Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59931)

Vierailija
22341/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyssä.

Vierailija
22342/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on jo 12.6.2023. Onkohan vihdoin huomenna joku pressi Rantabaarista tai MTV3:n syysohjelmiston julkaiseminen? Jotenkin vaikuttaa, että tuossa on oikeasti nyt jotain ongelmaa jonkun syksyllä esitettäväksi tarkoitetun ohjelman kanssa, eikä ohjelmistoa voida julkaista.

Viime vuonna Maikkarin syysohjelmisto julkaistiin muistaakseni 1.6. ja Rantabaarin uudesta kaudesta kerrottiin 16.6.. Kyllä varmasti ensi viikolla molemmista kerrotaan. Masked Singeristäkin julkaistaan syksyllä uusi kausi.

Olen itse miettinyt, että ehkä esim. Masked singerin kuvauksissa on ollut jotain ongelmia. Näin muuten unta, että Käärijä oli mukana Masked singerissä kirvana, mutta tuskin on ollut mukana kun toukokuussa on ilmeisesti tämä kuvattu ja silloin oli kuitenkin Euroviisukiireet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22343/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina on kandi mutta toimii tuolla sairaalassa itsenäisenä kuin mikäkin vakkari.

Miten tuo poliisissa nyt oikein menee? Aikoinaan Linda ja nyt Miki toimivat siis peitetehtävissä, saadakseen työnsä takaisin? Eli he eivät ole poliisin virassa, mutta toimivat silti peitetehtävässä? Tuo on todella, todella epärealistista.

Vierailija
22344/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä en jaksa lavasteista valittaa, mutta pakko kuitenkin kommentoida ensi viikon tiistain jaksoa. Kohtaus, jossa Kalle kävelee rappuun ja hetken päästä Sampo. Huomaa kuinka lattiasta näkee jatkopalan rajat. Ei mitään kunnon saumoja. Mahdollisesti jopa heilui siinä. Lisäksi jatkopalassa oleva seinäkoriste ei ole koko matkaa yhteneväinen vaan siinä on yhdessä kohtaa neliö. En osaa selittää tätä mutta huomaatte jos katsotte kohtausta. En tiedä miten tuo on tehty? Onko kuvio jotenkin tulostettu vai miten toi edes on mahdollista.

Kallen kihlasormus puuttui myös. Sormukset tuppaa unohtumaan aika usein hahmoilta.

Järjestäjän kuuluu huolehtia, ettei tule ns. Klaffivirheitä. Lassekin tepasteli ulkona pipo päässä, kun tuli kotiin ei pipoa ollut missään.

Kerran Evan näyttelijällä oli jäänyt oma sormus sormeen. Evallahan ei edes ole sormusta.

Vierailija
22345/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä sillisalaattia koko tää roska sarja.

Ei mitään järkeä , logiikkaa eikä juonien paljastukset selviä , edes 5 vuoden sisällä, kun Käsikirjoittajat ovat tumpeloita.

Puhumattakaan lavastajista ja ohjaajista.

Niin . Ja nuo "näyttelijät".... voi huokaus ja huokaus.

Ainut toive koko paskalle: roskalavalle.

Puhtaalta pöydältä uudet alkuperäissarjat tämän tilalle. En ymmärrä miksi tätä sarjaa pitäisi jatkaa ikuisuuksiin jos siihen ei panosteta enää. 25 vuotta riittää tälle väkisin jatketulle moskalle, voisi etsiä asiantuntijat ja hyvät käsikirjoittajat pörssiyhtiösarjaan nimeltä Mustavaara.

Vierailija
22346/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannussalko pystyssä.

Vierailija
22347/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia sarjassa ei ole enemmän sivuhenkilöitä? Joku muukin voisi siivota rappua, olla majatalon kokki tai käydä siivoamassa Akin asuntoa.

Niinpä! Sarjan sivuhenkilöt on aina vaan Moosen, Amandan ja Delismon asiakkaita. Varmasti riittäisi kiinnostuneita muihinkin rooleihin.

Ihan sellaisia voisi olla jolla on repliikkejä. Amadassakin oli joku työntekijä takkuavan kassajärjestelmän kanssa, kun Samuli sai työpaikan.

Vierailija
22348/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina on kandi mutta toimii tuolla sairaalassa itsenäisenä kuin mikäkin vakkari.

Miten tuo poliisissa nyt oikein menee? Aikoinaan Linda ja nyt Miki toimivat siis peitetehtävissä, saadakseen työnsä takaisin? Eli he eivät ole poliisin virassa, mutta toimivat silti peitetehtävässä? Tuo on todella, todella epärealistista.

Epärealistisin asia on istua aina kuulusteluhuoneessa jonne kaikki vaan lampsivat sisään ilman mitään poliisiaseman vastaanottoa.

Vierailija
22349/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piloil tää on koko sarja!

Vierailija
22350/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa kirjoitti:

Piloil tää on koko sarja!

Kerrankin minä olen sinun kanssasi täsmälleen samaa mieltä!

Vierailija
22351/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssiuutisia: Axelsson Companyn osakkaiden arvo lähti jyrkkään laskuun! Tämän jutun kirjoitti Stiina Holmberg.

Vierailija
22352/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tämän firman toimitusjohtaja!

Vierailija
22353/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tämän firman toimitusjohtaja!

Et ole kauaa! Tämä hallitus ei enää pidä sinua arvossa. Sinussa ei ole edes miestä näyttäytyä nimelläsi.

Vierailija
22354/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Laitela kirjoitti:

Juhannussalko pystyssä.

Sitä mä tarviinkin, Juhannusginiä.

Vierailija
22355/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäuusinnoissa tulee monta kertaa "Mä olen tän firman toimitusjohtaja."

Vierailija
22356/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle Laitela kirjoitti:

Juhannussalko pystyssä.

Sitä mä tarviinkin, Juhannusginiä.

Juhannusviiniä myös!

Vierailija
22357/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäuusinnoissa tulee monta kertaa "Mä olen tän firman toimitusjohtaja."

Silloin siinä yhtiössä oli edes jotain. Nykyään ihan tylsää tilalla.

Vierailija
22358/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tulee traileri?

Vierailija
22359/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee traileri?

Sillä roskasarjalla ei ole tarvetta huonolle trailerille. Mä järjestän sille lopetuksen!

Vierailija
22360/59931 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tulee traileri?

Varmaan ensi viikolla. Viimeksi tuli tiistaina ennen viimeisiä ennakoita.

Ketju on lukittu.