Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaa huolestua, jos päästää puolisonsa Leville bilettämään.

Vierailija
01.01.2023 |

TikTokissa on sellaista matskua Leviltä, että siellä avopuoliso unohtuu ja helposti 😁

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää

Vierailija
2/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilken konstigt ställd fråga. Levi bör man undvika p.g.a. kvaliteten i allt där, besökarna inkluderade.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huolestua omasta mielenterveydestä, jos on tarve kirjoitella tuollaisia avauksia.

Vierailija
4/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun mä lähen kavereiden kanssa ulos, kyllä mäkin perheeni siksi aikaa unohdan, enkä soittele lapsille ja puolisolle miten menee. Juon, tanssin, nauran ja ehkä oksennan.

Vierailija
5/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pettäminen haittaa niin ei tarvi huolestua.

Vierailija
6/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä ole väliä, onko kotona avo- vai aviopuoliso.

Vierailija
7/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, koska mieheni upotti munansa vieraaseen tussuun siellä, olemme eronneet.

Vierailija
8/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeestiko parisuhteessa päästetään toinen ihminen jonnekin?? Voi hyvää päivää, millaisia vankeja jotkut on 😳

Vierailija
9/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies lähtis kavereitten kanssa Leville niin se luultavasti menis pilkille tai hiihtovaellukselle. En usko että sieltä hirveästi pettämisseuraa löytyisi, kun ei tuo ole tippaakaan kiinnostunut baareista. Itse olen enemmän bilettävää tyyppiä, mutta eipä ole tullut mieleen pettää vaikka vientiä kyllä olis.

Vierailija
10/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näissä hiihtokeskuksissa tapahtuu kaikenlaista, Eräskin hiihdonopettaja, poikamies, totesi työnsä olevan raskasta, kun ympäri vuorokauden johtuu hokemaan: aura auki - aura kiinni! Sääriselkähän on ollut jo kauan tunnettu raskaasta iltaohjelmastaan ja kello 15 monotansseista! Sanotaan Suomen pienimmän yhdistyksenkin olevan sieltä: "Sääriselällä saamattomat"

Vierailija
11/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on päivän selvää. Vähintään yhtä iso riski kuin biletysristeilyt.

Vierailija
12/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kait pettämiseen tarvitse Leviä tai Tallinnanristeilyä? Pettäähän se, jos on pettääkseen, vaikka ruokatunnilla. Hullu, hullu maailma, jos kuvitellaan, että tietty paikka aiheuttaa pettämisen..

Vierailija
13/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen haluaa pettää, se pettää vaikka kotona ollessaan. Ei siihen risteilyjä ja leviä tarvita.

Vierailija
14/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kait pettämiseen tarvitse Leviä tai Tallinnanristeilyä? Pettäähän se, jos on pettääkseen, vaikka ruokatunnilla. Hullu, hullu maailma, jos kuvitellaan, että tietty paikka aiheuttaa pettämisen..

Tuo on se ikuisuuskommentti aina näihin. No onhan se ihan eri tilanne ja mahdollisuus olla bilettämässä muiden humaltuneiden bilettäjien joukossa kuin jossain ruokakaupassa maanantai-iltapäivällä.

Vierailija
15/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus tekee varkaan

Vierailija
16/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa on aina ollut sama meno etenkin keväisin päällä. Tiedän naisia, jotka ajoittivat matkansa juuri samoille viikoille milloin miesvaltaisten firmojen kokousmatkat Lappiin osuivat. Miksiköhän?

Vierailija
17/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi, tuo sikailijoiden paratiisi.

Vierailija
18/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoihan Maisakin "rahat rakkauteen" kun Mikon kanssa siellä salaa naivat.

Vierailija
19/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies lähtis kavereitten kanssa Leville niin se luultavasti menis pilkille tai hiihtovaellukselle. En usko että sieltä hirveästi pettämisseuraa löytyisi, kun ei tuo ole tippaakaan kiinnostunut baareista. Itse olen enemmän bilettävää tyyppiä, mutta eipä ole tullut mieleen pettää vaikka vientiä kyllä olis.

Voi kuule, on tyttöporukassa vietetty monet vauhdikkaat lomat pilkille ja hiihtovaelluksella tulleitten poikaporukoitten kanssa. Parhaiden kanssa on sovittu treffit seuraavaksi vuodeksi. Älä kuule elä tuommoisissa unelmissa.

Ps. Ei me baareja tarvittu, sänkyä lähinnä.

Vierailija
20/25 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapissa on aina ollut sama meno etenkin keväisin päällä. Tiedän naisia, jotka ajoittivat matkansa juuri samoille viikoille milloin miesvaltaisten firmojen kokousmatkat Lappiin osuivat. Miksiköhän?

Se mikä Levillä tapahtuu Leville myös jää.

Miksikö, no kun meillä on siellä niin hemmetin hauskaa.

Pojat kustantaa meille kaiken, on varattuna sviitit, syödään, juodaan ja naidaan hyvin.