Mielipide Markku Korhosesta
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi enää tietää kuka on Markku Korhonen?
GDPR kieltää minua kertomasta enempää.
Voisin näin yleisesti kertoa Markkujen olevan pääosin ihan mukavia heppuja. Korhosista en sano mitään etten vain paljasta liikaa. Ketään tietenkään mainitsematta.
Vierailija kirjoitti:
ikinä kuullukka
Hyvä. Pidetään asia tällä tolalla. Et ole koskaan lukenutkaan tätä aloitusta mikäli sinulta kysytään. Eikös näin?
Yksi entisen työpaikan mukavimmista ja reiluimmista esimiehistä :)
Entä mitä mieltä ap olet Markku Virtasesta, Markku Mäkisestä, tai Markku Niemisestä?
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä mieltä ap olet Markku Virtasesta, Markku Mäkisestä, tai Markku Niemisestä?
He eivät liity asiaan millään tavalla. Jätetään heidät tämän ulkopuolelle. Kyse on vain ja ainoastaan Markku Korhosesta
Oli mulla oppilaana lähes 30 vuotta sitten. Älykäs ja hyvätapainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät liity asiaan millään tavalla. Jätetään heidät tämän ulkopuolelle. Kyse on vain ja ainoastaan Markku Korhosesta
Mutta minun asiaan liittyi, joten vastaa nyt vaan ihan suoraselkäisesti, kun sinulta kerran ihan henkilökohtaisesti kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minun asiaan liittyi, joten vastaa nyt vaan ihan suoraselkäisesti, kun sinulta kerran ihan henkilökohtaisesti kysytään.
Kuten jo vastasin. En voi antaa lisätietoa koska GDPR kieltää minua kertomasta enempää.
Jos Markku on persu, niin sitten hän on tällä palstalla vapaata riistaa ja kaikki haukkuminen ulkonäköä myöten on jopa suositeltavaa. Jos Markku on vihervasemmistolainen, niin poistoon menee kaikki ns. väärät mielipiteet hänestä.
En tunne, en ole ikinä kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos Markku on persu, niin sitten hän on tällä palstalla vapaata riistaa ja kaikki haukkuminen ulkonäköä myöten on jopa suositeltavaa. Jos Markku on vihervasemmistolainen, niin poistoon menee kaikki ns. väärät mielipiteet hänestä.
No nyt tuli oikein tyyppi esimerkki äärioikeistolaisesta uhriutumisesta :D:D:D
Ootte muutenkin aivan huikeeta porukkaa, te kun ette koskaan hauku, ettekä maalita, saatika solvaa tai nimittele yhtään ketään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli oikein tyyppi esimerkki äärioikeistolaisesta uhriutumisesta :D:D:D
Ootte muutenkin aivan huikeeta porukkaa, te kun ette koskaan hauku, ettekä maalita, saatika solvaa tai nimittele yhtään ketään ;)
Cancelkulttuuri on vihervasemmiston ominta alaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GDPR kieltää minua kertomasta enempää.
Jaaha, meitä muita GDPR kieltää vastaamasta mihinkään henkilöihin liittyviin kysymyksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt se asias, että voidaan siitä jotain mieltä olla. Muutenhan Korhosen Markku menee sinne samaan rivistöön Virtasen, Mäkisen ja Niemisen Maken kanssa, eli no actions, no comments.
Nimi on lähelle tuntemaani henkilöä, mutta ei hän ole mikään julkkis. Mitä haluat sanoa?