Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Yhdessä stoorikuvassa näytti kuin Mira olisi ollut kivellä valokuva edessään samassa paikassa, jossa Sara Polvijärvi tippui koskeen. Mitä jos Valtter Forss ja Sara Polvijärvi oli Miran vanhemmat? Ehkä vähän kaukaa haettu teoria. Miran ja Violan näyttelijät olivat kyllä kauden loppuun asti kuvauksissa mutta syksy sitten eri.
Kalle ja Sampo on kuin teinejä rakastuneena.
Pasi Ruotsalainen tekee paluun kahden vuosikymmenen jälkeen - Petri Manninen: "Ilmestyy Beigen asiakkaaksi salanimellä!"
Viimeinkin tulee "soveltuu kaiken ikäisille" seksiä!
Aika jännä ettei traileria esitetty kertaakaan sarjan mainoskatkoilla.
Minustakin lapsille soveltuu aikuisten jutut.
Onko täällä muuten enää ketään muuta kuin minä ja uutistenlukija? Yritän sössöttää väliin muutakin. :D
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muuten enää ketään muuta kuin minä ja uutistenlukija? Yritän sössöttää väliin muutakin. :D
Täällä on skandaaliuutiset ja pätevä puheenjohtaja!
Eikun ai niin, minähän olen vain yksinäinen hullu ja kaikki on vain minun aikaansaamaa! XD
Vierailija kirjoitti:
Eikun ai niin, minähän olen vain yksinäinen hullu ja kaikki on vain minun aikaansaamaa! XD
Mä ainakin kysyin vain siksi, että itse olen laittanut pohdintoja. Ja väliin tulee pelkkiä keksittyjä uutisia. Kysyin että joko kaikki on lähtenyt kesälomille ja täällä on vain aidosti muutama ihminen päivystämässä.
Ite kiinnitin huomiota, että Valtterilla oli ranteessa painaumat. Joo varmaan siitä rannekorusta tai kellosta, mutta ihmettelin vaan kun otti jo aikaisemmin pois. Oliko puhdas sattuma että jäljet näkyi vai oliko merkistys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin kysyin vain siksi, että itse olen laittanut pohdintoja. Ja väliin tulee pelkkiä keksittyjä uutisia. Kysyin että joko kaikki on lähtenyt kesälomille ja täällä on vain aidosti muutama ihminen päivystämässä.
Ai, luulin että olit joku vitsailija.
Mä oon varma, että ensi viikolla JP päättää antaa Mikille jonkun opetuksen ja jostain syystä Pomo-Aki haluaa tulla mukaan katsomaan. Lopulta Aki pelastaa Mikin kun saavat tietää toisistaan. Tuota on sen verran kauan jankattu, että voisi tulla uusi luku jossa poliisi ja rosvo ja bestikset saavat salaisuudet selville. Luultavasti alkuvihan jälkeen Miki alkaa suojelemaan Akia ja samalla Miki menee taas myös lain toiselle puolelle.
Julia Raution esittämä Tamaran tytär nähdään myös Tamara Goes Striptease -sarjassa: "Aivan mahtavaa ollut päästä harjoittelemaan tankotanssia!"
Huomenna 9 päivää jäljellä taukoon. Onneksi se on lähellä. Tauon aikana ei tarvitse sietää ohjelmaa.
"Pietari vilauttaa enemmän kuin koskaan" - Miikka Wallin kertoo tunnelmista Tamara Goes Striptease -sarjassa
Rehellinen mielipiteeni on se, että Valtterin sijaan Noelin olisi pitänyt kuolla.
"Laulava tankotanssija" - Tällainen on Tamaran tytär Tamara Goes Striptease -sarjassa
Iida Vainio ja Iida Palosaari esittävät kaksos-Pupuja Tamara Goes Striptease -sarjassa: "Nämä eivät ole kilttejä Pupuja ollenkaan!"
Lassen lentäminen ei välttämättä ole päätösjaksosta. Voihan se tapahtua juuri ennen sitä. Kaikki luulee kuinka Lasselle käy ikävää, mutta onkin kunnossa. Mahdollisesti vihjaillaan että Lasselle voisi käydä jotain. Ryhmä menee asuntoon ja yllättävät Evan ja Kristianin panemasta. Jos hc mennään niin Lasse saa aivoverenvuodon.