Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pudotan 6kg kolmessa viikossa???

Vierailija
24.08.2008 |

Nyt vinkkejä kiitos! juhlat edessä ja 6kg pudotettava ja mieluummin pysyvästi. Hedelmiä syön paljon, mutta miten ilta napostelu kuriin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää liikuntaa, että on helpompi jäädä miinuskaloreille.

Säännölliset ruokailut.

Silti 2kg/vko on paljon, jos et ole TOSI iso...

Vierailija
2/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulleet lähinnä kesän grillauksista ja siideristä, siis turvotusta suoraan sanottuna. Voiko hedelmiä siis syödä esim lounaan sijasta? tehdä esim smoothien? pyöräilyä ja ratsastusta harrastan noin 3 krt viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu kyllä oikeastaan kuin hengenvaarallisesti laihduttaen. Liikuntaa aivan tolkuttomasti ja ei ruokaa ollenkaan! Pitäisi päivässä päästä -2000 kaloriin.

Vierailija
4/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä jotain 1200 kcal:in dieettiä.

Vierailija
5/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (olen normaalipainoinen) pudotin sillä kilon viikossa (3kg, 3 vkoa) ja pysyi poissa. En tiedä sun lähtöpainoa, jos sulla on enemmän massaa, niin ehkä suurempi pudotus mahdollinen. Ja parasta tossa, että se muutos oli pysyvä. Saman verran olen saanut pois kaalisoppadieetillä, joka kuitenkin oli vain hetken ilo, siis se tulos.

Vierailija
6/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin ennen kesää. Pituutta on 162 cm.

Vierailija
7/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee ainakin turvotukset pois. Vähän epäsosiaalinen tapa tosin...

Vierailija
8/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä liiku, liikunta lisää ruokahalua.

Vierailija
9/22 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli dieetin hyvät puolet on selvät: se toimii ja ei tarvitse olla nälkäinen (keittoa saa syödä yllin kyllin). Itse pudotin 2-3 kg viikossa (enkä kyllä olisi kovin kauan pitenpään keittoa kestänytkään...). Eikös tätä käytetä joissain sairaaloissakin kun reippaasti ylipainoisia sydänvaivaisia pitää leikata?

Vierailija
10/22 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova tavoite noin pienellä lähtöpainolla. Ja miten olet onnistunut saamaan kuusi kiloa kesän aikana?? Nyt suolat ja hiilihapotetut juomat pois ruokavaliosta ja paljon ananasta ym. nesteenpoistajia. Nämä tepsii ainakin mulla turvotukseen. Jota tosin yleensä tulee korkeintaan kilo, pari.

Vierailija
11/22 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin itse hiilihydraatitonta vastaavassa tilanteessa ja todellakin toimi

pidemmän päälle jos meinaat noudattaa, kannattaa perehtyä aiheeseen kunnolla (mulla tämä vielä työn alla..)

Vierailija
12/22 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kun joku sanoin 2kg/viikko on ihan realistinen. Ekalla viikolla lähtee enemmänkin, sen jälkeen vähemmän, mutta liikkumalla saat paljon lisää aikaan.

Vierailija
13/22 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turvotus näin kauan kestä, läskiä ne on.

tulleet lähinnä kesän grillauksista ja siideristä, siis turvotusta suoraan sanottuna. Voiko hedelmiä siis syödä esim lounaan sijasta? tehdä esim smoothien? pyöräilyä ja ratsastusta harrastan noin 3 krt viikossa.

Vierailija
14/22 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noudata tuota kahden viikon kieltäytymistä niin onnistut. Nesteet lähtee jo viikossa. Alkoholiin et saa koskea.

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet

Vierailija
15/22 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti 3:ssa viikossa 5 kg.

Nyt mennyt 1,5 kk ja saldo 7 kg.

Vierailija
16/22 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori pakko oli huutaa! Mutta älkää ihmeessä karpatko, jos ette aio sitä jatkaa loppuelämäänne! Nimittäin sitten kun palaatte ns. normaaliin ruokavalioon, niin ne kilot tulee vauhdilla takaisin! Karppaus on ihan hyvä vaihtoehto silloin, JOS aiotte sitten karpata loppuelämänne. Mutta jos ette halua luopua hiilareista, niin karppaus ei todellakaan ole mikään pysyvä laihdutusmuoto!!

Vierailija
17/22 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset 2 viikkoa on tiukempaa, mutta sen jälkeen otetaan niitä pikkuhiljaa takaisin ruokavalioon mukaan.

Tietenkin peruna, pasta, riisi ja vaaleat leivät eivät ole suositeltavia, mutta saahan niitä toki joskus syödä.

Ei se karppaus ole totaalikieltäytymistä.

Vierailija
18/22 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palattuasi normaaleihin ruokailutottumuksiin kilot tulevat takaisin ja ehkä myös tuplana joten ei liene paras konsti

-kokemusta on-

Vierailija
19/22 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palaa "kuurin" päätyttyä entisiin elämäntapoihinsa.

Vierailija
20/22 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tässä ketjussa kuvittelekaan, että jollain parin viikon kuurillla (oli karppausta tai muuta) voisi lopullisesti hoikistua, jos taas palaa vanhaan ruokavalioon?