Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa on kyllä kuultu ihan oikeetakin musiikkia viime vuosina. Esimerkiksi Jiri sitä Eva-biisiä karaokena. Taisi olla tänään kesäuusinnoissa. Oliko näissä jo kun Kalle veetuilu ja lauloi sitä Jirille? :D
Salkkarimusiikki on silti paljon paremmin sarjaan sopivaa kuin jos käytetään valmiiksi tehtyä musiikkia.
Joo en mä sillä. Ajattelin vaan sanoa että kaikki ei ole pelkkää katalogia.
Katalogi ei oo sitä Salkkarimusiikkia, vaan Vesa Mäkinen sen teki. Orkesterisovitukset niistä pitäis tehä :D
Ei olekaan. Mä alunperin yritin viitata siihen kun joku kommentoi, että Miki voisi vetää karaokea Moosessa. Viime vuosina ei ole ollut niin tarkkaa että ihan oikeita kappaleita kuultu. Tiedän kyllä että katalogimusiikki on eri asia kuin Vesa Mäkisen tai jonkun muun erillisen säveltäjän teokset.
Vierailija kirjoitti:
Lihapulla vs. mansikka, kumpi voittaa?
Persikka voittaa 🍑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa on kyllä kuultu ihan oikeetakin musiikkia viime vuosina. Esimerkiksi Jiri sitä Eva-biisiä karaokena. Taisi olla tänään kesäuusinnoissa. Oliko näissä jo kun Kalle veetuilu ja lauloi sitä Jirille? :D
Salkkarimusiikki on silti paljon paremmin sarjaan sopivaa kuin jos käytetään valmiiksi tehtyä musiikkia.
Joo en mä sillä. Ajattelin vaan sanoa että kaikki ei ole pelkkää katalogia.
Katalogi ei oo sitä Salkkarimusiikkia, vaan Vesa Mäkinen sen teki. Orkesterisovitukset niistä pitäis tehä :D
Ei olekaan. Mä alunperin yritin viitata siihen kun joku kommentoi, että Miki voisi vetää karaokea Moosessa. Viime vuosina ei ole ollut niin tarkkaa että ihan oikeita kappaleita kuultu. Tiedän kyllä että katalogimusiikki on eri asia kuin Vesa Mäkisen tai jonkun muun erillisen säveltäjän teokset.
En jaksa uskoa että tuotanto viitsisi nähdä vaivaa oikeuksien eteen kun Epidemicin kirjastosta saa jollain max parilla kympillä kuussa musiikin :D
Katalogimusiikkia editoi jaksoihin Karl "Kalle" Sinkkonen. Voisi alkaa säveltämään musiikkia sarjaan, kun aikoinaan on tehnyt Sykettä ja Uutta Päivää. Mua häiritsee kun nykyisessä Sykkeessä soi samat musiikit aina :D
Joko Mansikka on tehnyt ne Jutan adoptiopaperit?
Palaakohan Aaro myöhemmin yhteen Jutan kanssa? Somessa tuntunut näkyvän paljon kohtauksia, jossa Violan lisäksi on Jutta ja Aaro yhdessä. Olisi hauskaa jos Panulla tulisi sutinaa Dahlian kanssa. Panusta voisi tulla samalla Dahlian oma yksityislentäjä :D Tiedän ettei koneita noin vain lennetä, mutta tämä on Salkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Katalogimusiikkia editoi jaksoihin Karl "Kalle" Sinkkonen. Voisi alkaa säveltämään musiikkia sarjaan, kun aikoinaan on tehnyt Sykettä ja Uutta Päivää. Mua häiritsee kun nykyisessä Sykkeessä soi samat musiikit aina :D
Vois tehdä, kun on tehnyt sen nykyisen tunnarinkin sovituksen. Sellaset hienot maisemakuvat kohtausten väliin ja Vesan tyyliä mukaillen tehdyn musiikkipätkät. Mutta kun melkein ilmaiseksi saa valmiit musiikit :D
Vierailija kirjoitti:
Joko Mansikka on tehnyt ne Jutan adoptiopaperit?
Adoptiopaperit pakeni kauhuissaan.
Valtter on voinut nukuttaa Sallan.
Vierailija kirjoitti:
Palaakohan Aaro myöhemmin yhteen Jutan kanssa? Somessa tuntunut näkyvän paljon kohtauksia, jossa Violan lisäksi on Jutta ja Aaro yhdessä. Olisi hauskaa jos Panulla tulisi sutinaa Dahlian kanssa. Panusta voisi tulla samalla Dahlian oma yksityislentäjä :D Tiedän ettei koneita noin vain lennetä, mutta tämä on Salkkarit.
Kyllä nyt Mustavaara-yksityiskoneellakin Roomaan ja Pariisiin lennettiin. Dahlialle ei mikään tavan kansalaisten Finnair kelpaa 🤣
Kerrotaankohan huomenna Rantabaarin näyttelijöistä? Ainakin Maikkarin syysohjelmisto julkaistaan arvatenkin tällä viikolla. Tänään muuten alkaa Subilla Rantabaarin 5. kausi sekä Salkkareiden kesäuusinnat. Nämäkin jaksot ovat jo niin tuoreessa muistissa, etten oikein tiedä jaksanko tänä kesänä erityisemmin katsoa uusintoja. Ensi vuoden kesäuusinnoissa nähdään ainakin vihdoin kuuluisa helikopteriturma. Ehtiikö muuten Elinan paluu tämän kesän uusintoihin? Ilmeisesti ainakin Sampon paluu nähdään vielä loppukesästä.
Sarja ansaitsee palkinnot parhaasta puvustuksesta ja lavastuksesta. Evalle paras naispääosa.
Työntäkää se rantabaarinne sanonko minne!
Kohta selviää, tuleeko päätösjakson mainos tänään mainostauolla.
Vierailija kirjoitti:
Sarja ansaitsee palkinnot parhaasta puvustuksesta ja lavastuksesta. Evalle paras naispääosa.
Dahlialle paras naispääosa ja Venlaan pitää luoda uudet kategoriat huonoin lavastus ja huonoin sarja.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaankohan huomenna Rantabaarin näyttelijöistä? Ainakin Maikkarin syysohjelmisto julkaistaan arvatenkin tällä viikolla. Tänään muuten alkaa Subilla Rantabaarin 5. kausi sekä Salkkareiden kesäuusinnat. Nämäkin jaksot ovat jo niin tuoreessa muistissa, etten oikein tiedä jaksanko tänä kesänä erityisemmin katsoa uusintoja. Ensi vuoden kesäuusinnoissa nähdään ainakin vihdoin kuuluisa helikopteriturma. Ehtiikö muuten Elinan paluu tämän kesän uusintoihin? Ilmeisesti ainakin Sampon paluu nähdään vielä loppukesästä.
Ilmeisesti huomenna alkaa kuvaukset joten yleensä silloin on ollut mediassa, mutta saapa nähdä.
Miksi tosta traileristakin nyt auotaan päätä? :D Ihan normaalia että ihmiset haluavat nähdä loppumainoksen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tosta traileristakin nyt auotaan päätä? :D Ihan normaalia että ihmiset haluavat nähdä loppumainoksen.
Tarviiko v***u hokee samaa sivutolkulla? Kaikki ymmärs jo.
Älkää kommentoiko niin nopeesti! Mä oon kaks sivuu jäljessä. Ihan kiva kiireellä lukee että ehtii mukaan.
Rantabaarin edelleen pakko sanoa, että ei voi verrata Salkkareihin. Olen kyllästynyt jatkuvaan jankkaamiseen. Mielipide saa olla, mutta kaksi eri sarjaa. Samat tekijät joo, mutta Maikkari on maksanut heille eri budjetit. Kukaan ei tiedä kummalla on suuremmat summat jaksoa kohtaan. Sitten on erikseen käsikirjoitus joka on pakko tehdä yhtä kautta varten. Salkkareita ei voi tehdä niin, koska pakko tehdä juonta koko ajan eteenpäin. Sama asia olisi vaikka jaksoja olisi 150 vuodessa. Joten pliis älkää liikaa vertailko.