AArrgghh! Mitä sanoa miesystävälle joka haluaa vain seksiä
Tänään kerroin että lapset on isällään kaksi pv. Ikävä kyllä, mulla alkoi tänään kuukautiset. Mies ystävä olisi tullut huomenna ja ylihuomenna käymään töiden jälkeen mutta kun.. Hänellä ei tarvitse käydäkkään. Menee hermot
Kommentit (69)
Sitten voi haluta muutakin kun sitä seksiä on saanut tarpeeksi. Kannattaisiki ap olla vaan yksin, kun et selvästi ymmärrä kuin oman napasi. Tai vaihda sellaiseen mieheen joka haluaa seksiä silloin kun sinulle sopii. Voit vaihtaa myös naisiin, koska kaikki naiset haluavat seksiä saman verran ja samaan aikaan. Ap toivoisin että vastaat tähän kysymykseen: onko sellainen hyvä parisuhde, jossa joutuu elämään puutteessa?
Ap on vielä lapsi, kun ei ymmärrä että parisuhteessa olisi vähän niin kuin tarkoitus tyydyttää se toinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on vielä lapsi, kun ei ymmärrä että parisuhteessa olisi vähän niin kuin tarkoitus tyydyttää se toinen.
No tyydyttääkö se mies apn jos ei vaivaudu edes paikalle? Ja miten lainaamani kirjoittaja tyydyttää naisensa kun tällä on menkat? Siis kerta parisuhteessa on tarkoitus tyydyttää se toinen.
Kyllä nainen keinot keksii pitää mies tyytyväisenä jos vaan halua on.
Mutta jos ei halua niin voivoi, niitä haluttomia tuntuu olevan todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla pari muutakin aukkoa, joista ei tule verta?
Kerrotko muuten kuukautisista miehellesi, kun keskustelet, että lapset ovat muualla hoidossa?
Suun alueen ja peräsuolen syövät ovat määrällisesti eniten kasvavat syöpätyypit. Avanne vatsalla olisi sitten kolmas aukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tyydyttääkö se mies apn jos ei vaivaudu edes paikalle? Ja miten lainaamani kirjoittaja tyydyttää naisensa kun tällä on menkat? Siis kerta parisuhteessa on tarkoitus tyydyttää se toinen.
Onhan se vaikeaa tyydyttää jos kyselee nän ''AArrgghh! Mitä sanoa miesystävälle joka haluaa vain seksiä?'' Minä tyydytän naisen harrastamalla sitä seksiä niin että nainen saa tyydytyksen. Sehän on naisesta riippuvainen asia miten hän tyydyttyy, osa kaipaa munaa ja osa vibraa jne. Älä kysele tyhmiä!! Parisuhde ei toimi jos siinä joutuu elämään puuttessa, mikä tässä on epäselvää?
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies ei kuukautisista kitise vaan harrastaa normiseksiä, jossa nainenkin saa tyydytyksen eikä odota mitään yksipuolista tyydytyspalvelua naiselta.
Just näin. Pyyhe suojaksi ja rakastelua vaan. Meillä onnistuu ainakin ja molemmat tyytyväisiä.
Tässä taas yksi erittäin hyvä syy miksi yksikään munallinen ei elämääni pääse.
Miksi ihmeessä naiset siedätte tuota? Mitä tuosta saatte? Mitä hyvää se elämäänne tuo?
Alistutte hyväksikäytettäviksi ja patjoiksi. Miten paljon ihminen voi itseään aliarvostaa, suorastaan vihata?
Ja vielä nykypäivänä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naiset siedätte tuota? Mitä tuosta saatte? Mitä hyvää se elämäänne tuo?
Alistutte hyväksikäytettäviksi ja patjoiksi. Miten paljon ihminen voi itseään aliarvostaa, suorastaan vihata?
Ja vielä nykypäivänä!
Orgasmeja ja hyvää mieltä. Ja vielä nykupäivänäköön nainen ei saisi nauttia? Suosittelen nautiskelua sullekkin
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä nykypäivänä!
Kiitos sanoistasi! Ei Kukaan voi olla niin typerä että suostuu vain miestä miellyttääkseen tekemään asioita joita ei oikeasti haluaisi! Se on eri asia jos haluaa ja omasta tahdostaan. Meillä mies tajuaa jättää rauhaan kun on menkat. Sen verran kipeä olen.
Jos menkat häiritsee miestä liikaa niin suosittelen vaihtamaan mieheen!!! Ei ole sitten näitä Niin ärsyttäviä naisten juttuja jotka pilaavat parisuhteen. H omoksi vain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä nykypäivänä!
Kiitos sanoistasi! Ei Kukaan voi olla niin typerä että suostuu vain miestä miellyttääkseen tekemään asioita joita ei oikeasti haluaisi! Se on eri asia jos haluaa ja omasta tahdostaan. Meillä mies tajuaa jättää rauhaan kun on menkat. Sen verran kipeä olen.
Jos menkat häiritsee miestä liikaa niin suosittelen vaihtamaan mieheen!!! Ei ole sitten näitä Niin ärsyttäviä naisten juttuja jotka pilaavat parisuhteen. H omoksi vain!
Niin että jos menkat häiritseekin sitä naista, niin nainen ei kaikessa itsekkyydessään hoitele miestä mitenkään muuten? Sellainen on vähän lapsellista, että jos minä en halua, et voi haluta sinäkään. Kyllä ne miehet vaihtaa parempiin naisiin sitten, esim sellaisiin jotka tykkäävät seksistä enemmän kuin räksyttää. Osa vaihtaa varmasti myös miehiin.
On olemassa paljon miehiä, joita menkat ei haittaa. Olen itse tavannut niitä monta. Itse asiassa vain yksi kumppani oli sellainen, jota ne haittasivat ja sitten oli yksi, jonka kanssa pelastuin pahemmalta sillä, että luuli olevan "ne ajat" hänen omia sanoja käyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä nykypäivänä!
Niin että jos menkat häiritseekin sitä naista, niin nainen ei kaikessa itsekkyydessään hoitele miestä mitenkään muuten? Sellainen on vähän lapsellista, että jos minä en halua, et voi haluta sinäkään. Kyllä ne miehet vaihtaa parempiin naisiin sitten, esim sellaisiin jotka tykkäävät seksistä enemmän kuin räksyttää. Osa vaihtaa varmasti myös miehiin.
Miehen huonoutta, jos ei saa naista haluamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä nykypäivänä!
Miehen huonoutta, jos ei saa naista haluamaan.
Olisi kiva ettet yleistäisi kaikkia naisia idiooteiksi, jolla ei ole mitään vastuuta omasta käytöksestään. Miksi se nainen valitsee sellaisen miehen ylipäätään jota ei halua? Esität naiset ihan aivottomina.
Normaali mies ei kuukautisista kitise vaan harrastaa normiseksiä, jossa nainenkin saa tyydytyksen eikä odota mitään yksipuolista tyydytyspalvelua naiselta.