Sormettaminen
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt, miksi miehillÀ on joku tarve tunkea sormia sisÀÀn ja liikutella niitÀ eestaas kuin panisi. SiinÀ ei kertakaikkiaan ole mitÀÀn kiihottavaa tai hauskaa. EhkÀ samalla hinkataan toisella kÀdellÀ kuivaa klitorista ja odotellaan jotain ihmettÀ?
Sensijaan varovainen, hellÀ lÀhestyminen liukuvoiteen kera, klitorista nÀtisti koskien, kiusoitellen ja pikkuhiljaa painetta lisÀten... Se jo tuntuu hyvÀltÀ.
Naulan kantaan!! MeillÀ onneksi myös juuri noin. Ja mies hyvin taitava hommassaan.
MeillÀ ei. Jos ette kerran pidÀ sormettamisesta pillussa, niin miksi itkette tÀÀllÀ ja vÀitÀtte klltan sormetusta ainoaksi oikeaksi. Monet naiset tykkÀÀ enemmÀn klitan nuolemisesta kuin sormettamisesta ja samaan aikaan ne ei onnistu mitenkÀÀn. Mutta pillua sormettamalla oikein saadaan lisÀarvoa ja helpotetaan orgasmien saantia.
EnemmÀnkin uskon monen naisen lÀhinnÀ sietÀvÀn sitÀ sopivalla hetkellÀ. SitÀpaitsi tÀssÀ aloituksessa ei puhuttu nuolemisesta vaan sormettamisesta. Toki moni nainen tykkÀÀ klitoriksen stimuloimisesta nuolemalla. KysypÀ vaikka kymmeneltÀ anonyymilta naiselta, kumpi on parempi: osaavat sormet klitoriksella liukuvoiteen kanssa vai sormet vaginassa? Paras g-pisteelle ja klitoriksen syvemmÀllÀ oleville osille on oikeanlainen dildo, mieluiten ylöspÀin kaartuva ja kohtuullisen paksu.
Todella monet miehet tekevÀt varsinkin ensimmÀisinÀ seksikertoina tuota, ettÀ hankaavat klitorista ja tunkevat sormiaan eestaas. Se on lÀhinnÀ ÀrsyttÀvÀÀ ja joskus kivuliastakin.
Olen sitten varmaan poikkeus, kun todellakin haluan sormet sinne vaginaan ja siellÀ niiden liikuttelua edes takaisin. Jos minua hiplataan liukuvoiteella klitoriksen pÀÀltÀ, niin alan miettiÀ kauppalistaa. Minulla on eniten tuntoa g pisteessÀ ja sen koskettelu tuo eniten nautintoa. Siksi joudun toistuvasti opastamaan miehiÀ, ettÀ laita pliis jo ne sormet sisÀÀn. En myöskÀÀn tahdo saada orgasmia ilman, ettÀ sormet olisivat sisÀllÀ. PelkkÀ klitorisorgasmi on mulla puolinainen ja tuntuu joskus jopa pahalta. Mutta jos sisÀllÀ on jotain, saan lujia, voimakkaita emÀtinorgasmeja.
Miehet tosiaan ovat selvÀsti tottuneet erilaisiin otteisiin naisten kanssa, mutta tÀytyy sanoa ettÀ ovat kyllÀ aika innoissaan naisesta joka ei halua hiplailua, vaan kunnon panemista sormilla tai kalulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀÀllÀ kai kukaan ole mitÀÀn "ainoaksi oikeaksi" vÀittÀnyt. Kukin puhuu omasta kokemuksestaan ja halustaan.
Paitsi yksi, joka puhuu vaimonsa puolesta ja vain omasta nÀkökulmastaan, toisenkÀden tietona siis.
Miksei kritisoida samoin sitten miehen handjobia, sehÀn vastaa ihan samoin naisen sormeilua? Ihan ÀlytöntÀ.
đ€ŠđŒđ€ŠđŒđ€ŠđŒ Puhuisitpa itsekin vain omasta kokemuksestasi ja halustasi etkĂ€ aina olisi tietĂ€vinĂ€si meidĂ€n muiden naisten mieltymykset ja miestemme tekemiset paremmin kuin me itse.
No niinpÀ. Handjobissa runkataan sormilla lÀhinnÀ kalun vartta ( vaastaa pillun hyvÀilyÀ pÀÀltÀ ja sisÀltÀ) ja mielellÀÀn alas asti. Terskalle annetaan suuta, koska on paljon nautittavampaa kuin sormien hyvÀily.