Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Mä haluan Hanin möllyköitä. Nyt heti.
Henrik ja Daniela katsoo polaroidia. Kenties Ainosta?
Inhoan kesää ja jo nyt on liian kuuma ja liian aurinkoista. Jaksoissa on sentään talvi ja näissä uusinnoissa vieläkin talvisempaa.
Eli jaksokuvien perusteella päätösjaksoon mennessä Ismo ja Aaro saa tietää Samposta totuuden. Malttaako Ismo pitää suunsa kiinni vai kertooko juuri ennen tahdon kohtaa? Kristian ja Nella ilmeisesti löytää kodin. Taitaa Nella, Joanna, Lasse ja Miki yllättää Evan ja Kristianin sieltä sängyssä. Onko kolmas juoni isyystestin tulos. Mutta jääkö Miran äiti edelleen auki vai ollaanko se sentään piilotettu.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kesää ja jo nyt on liian kuuma ja liian aurinkoista. Jaksoissa on sentään talvi ja näissä uusinnoissa vieläkin talvisempaa.
Niin minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Eli jaksokuvien perusteella päätösjaksoon mennessä Ismo ja Aaro saa tietää Samposta totuuden. Malttaako Ismo pitää suunsa kiinni vai kertooko juuri ennen tahdon kohtaa? Kristian ja Nella ilmeisesti löytää kodin. Taitaa Nella, Joanna, Lasse ja Miki yllättää Evan ja Kristianin sieltä sängyssä. Onko kolmas juoni isyystestin tulos. Mutta jääkö Miran äiti edelleen auki vai ollaanko se sentään piilotettu.
Voi olla että häät jää kesken. Ismo on sanomassa mutta syksyllä paljastuu, ettei sanokaan. Kalle ratkeaa aikanaan, kun kaikki on tiennyt asiasta. Aivan varmasti jää Krisu ja Eva kiinni. Se jo tekee hyvän ettei tarvi samaa jankkausta syksyllä. Isyystesti varmaan sanoo, ettei kumpikaan ole isä.
Kalle ja Sampo näköjään perinteisenä homoparina pukeutuu samaan asuun 😅
Päätösjakson jaksokuvissa Aarolla on sellainen "älä pilaa Kallen onnea nyt"-ilme. Veikkaan että tuo Sampon huijauksien paljastuminen, jos pitää paikkansa jää vasta syksylle, mutta päätösjaksossa siitä voi olla jo jotain osviittaa. Olihan Sampon näyttelijällä sormus vielä ilmeisesti syksyn jaksoissa, niin veikkaan että eivät Kallen kanssa eroa heti.
Pilalla. Ihan pilalla. Sarja ansaitsee nolla tähteä viidestä mutta pakko antaa yksi.
Vierailija kirjoitti:
Syövätkö häävieraat Ullan tekemää hernekeittoa?
Kallen ja Sampon hääyöstä ei tule mitään 🤭
Vierailija kirjoitti:
Pilalla. Ihan pilalla. Sarja ansaitsee nolla tähteä viidestä mutta pakko antaa yksi.
Kaikki meni pilalle kun helikopteri putosi.
Voisi poistaa Satun, Tuulan, Kalervon ja Aaron ja Liisan henkiinheräämiset. Pahimmat virheet sarjassa.
Huh huh miten jännä päätösjakso tulossa!
On yksi huijaus, tän Monacon.
Parhaat huijattaret yhdessä on.
Isabella ja Liisa me voittamattomia ollaan.
Kun seuraamme liittyi vielä Seireenikin
Ja Minnakin!
Vapauteen, vapauteen
Ilman pohjolan loskaa
Kostoja, kostoja
Ei tarvitse miettiä
Minnakin, Minnakin
Voi elää rauhassa, tänne ei Suomen poliisit löydä
Kun paratiisi on!
Jää vaan ihmetyttämään että, miks Sampo haluais tietentahtoen vaarantaa omat häänsä ja suhteensa Kalleen, ihmiseen jota rakastaa. Puhuuko ohi suunsa ihan vahingossa vai jonkun painostamana.
Sarjasta lähden
Mulla loppusoppari on
Katson taaksepäin ja lavasteet sinne jää
Salkkarit jyskyttää, enkä vaihtoehtoa nyt mä nää
Mulla viimein loppusoppari on
Sarjan jätin mä, kun kuulin toisen lähtevän
Muualta nyt etsin uuden työn, paremman
Mulla viimein loppusoppari on
Mun pakko vaihtaa on sarjaa
Entisestä pois se vie
On aivan sama missä näyttelen
Kun vain parempi on laadun tie
Kauas pois mua loppusoppari vie
Vierailija kirjoitti:
Huh huh miten jännä päätösjakso tulossa!
Niinpä! Kaikki käänteet tiedetään etukäteen! Ihan vatsasta vääntää!
Seppo Taalasmaa kirjoitti:
Lihapullia ja muusia
Voi Seppo hyvä, päästäisit jo irti Ullan ruokakulttuurista
Ei taida olla. Jutta aloittaa lapsellisen paiskomisen ja Mansikka joutuu suojautumaan.