Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4D Kuopio Cantti - Pekka Taipale, kokemuksia?

14.11.2006 |

Varasin just tossa rakenneultraan ajan Canttiin. Lääkäri on Pekka Taipale? Onko kukaan käynyt sillä? Onko mukava? Kertooko paljon? Paljastaako sukupuolen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kuopiossakin siis jo 4d-ultra?? Olisi lyhyempi matka kuin Helsinkiin/Tampereelle....

On se kumma ettei ne saa Ouluun hommattua tuota ultraa, teknologiakaupunki, juupa juu........

Vierailija
2/8 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:ssa maksoi 179 e. Taipale on loistava. itse kävin Rinteen luona rv 20 + ja hänkin oli loistava tehden hyvää tarkkaa työtä. Samalla tuli esiin myös eri lääkäreiden näkemykset asioista. Toinen lri esim. näki 2 istukkaa mutta tarkemmalla ultralla näkyi vaan 1. Sikiön kuvat olivat melko selkeitä ja onhan se mielenkiintoista koko 4d-asia. Suosittelen vaikka ihan omakustanteisesti käydä tapaamassa pienokaista ultrateitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se oli Helsingissä --- mahtaakohan olla vieraileva tähti Kuopiossa? Jos on sama lääkäri niin on oikein mukava, erittäin tarkka -mun ultraus kesti lähes 45min- ja selittää kaiken! Ja kysyi haluanko tietää sukupuolen jos näkyy ja tyttöhän se siellä näkyin :-) Ja oli täysillä mukana ihailemassa vauvan liikkeitä. Oikein hyvä valinta!

Vierailija
4/8 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava ja asiallinen lääkäri. Myös ammattitaitoinen sikiödiagnostiikassa. Rakenneultra kestää noin 30-45 min. Riippuen minkälainen näkyvyys ja missä asennossa lapsukainen on.

Sukupuolen kyllä taitavat kysyttäessä kertoa yksityisellä puolen missä vaan, riippuen tosin siitä onko se varmuudella nähtävissä esim. lapsen asennosta johtuen. Sinähän sen tutkimuksen maksat ja sinun lapsestasi on kyse. Onhan sinulla kaikki oikeus siihen tietoon. Toki pidä pieni virhemarginaalin mahdollisuus mielessä. Onnea matkaan!

Vierailija
5/8 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä maksaa kyseinen ultra?millä viikolla olet menossa ultraan?millä viikoilla suosittelivat menemään ?

minulla kokemusta pekan ultrauksista kyssissä edellisessä raskaudessa,oikein pätevä ,alkuunsa oli hieman " jaykän" oloinen mutta sitten rupesi huumoriakin löytymään,vaikka meidän tilanne ei ollut kovin iloinen,olen itsekkin aikonut näillä alkumetreillä varata aikaa ja juuri haluan pekalle tai leealle. ja varmaan kertoo sukupuolen jos pyydät.löytyykö cantin numero ihan googlen kautta ?

Vierailija
6/8 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cantissa maksaa 179e, josta saa parikymppiä kelalta takaisin. Menen ultraan rv. 20+6, kai se on ihan hyvä ajankohta, koska eivät muutakaan ehdottaneet. Esikon aikana kävin Leealla Savon ultramammoissa tavallisessa ultrassa. Nytkin pähkäilin ultramammojen ja cantin välillä, mut haluttiin sit kuitenkin 4D:hen. Leea kyllä oli tosi hyvä ultraamaan tavallisellakin, sukupuolikin meni oikein. Tuo Ultramammat on muuten kuopion edullisin, 100e. Niin, canttiin mukaan VHS kasetti, johon saa liikkuvaa kuvaa ja CD-rom, johon saa pysäytyskuvia.

Vierailija
7/8 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole lääkärin lähetettä ko. tutkimukseen. Kävin itse Cantissa viikko sitten 4D-ultrassa, tosin Cacciatorella. Ordenilla kävin pari vuotta sitten esikoista odottaessa ja silloin kelakorvauksen vielä sai. (sori, meni nyt hieman asian vierestä).

mallu rv 22+3

Vierailija
8/8 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin kun varasin aikaa että jostain niistä lääkärinpalkkioista saa sen korvauksen. Voisko olla sit että siitä itse ultran hinnasta ei saa... mut kyl ne lupasi et noin 20 euroa saa takasi...Perhana jos huijasivat! Sen olen kyllä tienny, ettei tavallisista ultrista saa, ellei oo pätevää syytä.... kumma juttu..