Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AArrgghh! Mitä sanoa miesystävälle joka haluaa vain seksiä

Vierailija
01.01.2023 |

Tänään kerroin että lapset on isällään kaksi pv. Ikävä kyllä, mulla alkoi tänään kuukautiset. Mies ystävä olisi tullut huomenna ja ylihuomenna käymään töiden jälkeen mutta kun.. Hänellä ei tarvitse käydäkkään. Menee hermot

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies ei kuukautisista kitise vaan harrastaa normiseksiä, jossa nainenkin saa tyydytyksen eikä odota mitään yksipuolista tyydytyspalvelua naiselta.

Just näin. Pyyhe suojaksi ja rakastelua vaan. Meillä onnistuu ainakin ja molemmat tyytyväisiä.

Hyi hitto, mua ällötäis jossain verilätäkössä hommailla, kuvottavia hyytymiä lillumassa pitkin reisiä.

Veren haju makkarissa ja vatsa krampissa, yök.

Vinkkivitonen: tamppooni otetaan pois vasta sitten, kun sinne sisään halutaan laittaa jotakin muuta.

Ja jos kovin runsasta vuotoa on, niin kohdunsuulle asetettava sieni on kätevä lisä.

Eikä se verierite ja haju ole muita eritteitä kummempaa. Sperma se vasta sotkeekin ja tuoksuu.. muista eritteistä puhumattakaan.

Vierailija
62/69 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten lennossa holen vaihto hajukkaampaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi YÖK mitä kommentoijia tämä ketju täynnä. Onneksi en ole kiinnostunut miehistä. Oksettavaa porukkaa.

Vierailija
64/69 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusuhteessa nähdään ja vietetään aikaa muutenkin kuin seksin merkeissä. Et ole tuon miehen kumppani, vaan hoito.

Vierailija
65/69 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiset ei ole este seksille. Sinne reikään voi ihan hyvin mennä vaikka verta tuleekin.

Joillakin on hyvin runsaat ja/tai kivuliaat kuukautiset, ja mahdollisesti muuta oireilua mukana.

Vierailija
66/69 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siloin kun aloitettiin seurustelemaan nykyisen avovaimoni kanssa niin kyllä minä sain peppua ja suuhoitoa kun avovaimolla oli kuukautiset. Nyt hänellä on hormoonikierukka joten kuukautisia ei tule.

Kyllä nainen keinot keksii pitää mies tyytyväisenä jos vaan halua on.

Siinäpä ihana rakastaja (huom. ironiaa!) Viis naisen nautinnosta, kunhan MINÄ saan mitä MINÄ haluan.

Mitä tuollaisella miehellä tekee? Ei mitään.

Vierailija
67/69 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään, säikähtää vielä... Jos ajatuksesi ovat tuollaiset, pitää sun nyt oikeasti miettiä omaa ja lasten tulevaisuutta. Haluatko että tuo ukko on kuvioissa? Jos haluat, mieti minkä pitää muuttua. siis ei mitään 5 minuutin pohdintaa, vaan ota vaikka pari tuntia edes mietintäaikaa.

Jos ajatuksesi on että tuon kanssa ei ole tulevaisuutta, pitää sun miettiä vaihtoehtoja. Lähdettekö heti vai valmisteletko asiaa, katselet toista kämppää vai asutko nyt omassa kämpässä, miten ukko pihalle? Miten toimeentulo hänen poistuttua ym moni muu asia. Eli kannattaa uhrata nyt vähän aikaa miettimiseen ennen kuin pamauttaa mitään ääneen.

Vierailija
68/69 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne kuukautiset haittaa, ainahan sitä ajettu päin punaisia!

Vierailija
69/69 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siloin kun aloitettiin seurustelemaan nykyisen avovaimoni kanssa niin kyllä minä sain peppua ja suuhoitoa kun avovaimolla oli kuukautiset. Nyt hänellä on hormoonikierukka joten kuukautisia ei tule.

Kyllä nainen keinot keksii pitää mies tyytyväisenä jos vaan halua on.

Niin Mikki puhut Edwardista. Söpöä kuulla teillä olevan noin selvät roolijaot ;)