Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yskivät ihmiset, voisitteko jäädä kotiin?

Vierailija
01.01.2023 |

Ja pitää myös ne yskivät lapsenne siellä, kiitos. Joka paikassa vähintään yksi ihminen yskii, oli sitten kyseessä kirkko tai kauppa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskästä ei saa sairaslomaa!!!!!!!!!!

Vierailija
82/84 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 9 viikkoa kestänyt yskä. Koko tuo aikako olis pitänyt olla kotona? Olin töissäkin, 4 päivää taisin yhteensä olla saikulla tuon taudin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskä tietysti ikävästi levittää tauteja, ellei osaa yskiä oikein.

Mutta valitettavasti pelkän yskän takia meiltä ei  töistä voi olla pois, eikä lapset pois koulusta.

Lapsilla nuo poissaolot menneet todella vaikeiksi, kun ihan kunnon flunssan takia tulee sanomista poissaoloista ja kyselyjä koulusta. Tulee olo, että pitää oikein perustella, miksi lapsi on taas kipeä. Sanoinkin kerran lääkärille, että ottaa järkeen kun koulusta valitetaan poissaoloista samaan aikaan, kun tulee viestiä terkkarilta yleisesti, ettei kipeänä kouluun. Että kumpaako nyt tehdään, kouluun kipeänä vaiko ollaan kotona. Lääkäri naurahti ja sanoi, että ihme nillittämistä, ihan normaalissa rajoissa, vaikka sairastaisi flunssan 10x vuodessa. Itsestä tuo kuulostaa paljolta, mutta kyllä meillä nuorimmainen taitaa sairastaa 6-8x/ vuosi jonkin näköisen flunssan. Nytkin taas kipeänä, viimeksi alle kuukausi sitten. Mutta eipähän tule nyt valitusta, kun sairastaa hiihtolomallaan...

Mutta joo, varsinkin koululaisten kohdalla en ihmettele, että ovat kunnon räkätaudissa koulussa, kun siitä seuraa aina kolmannen asteen kuulustelu ja kysellään, että pitäisikö sosiaalityöntekijöihin ottaa yhteyttä. Nykyään ilmeisesti sos.työntekijöillä on lääkärin pätevyys, joten jatkossa kaikki vaan heiltä lääkekuureja ym.hakemaan😂

Vierailija
84/84 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on refluksiyskä ja vasomotorinen nuha/allergia eli eivät ole tarttuvia tauteja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi