelemän suunnitelman. Elinan mielestä ainoa keino Toivon pelastamiseen on Noelin kuolema.
- tämä olisi liian paksua. Itse uskon että Elina nappaa Toivon ja pakenee ulkomaille.
Nella ilmoittaa muutosta ja Eva ja Kristian hyvästelevät toisensa.
- hmmm.... Poistuvatko hahmot sarjasta ja homma jää piiloon vai meneekö ihan toistepäin, käry käy ja homma jatkuu syksyllä?
Olisipa kesätauko ollut pidempi. Sarja jatkuu 7. elokuuta, joka tapahtuu nopeasti. Ennen tauot olivat huomattavasti pidempiä.
Sallan lapsen dna-testin tulos järkyttää.
Tätä on täällä jo pitkään spekuloitu, että kummatkaan eivät ole lapsen isiä. Oli aika helppo päätellä, että tämä menee näin. Eihän Ressu myöskään ole Ismon lapsi, sen kertoi jo ulkoinen genetiikka. Sallan lapsen isä selviää, jos selviää vasta sitten kun se sopii tarinaan, eli joku uusi mieshahmo saapuu pihlikselle.
Testin tulos ei ole virallinen. Kari Taalasmaa merkitään automaattisesti lapsen isäksi koska lapsi saannut alkunsa avioliitossa. Jos Salla väittää muuta, se pitää todentaa juridisesti.
Dahlia (tai Ulla tai molemmat) sabotoi isyysnäytteen dna:n, että kummatkaan olisi lapsen isä. Ulla ei halua Karia inhoaman Sallan lapsen isäksi ja Dahlialla sama juttu, ei halua Gunnaria lapsen isäksi, ennen kaikkea perimysoikeudelliseksi lapseksi. Mysteeriksi jää, ainakin harmaan tulevaisuuteen, kumpi on lapsen isä, Kari vai Gunnar.
Kari jokatapauksessa merkittäisiin lapsen isäksi.
Salla ja Gunnar päätyivät vain nukkumaan samaan sänkyyn, mitään ei tapahtunut.
Tosiaan, se pöytä katosi mystisesti Ainon ja Valtterin huoneesta ja samalla Valtterin kello.
Tuleeko muka yllätyksenä sarjan monet kömmähdykset? Sokeakin näkee, että sarja on surkea, joka valuu vain syvemmälle mutaan.
Huomenna alkaa CMoressa Kotka10. Toivottavasti tämä on oikeasti laadukas sarja kun ilmeisesti sarja on suuri satsaus ja sen tekemiseen on käytetty paljon resursseja.
Onko joku katsonut Ylen Milanon naisten paratiisia? Tässähän on ihan hirveästi jaksoja ja mietityttää, onko sarja laadukas vai oikeasti jotakin Salatut elämät-tasoa.
Ei vienyt, vaan järjestäjän moka taas.