Mitä se teitä bensa-autoilijoita haittaa, kauanko sähköautoa ladataan
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Neidit ajaa akkulaattoreilla.
Niinpä vaan jäät nokivasarafarmarisi kanssa kakkoseksi neitien akkulaattoreille.
Vierailija kirjoitti:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sahkoautoko-huoltohuoleton-muutaman-…
Paskoja ovat : )
Tuohan on hyvä uutinen että Suomessakin aletaan osata korjata akustoja.
Vierailija kirjoitti:
Teppo oksentaa tänne taas koko linkkirepertuaarinsa joiden olisi tarkoitus todistaa ettei patteriautoista ole mihinkään.
Eihän niistä olekaan. Todettiin jo sata vuotta sitten : )
Vierailija kirjoitti:
Ne maksetaan se sun lataussähkö ja auto hankintatukineen.
Jaa. Itse maksan lataussähkön ja auton myös. Mitään hankintatukea en ole saanut,
Vierailija kirjoitti:
Teppo oksentaa tänne taas koko linkkirepertuaarinsa joiden olisi tarkoitus todistaa ettei patteriautoista ole mihinkään.
Lapsena leikin patteriautoilla. Aikuisena en enää viitsi.
Minulla on kallis sähköauto, vaimo, tyttöystävä ja rakastajatar. Bensapojat ovat kateellisia ja uliśevat täällä tyttöjen palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä mikään, jos ei bensistejä pakotettaisi epäkäytännöllisen sähköauton käyttöön.
Ei sinua juntti kukaan pakota mihinkään. Kateellisena katselet jatkossakin sähköautoja, joihin sinulla ei tule ikinä olemaan varaa.
eli sähköautoilla ei ole mitään tekemistä ympäristönsuojelun kanssa, vaan ne ovat vain rahastusta huonolla tekniikalla.
mitään uutta ja merkittävästi parempaa sähköautot eivät kenellekään tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä mikään, jos ei bensistejä pakotettaisi epäkäytännöllisen sähköauton käyttöön.
Ei sinua juntti kukaan pakota mihinkään. Kateellisena katselet jatkossakin sähköautoja, joihin sinulla ei tule ikinä olemaan varaa.
Onneksi niiden hankintatuki loppui.
Ei paljon puristele, kun omani jo sain.
Ja pari vuoden päästä paaliin kun akku loppuu : )
Kahdeksan vuoden akkutakuu, joten ei paljon puristele, tissiposki.
ja akkutakuutonta sähköautoahan ei kenenkään kannata ostaa, koska akkutakuun piirissäkin olevia on kaupan useita satoja suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta ja se bensa ei tule bensapumpusta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kallis sähköauto, vaimo, tyttöystävä ja rakastajatar. Bensapojat ovat kateellisia ja uliśevat täällä tyttöjen palstalla.
Minä olen heteronainen, joten noita en kyllä pysty kadehtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kateusketjujahan nämä ovat. En ole vielä yhdenkään sellaisen ihmisen kuullut haukkuvan sähköautoja, jolla olisi niihin varaa. Suurimmalla osalla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne maksetaan se sun lataussähkö ja auto hankintatukineen.
Ihan itse maksan lataussähköni.
ja saan siitä ensitalvena sähkötukia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se "heteronainen" joka tekee siinä jättisähköautoketjussa 1000km ajoja polttisautolla ilman taukoja?
Kyllä ottaa pattiin siinä kahvion jonossa kun miettivät ja laskevat hilujaan mihin rahat riittävät kun ei ole kiirettä mihinkään latauksen päättymistä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateusketjujahan nämä ovat. En ole vielä yhdenkään sellaisen ihmisen kuullut haukkuvan sähköautoja, jolla olisi niihin varaa. Suurimmalla osalla ei ole.
juu ei ole minullakaan varaa sellaiseen, mutta töissä ajan sähköpakettiautoa ja lataus todellakin on ongelma. lataus kestää 22h ja sillä pääsee talvella 80km. kesällä toki pääsee reilusti yli 100km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se "heteronainen" joka tekee siinä jättisähköautoketjussa 1000km ajoja polttisautolla ilman taukoja?
En ole mihinkään muuhun ketjuun kirjoittanut, mutta 600km matkaa tulee ajettua säännöllisesti yhdellä nopealla pysähdyksellä. Ja olisi muuten myös varaa siihen sähköautoonkin.
Onhan se kauheeta kattoo kun perhe kuluttaa aikaansa huoltiksella tuntikausia autojaan latailemassa.
Lapset kitisee ja syö jätskiä ja limpparia, vanhemmat vetelee megahampurilaisaterioita kitusiinsa, kittaa kahvia, katselee kelloaan ja yrittävät raukat kuluttaa korttia pelaamalla aikaansa, että pääsevät seuraavat 200 kilsaa mummolaan.
Ja isovanhemmat huolesta kankeina miettii ovatko ajaneet kolarin kun näin kauan kestää tulla sieltä etelä-suomesta vierailemaan ja soittavat puolen tunnin välein missä sitä oikein ollaan.
Ja perheen isukki vastaa kerta kerralta vtuuntuneempana, että täällä satanan huoltiksella sitä vielä odotellaan muutama tunti kun teillä prekeleillä ei ole pihassa kun 10 ampeerin sulake ja sieltä v tun korvesta pitäisi vielä päästä ajamaan takaisin pikalatauspaikalle samalla akulla, joka on jo parhaat päivänsä nähnyt ja jos pakkaselle vetää, kaikilla pe rse huurussa kun ei lämmitystä voi laittaa päälle, ettei pyhä akku kulu.
Että saa olla viimenen kerta kun sinne lähdetään ja voisitte vaikka laittaa sen perinnön jakoon jo nyt, sähkä maksaa mansikoita ja mitäpä te enää rahalla teette vanahat ihmiset, ostakaa lopuilla sähköpyörät stana.
Yhdelläkään sähköautoilijalla ei ole pätäkkää ajaa vanhalla jenkillä ympäri vuoden.
Eikä muuten ajotaitojakaan 😂
Sitäpaitsi tyypit on ihan pulassa kun se sähköauto hyytyy syystä tai toisesta tielle.
Siinähän olette tien penkalla soittelemassa hinuria.....
Kohta tulee vetyautot ja teidän paristoautot ovat vanhaa ongelmajätettä.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sahkoautoko-huoltohuoleton-muutaman-…
Paskoja ovat : )