Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot rinnat ja urheilu; vinkkejä kaivataan!

Vierailija
01.01.2023 |

Liityin salille pitkästä aikaa, koska olen aivan rapakunnossa. Nyt mietityttää, että miten saan kaksoset kuriin liikkuessa. Hyppiminen ja juoksu sattuu, vaikka olisi kahdet urheiluliivit päällekkäin. Rinnat on aina tiellä. Lisäksi tulee hautumisongelma, kun hikoaa. Atopiaan taipuvainen iho ärtyy pahasti siitä. Itsellä kuppikoko 75K ja hankaloittaa elämää valtavasti. Onko leikkaus ainoa apu? Vinkkejä kehiin, miten te muut olette "hoitaneet ongelman"?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ovat oikein mukavan kokoiset rinnat. Älä ihmeessä hyvä nainen niitä ainakaan pienentämään mene. Kyllähän jo vanhassa sananlaskussakin sanotaan, että mitä suuremmat rinnat, sitä kauniimpi nainen!

Vierailija
2/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus on tosiaan ainoa apu. Kaikki muu on vain laastarointia. Talkkia kainaloiden alle ja jos ei riitä niin imukykyinen pellava- tai puuvillaliina liivien sisään/alle. Hanki todella kalliit ja hyvintukevat urheilurintaliivit jos on ihan pakko urheilla hyppylajeja.

Itse menin leikkaukseen ja olen nyt todella tyytyväinen. Sinne jäi selkä- ja hartiakivut. Nykyään nautin liikunnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaus on tosiaan ainoa apu. Kaikki muu on vain laastarointia. Talkkia kainaloiden alle ja jos ei riitä niin imukykyinen pellava- tai puuvillaliina liivien sisään/alle. Hanki todella kalliit ja hyvintukevat urheilurintaliivit jos on ihan pakko urheilla hyppylajeja.

Itse menin leikkaukseen ja olen nyt todella tyytyväinen. Sinne jäi selkä- ja hartiakivut. Nykyään nautin liikunnasta.

Joudun välttämään sellaisia lajeja, jossa tulee hyppyaskelia. Tykkäisin esim. käydä hölkkäämässä, mutta en pysty. Se sattuu ja tulee välillä jopa mustelmat olkapäihin liiveistä. Tai sitten liivit puristavat rintakehää niin ahdistavasti, että tuntuu ettei henkeä saa vedettyä kunnolla. Niiden on pakko olla tiukat, että tukevat tarpeeksi.

Leikkaus kiinnostaa, mutta myös pelottaa. Onhan se kuitenkin iso operaatio, kun tästä koosta lähdetään pienentämään.

Vierailija
4/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä mikä sali on kyseessä?

M47

Sama, kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
5/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkkia voisi kokeilla! Mietin jo, että tungen pikkuhousunsuojat liiveihin ihoa vasten 😂 kaikki keinot käyttöön.

Vierailija
6/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysvättäreni kävi leikkauttamassa

Hänellä alkoi aivan uusi elämä

🏃🏃🏃🏃

Vierailija
7/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäpä räystäslauta  eli push uppi jolla tuetaan rinnat alhaaltapän  ja mikä oli tosiaan salin nimi

Vierailija
8/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin liittyä kanssa pitkästä aikaa salille, onkos tuo sinun salisi hyvä ja missäs osoitteessa se nyt olikaan?

Vierailija
9/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme läähättäjiä ilmestyi heti ketjuun kyselemään salin nimeä 👀

Kertokaa kokemuksia pienennysleikkauksesta! Oliko toipuminen kamalaa? Tuliko komplikaatioita?

Vierailija
10/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin luonnon tuohaminen on ympäristörikos!

Vierailija
11/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa kokemuksia pienennysleikkauksesta! Oliko toipuminen kamalaa? Tuliko komplikaatioita?

Ap voisi perustaa onlyfans tilin, jossa vaan kuvaa, kun käy salilla. Tienaisi rahat niihin helvetin kalliisiin urheiluliiveihin. Kommenteista päätellen voisi olla kysyntää.

Vierailija
12/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on atooppinen iho. Kun imetin, kuppikokoni oli 80L, juoksin silti silloinkin maratonin. Käytin silloin näitä Enellin klassikkoliivejä:

https://enell.com/products/enell-sport

Nykyään kokoni on 75G ja juoksemiseen riittää ihan ShockAbsorberin Run liivit.

Minulla ei ole mitään rintojen aiheuttamya vaivoja, joten turhan takia en ala itseäni silpomaan.

Vierailija
13/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin luonnon tuohaminen on ympäristörikos!

Kivoja nämä mukamas hauskat kommentit ihmisiltä (miehiltä), jotka eivät tajua kuinka paljon ruon kokoiset rinnat hankaloittaa elämää ja heikentää elämänlaatua.

Vierailija
14/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi perustaa onlyfans tilin, jossa vaan kuvaa, kun käy salilla. Tienaisi rahat niihin helvetin kalliisiin urheiluliiveihin. Kommenteista päätellen voisi olla kysyntää.

Avaa sinä itse OF-tili, jos se ala kiinnostaa, mutta älä sellaista random-ihmisille ehdottele rintakoon petusteella.

Vierailija
15/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on atooppinen iho. Kun imetin, kuppikokoni oli 80L, juoksin silti silloinkin maratonin. Käytin silloin näitä Enellin klassikkoliivejä:

https://enell.com/products/enell-sport

Nykyään kokoni on 75G ja juoksemiseen riittää ihan ShockAbsorberin Run liivit.

Minulla ei ole mitään rintojen aiheuttamya vaivoja, joten turhan takia en ala itseäni silpomaan.

Kiitos vinkistä! Näihin täytyy ehdottomasti tutustua. Riittääkö sinulla yhdet liivit, kun näitä käytät? Mulla on yhdet shock absorberin urheiluliivit, mutta ne on erilaiset. Ne ei oikein minulla toimi, mutta tuo näyttää eri mallilta. Olen valmis kokeilemaan kaikkea. Tuon malliset liivit, joissa on tuo painijaselkä vaan yleensä paskoo mulla epäkkäät. Tulee niin kovat niskasäryt niistä, että meinaatte taju lähteä. Ehkä pitää treenta hartialihaksia oikein kunnolla.

Vierailija
16/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliivit ja urheilutoppi.

Huomioi, että urheiluliiveissä on eri tukiasteita, älä osta niitä kävelyyn tarkoitettuja. Ja ehdottomasti oikea koko! (eli todella tiukka rintakehältä, jotta se ympärysnauha pysyy paikoillaan ja antaa liiveille mahdollisuuden ottaa iskun vastaan) Urheiluliivit estää ylös-alas -liikkeen ja sitten siihen päälle (kokoa liian pieni) urheilutoppi, joka puristaa koko pakettia kasaan kehoa vasten. 

eli väitän, ettei sulla ole oikean kokoset kunnolliset urheiluliivit käytössä. 

Vierailija
17/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskasäryt? Sit on liian suuri ympärys sulla...

Vierailija
18/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet urheiluliivit päällekkäin, terv. isorintainen ystäväni. Tai pienennysleikkaus, mikäli on niin haitaksi normaalille elämiselle. Mitä turhia kärvistellä, kun apua on saatavissa.

Vierailija
19/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskasäryt tulee jos ympärysmitta on liian suuri, jolloin ne olkaimet joutuu kannattelemaan koko painoa.

Vierailija
20/91 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko spämmääjät mennä pois tästä ketjusta, jos ei ole ap:n kaipaamia vinkkejä esittää? Kumma, kun ei saa aiheesta keskustella ilman jotain perv*ja. Uskon kuitenkin, että vinkit kelpaa monellekin naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan