Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naismakuni hävettää minua.

Vierailija
01.01.2023 |

Sytyn ja näen seksuaalisesti viehättävän vain lihavat naiset. Näyttävätkö kuvan naiset kovin lihavilta teidän silmään? Esim plusmalli Loeylane. Tuntuu kuin joutuisi elämään kaapissa...Onko tämä oikeasti noloa?

https://curvage.org/forum/uploads/monthly_2018_11/Screenshot_20181104-0…

https://pbs.twimg.com/media/EHA7X3cWkAAwoNO.jpg

https://i2-prod.irishmirror.ie/incoming/article25080468.ece/ALTERNATES/…

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on fetissi. Olisiko sinulla hetki aikaa keskustella runsaista häpyhuulista ;)

Vierailija
2/55 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo melkoinen paksuja omaan silmään, mutta jos itse tykkäät niin mitä sitten? Varmasti isokokoiset naiset on iloisia jos mies tykkää heistä sellaisena kuin ovat. Hyvä vaan että kaikki ei pidä samanlaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että koet häpeilyä omasta naismaustasi. Ei siinä ole mitään vikaa. Kuvan naiset ovat kyllä aika pulleita.

Vierailija
4/55 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin totta. Eniten ehkä sytyttää kaikki yli 130kg painosiet. Paljon alle sen ei edes sytytä...200 varmaan olisi paras

Vierailija
5/55 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on isoja muttei hävettävää

Vierailija
6/55 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tarvitse enää millään tavalla hävetä. Yli puolet naisista on ylipainoisia, joten normaalipainoisia riittää vain vähemmistölle.

Vierailija
7/55 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy sille miksi olen epävarma makuni takia on ihmisten asenteet. Hyvin lihavaa naista pidetään edelleen jotenkin vääränlaisena. Toivoisin kanssa ettei tarvitsisi enää hävetä.

Vierailija
8/55 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy sille miksi olen epävarma makuni takia on ihmisten asenteet. Hyvin lihavaa naista pidetään edelleen jotenkin vääränlaisena. Toivoisin kanssa ettei tarvitsisi enää hävetä.

Ei tuo asia toivomisella parane. Mitä olet ajatellut tehdä mielenmaisemasi muuttamiseksi?

M48, guru

Vierailija
9/55 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettää?

Vierailija
10/55 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myös sanoa, että menee vähän jo fetissin puolelle minunkin mielestä. Siinähän ei ole sinällään mitään hävettävää, mutta jos muu ei kiinnosta, niin voi tulla tunne, että toisessa ei kiinnosta persoona vaan pelkkä muoto.

Vierailija
11/55 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa on hävettävää? Onnittelen sinua. Lihavia on niin paljon.

Vierailija
12/55 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä täysin oikeessa. Pitäis yrittää miettiä vähemmän mitä muut ajattelee joskus se on vaa nii vaikeeta

Vierailija
13/55 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään noloa niistä tykkäämisestä. Itsellekkin joku virtahevollinen kauppiasnainen, joka ei ollut yhtään tyyppiäni, toi vähän fantasioita kun naurettiin yhdessä.

Ota sitten huomioon että maku ei rajoitu vain kuviin.

Vierailija
14/55 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään noita pidetään USA:n etelässä varmaan jo normaalipainoisina mutta lääketieteellisessä mielessä kyseessä on sairaalloinen lihavuus.

Tuohon ei tarvitse lisätä kuin 20kg niin lajinmäärityskin alkaa olla haastavaa.

Vierailija
15/55 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko, arvoisa lihavuus-fetisisti fiilistellä yhdessä tekemässäsi ketjussa, kiitos!

Vierailija
16/55 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavia tommoset läskit.

Vierailija
17/55 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo aika massavia leidejä, mutta jokainen tykkää mistä tykkää.

Lihavan naisen kanssa seurustelevia miehiä saatetaan vähän sääliä, kun "ei saanut parempaa" mutta mistäpä sitä tietää, jos se mies nimenomaan palvookin sitä lihavaa tyttöä.

Vierailija
18/55 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän näköisiä naisellisia naisia. Viimeisellä oli liikaa tatuointeja minun makuuni.

Vierailija
19/55 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua isona tyttönä harmittaa.

Siis se etten kelpaa oikein mihinkään lokeroon itse.

En ole koskaan ollut mallin mitoissa, mutten mitenkään näin alle satakiloisena pääse lihavista innostuneiden jengiinkään.

Mietin välillä ihan tosissani pitäisikö lihottaa vai laihduttaa. Tälläisenä en ole hyvä.

Vaikka tämänkokoisena voin fyysisesti paremmin kuin koskaan.

Mutta ap, seiso vaan ylpeästi fetissisi takana! Kaikilla on joku oma fiksaatio. Kuka sen määrittää mikä on suotava fetissi ja mikä ei.

En itse ymmärrä niitä korkkareihin runkkaavia tyyppejä, mutta tavallaan voin ymmärtää lihavuusfetissiä. Silti en arvottaisi eri fetissejä vain oman näkemykseni perusteella.

Lihavatkin ihmiset ansaitsevat rakkautta <3

Vierailija
20/55 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ekassa kuvassa vasemmanpuolimmainen menettelisi, muiden kanssa en samaan sänkyyn suostuisi. Mutta ei jai siinä mitään jos jos joku tykkää, eli en tuomitse naismakuasi. Siinä on vain suuri riski lapsienkin tulla ylipainoisekse tahtomattaan, sillä usein ruokailutavat opitaan äidiltä, joka lasta useimmiten kotona hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme