Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot rinnat ja urheilu; vinkkejä kaivataan!

Vierailija
01.01.2023 |

Liityin salille pitkästä aikaa, koska olen aivan rapakunnossa. Nyt mietityttää, että miten saan kaksoset kuriin liikkuessa. Hyppiminen ja juoksu sattuu, vaikka olisi kahdet urheiluliivit päällekkäin. Rinnat on aina tiellä. Lisäksi tulee hautumisongelma, kun hikoaa. Atopiaan taipuvainen iho ärtyy pahasti siitä. Itsellä kuppikoko 75K ja hankaloittaa elämää valtavasti. Onko leikkaus ainoa apu? Vinkkejä kehiin, miten te muut olette "hoitaneet ongelman"?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, muuten ei oikein pysty vastaamaan.

Vierailija
62/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis apua mikä ketju! Toiset yrittää täällä keskustella miten pitää kunnosta huolta ilman kipuja ja epämukavuutta ja sitten ilmestyy joku hirveä trolliarmeija tänne kuolaamaan ja haukkumaan 🤦🏻

Toivottavasti siellä oikeessa elämässä ei ole povekkailla elämä näin hankalaa, kun täällä.

Valitettavasti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on raskas povi, painijaselkä kipeyttää epäkkäät.

Juoksun sijaan harrastan kävelyä kilpakävelytekniikalla.

Se näyttää juoksulta mutta toinen jalka on aina osittain maassa eikä siten tule hyppyrasitusta. Sopii myös polvinivelvaivaisille.

YouTubesta voi katsoa tekniikkaa.

80H

Vierailija
64/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salillakin voi alotella muulla kun hyppimällä ja juoksemalla. Ensin vaikka kuntopyörää ja muita, kunnes kiloja karissut, kyllä sitä rasvaa rinnoistakin lähtee, sen jälkeen hyppimistä ja juoksemista.

Vierailija
65/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme läähättäjiä ilmestyi heti ketjuun kyselemään salin nimeä 👀

Kertokaa kokemuksia pienennysleikkauksesta! Oliko toipuminen kamalaa? Tuliko komplikaatioita?

Ap voisi perustaa onlyfans tilin, jossa vaan kuvaa, kun käy salilla. Tienaisi rahat niihin helvetin kalliisiin urheiluliiveihin. Kommenteista päätellen voisi olla kysyntää.

Minä lopetin salilla käymisen huomion takia. Ei se minun vikani ole, että peck deck ei mahdu tissieni yli menemään, ei se tuijottamalla muutu. Aika ikävää on kun mitä tahansa liikettä tekee, niin on miestoljottajia vahtaamassa tissejä. Ihan vinkkinä: Älkää katsoko!

Siis häh?? Kuinka vainoharhainen pitää olla, että kyylää salilla muiden tuijotuksia? Olen kaunis parikymppinen nainen, ja kyllä varmaankin miehet minua salilla katselevat. Olen kuitenkin salilla treenaamassa, en uhriutumassa miesten todellisista tai kuvitelluista katseista. Ei voisi vähempää kiinnostaa joidenkin random-tyyppien katselut.

Vierailija
66/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennispelaaja Simona Halepilla ainakin näyttäisi olevan kahdet liivintapaiset mekkonsa alla.

https://geeksoncoffee.com/wp-content/uploads/2020/04/Simona-Halep-35.jp…

Vierailija
67/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se näyttää juoksulta mutta toinen jalka on aina osittain maassa eikä siten tule hyppyrasitusta. Sopii myös polvinivelvaivaisille.

80H

Hyvä vinkki! Jotain sen tapaista olen vaistonvaraisesti harrastanutkin. Pomppiva hölkkä ei tunnu mukavalta, vaikka olisi monet urheiluliivit päällekkäin. Epäkkäät kipeytyy muutenkib, mutta jos tulee ylösalaista liikettä paljon, niin silloin ne vetää sellaiseen solmuun, ettei mitkään lihasrelaksantit auta. Mikäli painoa siis yhtään niiden päällä on. Sen takia en voi niitä painijaselällä olevia urheiluliivejä oikein käyttää.

Vierailija
68/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salillakin voi alotella muulla kun hyppimällä ja juoksemalla. Ensin vaikka kuntopyörää ja muita, kunnes kiloja karissut, kyllä sitä rasvaa rinnoistakin lähtee, sen jälkeen hyppimistä ja juoksemista.

Juu! Tarkoitus onkin pomppimista välttää. Mutta silti tytöt pitää saada salilla pakettiin, jotta urheilusta ei tule epämukavaa. En tykkää yhtään, jos rinnat hölskyvät liikkuessa. Tavoitteena olisi nimenomaan korvata rasvaa lihasmassalla, jonks toivon pienentävän kuppikokoa. Helpottaisi elämää huomattavasti.

Vierailija
69/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse juossut shock ansorbereiden kanssa. Pitää vaan valita normaalia pienempi koko, niin ovat oikeasti tiukassa paketissa.

Kuinka paljon pienemmän koon olet ottanut? Katselin eilen netistä noita eri malleja shock absorbereista ja aika monessa koot loppuu F/G kokoon. Itellä tosiaan se J/K kuppi, niin mietityttää, että uskaltaako tommosia tilata. Vissiin aika tiukkaa kokoa nuo liivit muutenkin, niin meneekö sitten jo liiankin pieneksi?

Kokeile. Se on tosiaan parempi kun rinnat ovat ihan paketissa, etteivät mahdu liikkumaan. Kunhan hengittämään pystyt. Ja antaa ne vähän sitten periksi käytössä. Tosi kestävät ovat kyllä, minulla kaksi paria ollut vuosia kovassa käytössä.

Vierailija
70/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa kokemuksia pienennysleikkauksesta! Oliko toipuminen kamalaa? Tuliko komplikaatioita?

Ap voisi perustaa onlyfans tilin, jossa vaan kuvaa, kun käy salilla. Tienaisi rahat niihin helvetin kalliisiin urheiluliiveihin. Kommenteista päätellen voisi olla kysyntää.

Minä lopetin salilla käymisen huomion takia. Ei se minun vikani ole, että peck deck ei mahdu tissieni yli menemään, ei se tuijottamalla muutu. Aika ikävää on kun mitä tahansa liikettä tekee, niin on miestoljottajia vahtaamassa tissejä. Ihan vinkkinä: Älkää katsoko!

Siis häh?? Kuinka vainoharhainen pitää olla, että kyylää salilla muiden tuijotuksia? Olen kaunis parikymppinen nainen, ja kyllä varmaankin miehet minua salilla katselevat. Olen kuitenkin salilla treenaamassa, en uhriutumassa miesten todellisista tai kuvitelluista katseista. Ei voisi vähempää kiinnostaa joidenkin random-tyyppien katselut.

Kiva, että pystyt suhtautumaan asiaan hälläväliä asenteella. Toisia tuijotus kuitenkin häiritsee erittäin paljon ja jos on ehdollistunut jo sille, että tuijottelua tulee nimenomaan seksuaalisessa mielessä, niin eihän se hyvältä tunnu. En halua itsekään olla mikään tuijotuksen kohde, siitä tulee vaivaantunut ja inhottava olo. Haluan olla rauhassa.

Vierailija
71/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80H

Hyvä vinkki! Jotain sen tapaista olen vaistonvaraisesti harrastanutkin. Pomppiva hölkkä ei tunnu mukavalta, vaikka olisi monet urheiluliivit päällekkäin. Epäkkäät kipeytyy muutenkib, mutta jos tulee ylösalaista liikettä paljon, niin silloin ne vetää sellaiseen solmuun, ettei mitkään lihasrelaksantit auta. Mikäli painoa siis yhtään niiden päällä on. Sen takia en voi niitä painijaselällä olevia urheiluliivejä oikein käyttää.

Talvisaikaan käyn uimassa ja vesijumpassa.

Onneksi on uimapukuja ja bikiniliivejä joissa on korkea etumus, josta rinnat ei vyörähdä reunan yli.

Vierailija
72/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että pystyt suhtautumaan asiaan hälläväliä asenteella. Toisia tuijotus kuitenkin häiritsee erittäin paljon ja jos on ehdollistunut jo sille, että tuijottelua tulee nimenomaan seksuaalisessa mielessä, niin eihän se hyvältä tunnu. En halua itsekään olla mikään tuijotuksen kohde, siitä tulee vaivaantunut ja inhottava olo. Haluan olla rauhassa.

Jännä juttu jos näin on. Kuulostaa että on pahoja itsetunto-ongelmia. Olisko terapiasta apua?

Vierailija
73/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tennispelaaja Simona Halepilla ainakin näyttäisi olevan kahdet liivintapaiset mekkonsa alla.

https://geeksoncoffee.com/wp-content/uploads/2020/04/Simona-Halep-35.jp…

Tennis on muuten tosi hyvä laji hartiavaivoista kärsiville. Ylävartalon kiertoliikkeet vahvistaa just oikeita lihasryhmiä.

Vierailija
74/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä miten suominainen vielä seksualisoi rintoja :D huutikset junteille

Vierailija
75/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät mitä sinua katsova henkilö ajattelee? Ts. miten voit olla varma, että sinua tuijotetaan "seksuaalisessa mielessä"?

-eri

Vierailija
76/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis apua mikä ketju! Toiset yrittää täällä keskustella miten pitää kunnosta huolta ilman kipuja ja epämukavuutta ja sitten ilmestyy joku hirveä trolliarmeija tänne kuolaamaan ja haukkumaan 🤦🏻

Toivottavasti siellä oikeessa elämässä ei ole povekkailla elämä näin hankalaa, kun täällä.

Kyllä se oikeassa elämässä on ihan samanlaista. Jos hetkeksi unohdat rintasi (eli niistä ei ole vaivaa) niin kyllä joku niistä jonkin jutun vääntää. Ja en käytä avaria kaula-aukkoja. (H80)

Vierailija
77/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuohan ovat oikein mukavan kokoiset rinnat. Älä ihmeessä hyvä nainen niitä ainakaan pienentämään mene. Kyllähän jo vanhassa sananlaskussakin sanotaan, että mitä suuremmat rinnat, sitä kauniimpi nainen!

Vinkki sinulle: käy ottamassa itsellesi valtavat silarit. Kanna sitten niitä punnuksia kaikkialla, niskasäryistä viis. Päälle saat muiden tuijotukset ja kommentit. Katsotaan kuinka kauan jaksat suuria rintoja ihailla.

Vierailija
78/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse juossut shock ansorbereiden kanssa. Pitää vaan valita normaalia pienempi koko, niin ovat oikeasti tiukassa paketissa.

Kuinka paljon pienemmän koon olet ottanut? Katselin eilen netistä noita eri malleja shock absorbereista ja aika monessa koot loppuu F/G kokoon. Itellä tosiaan se J/K kuppi, niin mietityttää, että uskaltaako tommosia tilata. Vissiin aika tiukkaa kokoa nuo liivit muutenkin, niin meneekö sitten jo liiankin pieneksi?

Noista kannattaa ottaa kupeissa oma koko. Ympärys taas vähän (5) normaalia pienempi. Silloin on napakat.

Vierailija
79/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät mitä sinua katsova henkilö ajattelee? Ts. miten voit olla varma, että sinua tuijotetaan "seksuaalisessa mielessä"?

-eri

En ole tuo jolta kysyit, mutta ymmärtääkseni viestissä mainittu ehdollistuminen tarkoittaa juuri tätä. Eli jos on aimmin kokenut, että tuijottavat miehet tulevat myöhemmin kähmimään tai ehdottelemaan, alkaa nähdä kaikessa tuijotuksessa seksuaalisen motiivin, vaikka se oikeasti olisikin ihan viatonta. 

Vierailija
80/91 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuohan ovat oikein mukavan kokoiset rinnat. Älä ihmeessä hyvä nainen niitä ainakaan pienentämään mene. Kyllähän jo vanhassa sananlaskussakin sanotaan, että mitä suuremmat rinnat, sitä kauniimpi nainen!

Vinkki sinulle: käy ottamassa itsellesi valtavat silarit. Kanna sitten niitä punnuksia kaikkialla, niskasäryistä viis. Päälle saat muiden tuijotukset ja kommentit. Katsotaan kuinka kauan jaksat suuria rintoja ihailla.

Silarit ei käy. Pitää olla jotain samanpainoista kuin oikea rintakudos. Silarit ei ole yhtä painavat kuin luomut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän