Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Ronja Alatalo on opiskellut balettia Kansallisoopperan balettikoulussa😱 ei uskoisi, kun katsoo vartaloa.
Toivottavasti kyseinen näyttelijä ei lue tätä ketjua, ettei tapahdu toista itsemurhaa lyhyen ajan sisällä.
Lenita Airiston esittämä Leena Huovanainen avaa kahvion Pihlajakadun lähettyville! - Katso tuoreet kuvat suosikkisarjan kulissien takaa!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää tuo vauvan isän selvittäminen. Käsittääkseni Sallan ja Karin avioero ei ole astunut voimaan? Silloin Kari on jo automaattisesti virallisesti aviomiehenä lapsen isä. Suomessa on kaksi vuotta aikaa kumota isyys. Muuten Karista tulee loppuiäksi lapsen isä vaikka voitaisi testeillä osoittaa muuksi. Toiseksi heidän ei edelleenkään tarvitse salaa testiä tehdä. Tänä päivänä isällä/isäehdokkaalla on oikeus vaatia isyystestiä.
Salkkareissa on aina menty oikean elämän lakien ja säädösten vastaisesti. Gunnar lahjoi aikoinaan Dahlian suostumaan avioeroon ja Sebastian kielsi kaikkia muita osallistumasta Eliaksen hautajaisiin, vaikka käsittääkseni Sebastianin isyyttä Eliakseen ei koskaan virallisesti vahvistettu/todistettu, joten eihän Sebastianilla ollut mitään laillista oikeutta estää muita osallistumasta. Suomessa saa avioeron ilman puolison suostumusta ja oikeasti Eliaksen adoptioäiti Merillä olisi ollut päätäntävalta Eliaksen hautajaisiin liittyen eikä Sebastianilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää tuo vauvan isän selvittäminen. Käsittääkseni Sallan ja Karin avioero ei ole astunut voimaan? Silloin Kari on jo automaattisesti virallisesti aviomiehenä lapsen isä. Suomessa on kaksi vuotta aikaa kumota isyys. Muuten Karista tulee loppuiäksi lapsen isä vaikka voitaisi testeillä osoittaa muuksi. Toiseksi heidän ei edelleenkään tarvitse salaa testiä tehdä. Tänä päivänä isällä/isäehdokkaalla on oikeus vaatia isyystestiä.
Salkkareissa on aina menty oikean elämän lakien ja säädösten vastaisesti. Gunnar lahjoi aikoinaan Dahlian suostumaan avioeroon ja Sebastian kielsi kaikkia muita osallistumasta Eliaksen hautajaisiin, vaikka käsittääkseni Sebastianin isyyttä Eliakseen ei koskaan virallisesti vahvistettu/todistettu, joten eihän Sebastianilla ollut mitään laillista oikeutta estää muita osallistumasta. Suomessa saa avioeron ilman puolison suostumusta ja oikeasti Eliaksen adoptioäiti Merillä olisi ollut päätäntävalta Eliaksen hautajaisiin liittyen eikä Sebastianilla.
Ei kai kukaan koskaan ole väittänytkään, ettei voisi erota yksipuolisesti? Jos viittaa Violaan ja Miraan niin käsittääkseni Viola tarjosi vain mahdollisuutta erota yhteisymmärryksessä vaikka ei sillä väliä olekaan.
Kauanko Aaro aikoo asua Laiteloilla? Eikö sen pitänyt majoittua sinne vain vieroituksen ajaksi ja nyt on vakuutellut olevansa jo jonkin aikaa kuivilla. Eli miksei muuta takaisin omaan vuokra-asuntoonsa, jossa asuu Linda ja Viola (+Ilo)? Laiteloilla asuu kuitenkin enemmän jengiä; Ismo, Kalle, Hani ja kohta luultavasti Sampokin.
Olen vieläkin loukkaantunut sen erään takia, joka haukkui minua mt-potilaaksi. Sen takia ei ole skandaaliuutisia näkynyt. Kiva että jotkut vielä jaksaa kommentoida vaikka haukkuja ja "vain yksi häiriköi" oletuksia tulee.
Dahlia Mustavaaran sisko saapuu suosikkisarjaan! - Seela Sella hämmästelee: "onko tämä joku vitsi?"
Oliko Noelilla puku päällä kun pani Raisaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen vieläkin loukkaantunut sen erään takia, joka haukkui minua mt-potilaaksi. Sen takia ei ole skandaaliuutisia näkynyt. Kiva että jotkut vielä jaksaa kommentoida vaikka haukkuja ja "vain yksi häiriköi" oletuksia tulee.
Jos henkilö postailee päivittäin tuntikausia häirikköviestejä, ei silloin taida olla ihan kaikki kohdallaan.
Torstain jaksossa Kallella on kauppakeskuksessa päällä vanha liila paita, mutta kirkkoon päästäessä pinkki. Tuo kuitenkin ole tarkoitus olla samaa hetkeä, koska Kalle ja Sampo menivät selvästi suoraan kirkkoon. :D
Täällä on varmasti niitä, jotka tykkäävät kun saavat kommenteihinsa vihaviestejä vastaukseksi. Minusta se on hirveän puuduttaava. On se kumma kun ei saa silloin tällöin yhtä vitsiä laittaa, kun aletaan sitten vierittämään toisten spämmiä toisen syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilö postailee päivittäin tuntikausia häirikköviestejä, ei silloin taida olla ihan kaikki kohdallaan.
Minä laitan skandaaliuutisia. Kuinka monta olet niitä tänään nähnyt?
Kaiholla muistelen, kun ketjusta katosi monta kymmentä sivua kerralla. Silloin oli asiat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, taas puututtiin toisen kommentiin! Oikein kerjätään sitä että aletaan ottaa Jasminin kohtalo puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla jo. Laita vaikka joku skandaaliuutinen, kyllä se siitä
Tuija Piepponen ei suostu paljastamaan Mirkun pasteijareseptiä - "Se saatetaan nähdä sitten kun kahvion tarina rakentuu sarjan juhlapäiviin mennessä!"
Ei taida olla kaikki kotona ihmisillä, jotka spekuloi päivät pitkät jostain Salkkareista. Menkää vaikka ulos kun pidätte haloota jostain järjettömistö juonikuvioista. Parempiakin sarjoja on olemassa.
Kaksinaismoralistit vaativaat trolleilta hyviä tapoja, vaikka itse laittavat bensaa liekkeihin haukkumalla näitä. Kunnioitus ei toimi molempiin suuntiin siis.
Kaiholla muistelen Kertun ja Samin vihaajaa. Silloin oli ajat paremmin.
"Sellainen kipakka täti siellä nähdään!" - Näin Vappu Pimiä kommentoi salaperäistä Salkkarihahmoaan!