Sormettaminen
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt, miksi miehillä on joku tarve tunkea sormia sisään ja liikutella niitä eestaas kuin panisi. Siinä ei kertakaikkiaan ole mitään kiihottavaa tai hauskaa. Ehkä samalla hinkataan toisella kädellä kuivaa klitorista ja odotellaan jotain ihmettä?
Sensijaan varovainen, hellä lähestyminen liukuvoiteen kera, klitorista nätisti koskien, kiusoitellen ja pikkuhiljaa painetta lisäten... Se jo tuntuu hyvältä.
Naulan kantaan!! Meillä onneksi myös juuri noin. Ja mies hyvin taitava hommassaan.
Meillä ei. Jos ette kerran pidä sormettamisesta pillussa, niin miksi itkette täällä ja väitätte klltan sormetusta ainoaksi oikeaksi. Monet naiset tykkää enemmän klitan nuolemisesta kuin sormettamisesta ja samaan aikaan ne ei onnistu mitenkään. Mutta pillua sormettamalla oikein saadaan lisäarvoa ja helpotetaan orgasmien saantia.
Enemmänkin uskon monen naisen lähinnä sietävän sitä sopivalla hetkellä. Sitäpaitsi tässä aloituksessa ei puhuttu nuolemisesta vaan sormettamisesta. Toki moni nainen tykkää klitoriksen stimuloimisesta nuolemalla. Kysypä vaikka kymmeneltä anonyymilta naiselta, kumpi on parempi: osaavat sormet klitoriksella liukuvoiteen kanssa vai sormet vaginassa? Paras g-pisteelle ja klitoriksen syvemmällä oleville osille on oikeanlainen dildo, mieluiten ylöspäin kaartuva ja kohtuullisen paksu.
Todella monet miehet tekevät varsinkin ensimmäisinä seksikertoina tuota, että hankaavat klitorista ja tunkevat sormiaan eestaas. Se on lähinnä ärsyttävää ja joskus kivuliastakin.
Olen sitten varmaan poikkeus, kun todellakin haluan sormet sinne vaginaan ja siellä niiden liikuttelua edes takaisin. Jos minua hiplataan liukuvoiteella klitoriksen päältä, niin alan miettiä kauppalistaa. Minulla on eniten tuntoa g pisteessä ja sen koskettelu tuo eniten nautintoa. Siksi joudun toistuvasti opastamaan miehiä, että laita pliis jo ne sormet sisään. En myöskään tahdo saada orgasmia ilman, että sormet olisivat sisällä. Pelkkä klitorisorgasmi on mulla puolinainen ja tuntuu joskus jopa pahalta. Mutta jos sisällä on jotain, saan lujia, voimakkaita emätinorgasmeja.
Miehet tosiaan ovat selvästi tottuneet erilaisiin otteisiin naisten kanssa, mutta täytyy sanoa että ovat kyllä aika innoissaan naisesta joka ei halua hiplailua, vaan kunnon panemista sormilla tai kalulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kai kukaan ole mitään "ainoaksi oikeaksi" väittänyt. Kukin puhuu omasta kokemuksestaan ja halustaan.
Paitsi yksi, joka puhuu vaimonsa puolesta ja vain omasta näkökulmastaan, toisenkäden tietona siis.
Miksei kritisoida samoin sitten miehen handjobia, sehän vastaa ihan samoin naisen sormeilua? Ihan älytöntä.
🤦🏼🤦🏼🤦🏼 Puhuisitpa itsekin vain omasta kokemuksestasi ja halustasi etkä aina olisi tietävinäsi meidän muiden naisten mieltymykset ja miestemme tekemiset paremmin kuin me itse.
No niinpä. Handjobissa runkataan sormilla lähinnä kalun vartta ( vaastaa pillun hyväilyä päältä ja sisältä) ja mielellään alas asti. Terskalle annetaan suuta, koska on paljon nautittavampaa kuin sormien hyväily.