En saa 200000 euroa lainaa
2150 euroa on muka liian pienet tulot. 100000 euroa vain antaisivat mutta eihän sillä mitään asuntoa saa. Pakko asua vuokralla vaikka vuokra rahalla olisi voinut lyhentää asuntovelkaa. Pankit on ihan kuppaisia nykyään.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Muuta pienempään kylään..Helsingissä on kohta yhtiövastikkeet samaa luokkaa kun vuokrat...
Mitä järkeä kun ei pienissä kylissä ole töitä.
Vierailija kirjoitti:
Muuta vaikka pohjanmaalle tai Lappiin saat vähintään saman palkan ja puolet halvemman asunnon..
Juu, muuta tänne vaan.
Löytyy ainakin perunan lajittelua ja nostoa yhteensä n. 5kk/vuosi.
Bruttokuukausisnsio noissa hommissa n 1500€
No onhan nuo liian pienet tulot noin isoon lainaan.
Kolmiot alueella jossa lapseni käy koulua, maksavat puoli miljoonaa. Heka on hyvä paikka köyhän elää. Nettotulot yhteensä vain n. 4000€ kuuussa.
Mä en saanut 30000 lainaa vaikka on säännölliset Kelan tulot. Olisin ostanut omaksi kämpän jossa asun vuokralla kun vuokranantaja myi asuntoni pois. Nyt täytyy muuttaa sen takia. Ihan hyvä rivitalokämppä täällä Joensuun lähellä.
Kerran kysyin lainaa pankista ja en saanut. Sitten kun sain perinnön niin pankista soitettiin ja tyrkytettiin lainaa. Ovat todella röyhkeää rosvosakkia siellä pankissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota vuosi ja säästä
Vuodessa parin tonnin palkasta säästää kevyesti 100 000.
Mainio neuvo.
paitsi tällä hetkellä, kun tuo summa kuluu vihreänsiirtymän nostamiin hintoihin
Kenelläkään ei ole velvollisuutta lainata sinulle rahaa.
Hallituksen pitäisi pitäisi perustaa lainarahasto heille ketkä ei saa muuten asuntolainaa. Summa säästyisi asumistukimenoissa ja pitäisi kuihtuneen asuntokaupan hengissä.
"pankit on ihan kuppasia nykyään" no ei ole. Sittenhän ne pankit olisivat kuppasia jos lainailisivat näille.
Oletko harkinnut luottokorttia vaihtoehdoksi? esim. https://luottokortti.io/ kautta qred luottokortissa mahdollista nostaa luottorajaa 200 000€ asti, ei tule myöskään maksettua turhaan korkoa siitä osasta lainaa mikä ei ole käytössä. Luottokorteissa on myös monnia muita etuja, esim. pääse kentokenttien loungeihin ilmaseksi ja bonuspisteillä voi lunastaa lahjakortteja. 2150€ tuloilla pitäisi olla kyllä mahdollisuus saada 20 000€ luottoraja korttiin, hakuprosessi on hieman erilainen mitä esim. remonttilainaa hakiessa pankista. Kun sinulla on tietyn ajan päässä moitteeton maksuhistoria niin luottokorttiyhtiöt ovat usein valmiita nostamaan luottolimittiäsi
Jaa, mutta minä en saanut 900 euron osamaksua.
Velkaa on muutama kymppitonni, tulot kohtuulliset ja ei maksuhäiriömerkintöjä tai viiveitä.
Aloin tutkia asiaa, niin tuossa prkeleen positiivisessa luottorekisterissä väitetään että minulla on limiittitili, jonka vuotuinen korko on 2103% prosenttia ja risat.
No ei ole, mutta nyt olen luottokelvoton.
Saapa nähdä miten noitakin tietoja voi korjata...